Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
laci78: nem semmi továbbra sem! Reméle...
2024-04-23 17:20
CRonaldo: Nagyon jó ez a story! Nekem te...
2024-04-23 12:09
kaliban: Folytasd!
2024-04-22 18:25
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szeretnéd...
2024-04-21 14:04
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Nyugdíjasnak lenni itthon

Kovács Juliska néni 72 éves özvegyasszony. A mai napja is úgy kezdődött, mint a többi. Reggel felkelt, kiment a fürdőszobába megmosakodni (a fürdőszobába, ahol nem volt mosógép, a tisztításra szánt ruha a kis vödörben ázott), utána a konyhába ment megreggelizni (a konyhába, ahol nem volt konyhabútor, hűtő). A konyhaasztalon egy szatyor feküdt, benne egy fél kiló kenyér és egy kifogyóban lévő vajasdoboz. Miután megreggelizett, visszament a lerobbant garzonja kis szobájába. Elhúzta a sötétítőfüggönyt. Ahogy a fény átjárta a szobát, Juliska néni körbenézett. Szíve összeszorult, ahogy meglátta az ágyat és a szekrényt. A szoba egyetlen díszeit.J uliska néni felöltözött, és mint minden reggel, elment a Nyugati-téri aluljáróba koldulni, hogy ki tudja fizetni a számláit és legalább egyszer a hónapban a kenyér és a vaj mellé szalámi, tej is kerüljön az asztalra.

Anna Herlitz 75 éves özvegyasszony. A mai napja is úgy kezdődött, mint a többi. Felkelt, kiment a tágas ebédlőbe, ahol a házvezetőnő már tálalta neki a reggelit: pirítós, lekvár, sonka, tükörtojás, kávé, narancslé, sütemény. Anna asszony boldog volt és elégedett.
- Hol fogja tölteni az idei nyarat Frau Herlitz?
- Júniusban Spanyolországba utazom, júliusban Floridába, augusztusba pedig Thaiföldre.
- Megérdemli asszonyom, hogy 30 év munka után már csak utazással és pihenéssel töltse az idejét. Ha belegondolok, hogy 10 év múlva én is csak pihenni, utazgatni fogok! Jaj de jó lesz ennyi év után!

Juliska néni este 7-re ért haza. Bement a konyhába, gyertyát gyújtott, mert a villanyt már 2 hónapja kikapcsolták a lakásában. Szomorúan az étkezőasztalra borította a mai "munkájának" termését: 600 Ft és 1 vajas szendvics párizsival és retekkel. Ahogy a szeme a szendvicsre tévedt, könnybelábadtak. Csak nézte a szendvicset és azon járt a feje, hogy mikor is látott 1 szelet párizsit és 5 szelet retket. Három éve? Volt az 5 éve is...

Néhány hónappal később:
Anna asszony elutazott Spanyolországba, Floridába, majd Thaiföldre. Üdén és barnán jött haza. Első útja mikor belépett a házba, a szobamérleghez vezetett: sikeresen hízott 7 kg-ot.
Hasonló történetek
25077
Norbi látva kiéhezett puncimat, magára rántott és megkeményedett bimbóimat kezdte csókolgatni. Én pedig megleptem őt azonnal, hogy a farkára csúsztattam vágytól izzó puncimat. Gyönyörű nagy farka volt és mélyen belémhatolt. Ekkor Roland mögém helyezkedett és lassan elbarangolt csodálatos popsimban...
18046
Először csak verni kezdte, aztán a szájába vette és őrült mód szopni kezdett. Persze én sem voltam rest, aláfordultam, és kedvenc pózomba helyezkedtem, ama "franciába". Én nyaltam a már így is tocsogó punciját, ő pedig ügyesen szopta az én szerszámomat. Megkérdeztem, melyik az ő kedvenc póza, mire a "lovagló" választ kaptam...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Lock ·
Ez sz.r! Nem a tröténet, hanem, hogy ilyen is van. Sajnos. :no_mouth:

Vivienne ·
Engem nagyon meghatott ez a sztori,és sajnos tényleg van ilyen... :frowning:

No0oB ·
a Föld több, mint fele országában nem is élnek addig -főleg a férfiak-, hogy nyugdíjasok lehessenek, szóval a magyar nyugdíjas csak hallgasson

amúgymeg megértem én, hogy szociálisan kurvára érzékenyek vagyunk, de ha a szociális ellátórendszer hibáit akarjuk ecsetelni, vegyük már észre, milyen kurva igazságtalanságon alapul ahogy az egész Föld úgy ezen kurva ország javainak elosztása

bővebben marxnál olvashatunk erről, de mostanában a fenntartható fejlődés címen divat erről konferenciázgatni a kapitalizmusban is, voltam is egykettőn a biokémiai vonatkozások miatt, lehangoló, egyszerűen olyan ez, mint a holokauszt túlemlékezés: permanens bűntudat a lófaszért: tehetünk mi arról, hogy a világ gazdagabb felére születtünk? a Földet egy ilyen ocsmány faj, mint az ember, legfeljebb egymilliárdos lélekszámban lakhatja be egészségesen, ehelyett üvöltve rohanunk a hétmilliárd felé

nézzünk szembe vele, hogy ember és ember nem egyenlő, kurvára nem, és ha azt akarjuk, hogy tibeti, jenki indonéz, nigger meg kínai is ugyanúgy éljen, akkor bizony nem a mi szintünkhöz kell emelni őket, mert akkor összeszarná magát a Föld, hanem minket kell lesüllyeszteni valahova Albánia szintjére

ja, yes, da, igen, igen igen mszp, meg faszomtudja hogy' van ez szuahéliül; milliárdok sírnak valamelyik isten szabad ege alatt a magyar nyugdíjak és átlagéletkorok után


szóval Tűzmadárnak volt igaza, nyugodtan tessék kikaparni a gesztenyét, megvan nekünk a katasztrófánk, a világ meg húzzon sorsot!

No0oB ·
Ez egyszerű matek: csak az e-únijóban a szőröstalpúakkal együtt is 25 700 usd a PPP, akkor most mi a fasz...?
Hol nem szarja telibe a mi egész világunk a társadalmi egyenlőséget?

Ezek mellett sírjak az alacsony nyugdíjak miatt?

Felszínes, egyszerűsítő hozzállás, hibás!

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: