Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
Gumoo: Igaz történet alapján
2024-10-06 02:53
laci78: de legalább megpróbáltad!
2024-10-05 19:53
Xavierr_00: Nagyon sajnálom a veled történ...
2024-10-05 19:04
laci78: és ráadásul ez egy wall-of-tex...
2024-10-05 15:47
kaliban: Nem tudtam végigolvasni. Borza...
2024-10-05 15:21
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Nem eshet örökké...

Esett az eső. A lány hazafelé ment a megszokott úton. A lehullott levelek most nem ropogtak a szaporán szedett lábak alatt. A lány megtorpant…
Meglátta azt a fiút, akire már régóta várt. Ő a padon ült, láthatóan gondolkozott valamin… Észre sem vette, hogy a lány köszönt neki. Pedig ismerték egymást, beszéltek már párszor. Továbbsétált a csaj, bús hangulatban, ami stimmelt az időjáráshoz. Gondolta, holnap is ugyanarra megy, hátha a fiú észreveszi…
Eljött egy új nap, a lány odaért a padhoz, de nem volt ott senki így leült, és várt. Az eső aznap is esett, de most sokkal viharosabban. Bea –mert így hívták- fázott, de úgy gondolta megéri elázni, ha láthatja Őt. De a fiú csaknem jött. Pedig a közelben volt. Beától nem messze, úgy tíz méterre állt. Túl bátortalan volt talán? Bár szívesen beszélt volna a lánnyal, de még nem tudott volna mit mondani. „Majd legközelebb!” gondolta.

Másnap az idő kellemesebbre fordult, az eső is épphogy csak csöpögött. Peti ott várta Beát a padnál, mondjuk még most sem tudta, hogy mit fog mondani mikor megpillantja. A lány nem jött… Megfázott, és otthon pihent. Bea úgy gondolta „nem ér annyit az a srác”. Feladta… Többet nem kereste a fiút. Petinek viszont hiányzott a lány. Sokat rágódott azon, hogy mikor utoljára látta Beát, miért nem ment oda. Azóta Peti minden nap a padnál ül, és vár…
…De minden hiába, mert a lány nem jön, és nem is fog soha többet. Ami itt maradt, az ugyan az, ami volt, a búsan, magányosan hulló esőcseppek.

„Nem eshet örökké…!”
Hasonló történetek
4345
- Beszélhetnénk négyszemközt? - kérdezte az orvos.
- Hát persze, természetesen. Egy csendesebb helyre vezetett. Várakozva néztem rá, ugyan mondjon már valamit, de ő nem mondott, hanem kérdezett...

- Mit jelent neked ez a fiú? - meglepődtem, hogy máris letegez. Valami oka lehetett ennek a bizalmaskodásnak, és most nem a korkülönbségre gondoltam, bár az volt bőven. Azért válaszoltam:
- Nekem... nekem mindent. Tudom, ez így elég sablonos, de én tényleg nagyon szeretem......
3943
Hirtelen ágrecsegést hallottak. Felkapták íjaikