Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
1986 nyara. A felszabadulás óta először látható vérfarkas a Fővárosi Állat-és Növénykertben!...
A történet egy fantasy paródia, elsősorban az 1920-30-as évek amerikai fantasy szerzőinek...
fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF MR. HARRINGTON …. Szerző: Ronde …. Literotica...
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Friss hozzászólások
Materdoloroza: Ez is nagyon bejött! Még! Még!...
2024-05-16 12:16
laci78: hehe, jól sikerült újfent - fő...
2024-05-15 18:01
kaliban: Imádom!
2024-05-14 13:59
laci78: szuper, köszi! :) várom, nagyo...
2024-05-14 13:55
Materdoloroza: Nagyon tetszik.
2024-05-14 11:32
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Nyári este

A puha zöld gyepen a ház első kertjében egy munkában, élettől megfáradt nagymama ül széken, magán a gyepen pedig két fiatal. Ránézvést is látszik, hogy nem testvérek, mert a fiú haja fekete, mint a csillagtalan éj, a bőre családi vonást örökölve örök halványbarna, a szeme pedig olyan mélybarna, mint a közeli Cseri-erdő tölgyeinek évszázados kérge. A lány szinte tökéletesen az ellenkezője: fehér, sápadtas bőr, barnásvörös, világos haj, szemei pedig oly zöldek, mint amilyen csak a Balaton vize tud lenni. Mi mást is csinálhatnának e vidám nyári napon, mint hársot tisztítanak? A két fiatal kedvvel, szorgalommal segít a nagymamának, egymásnak kevés pillantással adózva.

Vidám és szomorú, régmúlt dolgokról beszél a fiataloknak a fiú nagyanyja; merthogy a hársszüret épp náluk volt. Az ifjú szeme csillog a történetek hallatán, és több történelmi eseményhez tárgyilagosan hozzá is tud szólni, de a leány csak bánatosan néz az előttük magasodó hárs-halomra a füvön, a gally-dombocskára a még virágos ágak mellett, valamint a nagy vesszőkosárra; vagyis a hársfeldolgozás szokványos kellékeire. A fiúért képes erre; amaz meg napokig dolgozott apjának a kertgazdaságában nehéz munkát végezve, és ezt sosem feledheti. De valójában ez a munka nem esik nehezére, mert sem erő, sem ügyesség nem kell hozzá.

Egyszeriben nagyanya és unokája elkezd olyan témákról beszélni, amiben egy ilyen korú leány talán kedvét lelheti; de a szelíd-szomorú mosoly nem vált át vidám mosolyra. Később az éhesség erőt vesz a két fiatalon, így a nagymama elmegy ozsonnát csinálni. A fiú órák óta először néz mélyen a leány szemébe.

- Ha unod, csinálhatunk mást is ám...
- Nem, nem unom...
- Biztos?
- Persze. Nagyon kedves nagyanyád van.
- Ugye? Én is igen szeretem. De Rajtad látom, hogy a történelmi témákban nem leled kedved, az újkori lányok ostoba elfoglaltságai pedig messze állnak Tőled. Ezt eddig is tudtam... De arról elképzelésem sincs, hogy mi az a téma, amiről nagyanyám is, meg Te is el tudtok beszélgetni. Olyan érzésem van, mintha csak testileg lennél jelen.
- Nem, valójában érdekes, amiről beszéltek, csak én nem értek annyit hozzá, így hallgatok csak -ekkor megjött a nagymama a szendvicsekkel, és letette őket az asztalra, majd ki-ki kezébe vett egyet, és elkezdtek falatozni.

Így hát tovább folytatódott a vidám munka. Időközben hazaért a nagyapa is. Szikár, vékony, magas, fején a magas homloka felett fehér a haj, itt-ott azonban még fekete. Kedélye szinte elronthatatlan. A hárskupac idővel jócskán megfogyott, de még így is rengeteg volt. A nagyszülők elmentek a házba az alváshoz készülődni. A fiatalok kint maradtak, a padról nézve az alkonyt. A csendet a leány töri meg, halk, korához képest kissé mély, simogató hangján:

- Soha nem is álmodtam korábban, hogy egyszer majd valaki így fogja a kezem, mint Te...
- Én nem is tudom... amikor megpillantottalak, először, szerelemmel, mintha abban a pillantásban benne lett volna minden elkövetkezendő együtt töltött idő reménye.
- Számodra talán, de én nem is figyeltem fel Rád, és nem is akartam barátot, mint előtte sem, sosem... Ha nem veszed a bátorságot, hogy megszólíts, még mindig egyedül ülnék az ágyamon otthon, és várnám, hogy anyám hívjon vacsorázni.
- Azaz régen volt az uzsonna... hozok két szelet kenyeret...
- Ne! Ne menj el...nem is vagyok éhes... tarts még karodban, és ne engedj el, ha kérhetlek...
- Jó... csak tudod mi ütött szeget a fejembe? Hogyan mondhattad, hogy az én érdemem, hogy most együtt vagyunk? Ha Te nem szöksz el otthonról június negyedikén, hogy éjnek évadján moziba menjünk, soha nem barátkozunk össze, így az egész a Te érdemed.
- Mert a Te türelmed, míg felmelegítetted tanulásba temetett hideg lelkemet, az semmi? Nem Peti; ez a Te érdemed...
- Állapodjunk meg abban, hogy örüljünk, hogy együtt vagyunk, és ne gondoljunk mással. -ezzel még szorosabban átkarolta a leányka derekát, és a lány az ölében ülve -aznap először- mosolygott elpirulva a félig besötétedett udvaron.

Közben teljesen besötétedett, és már be is mentek a nyári konyhába (egy háztól különálló, két kisszobás épület),ahol azonban csak egy ágy volt. A fiú -előzékenyen átengedve a helyet a leánynak- megágyazott, nyárias lepedővel, melyet minták díszítettek, melyek e táj népművészetére jellemzőek, és mellesleg a nagymama kötötte még évekkel ezelőtt.

A levegő kezdett hűlni, de ez csupán annyit jelentett, hogy kellemessé enyhült. A leány szerette volna, ha barátja mellé fekszik, de az ezt mondta:
- Én nyáridőn inkább választom a szabad eget, és majd a szellők betakarnak, ha arra is vágyom. Kijöhetsz velem a szabad ég alá, mert kapcsolatunk bár egy nagyváros benzinbűzében indult, de most mégis a fű illatát lélegezhetjük be-erre mindketten kifeküdtek, s kéz a kézben nézték a fényesedő csillagokat. A leány szívét egyszerre végtelen öröm öntötte el a fiú érintése nyomán, mert az az arcát gyengéden megsimogatta.
- Itt fekszek Veled, és úgy örülök, hogy élek - mondta kacajra fakadó hangsúllyal, ami tőle szokatlan volt. Erre a fiú elmosolyodott, és karjaiba vette a törékeny leányt, és belefektette a puha hárslombba, s melléfeküdt.

- Oly jó illata van ennek a hársnak...
- Valóban. Igyekszem a tüdőmet teleszívni vele. Mint ahogyan a Te illatoddal is...
-Karolj át... -a fiúnak nem kellett kétszer mondani.
-Nézz rám... -majd ahogy a szerelemük végtelenségének csodálatos pillanata rájuk tört, megcsókolták egymást, egy nap minden elfojtott és el nem fojtott szenvedélyével és szeretetével. Később a leány szívdobogása lassult, légzése egyenletessé vált, majd elaludt.

Péter még pár hársvirágot tett a leány nyugvó, meztelen karjára, és leült a padra. Sokáig gondolkodott kedveséről, hallgatva annak halk szuszogását, mígnem elnyomta az álom. Arcán mosollyal aludt el; előtte egyetlen mondatot suttogott a leány felé a nyáriesteli szellő: Jó éjt Zsófi, leányok legszebbike...
Hasonló történetek
4476
Szerelem volt ez az első látásra. Valami olyan, mely mindent elsöpör. Egy hurrikán, mely kitép minden fát, és ledönt minden falat. Ember ilyen erős szerelmet még soha nem érzett, mint én akkor.
5573
Csöngettek!
Kinéztem az ablakon és látom, hogy a fényes nyúlványokkal érkező ismerősöm ott ácsorog az ajtó előtt gúnyos mosollyal a szája szegletén. Mit tehetnék, beengedem és hagyom, hogy megtegye, amiért jött. Az ajtó kinyílik és belép rajta Ő...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erről a történetről?

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: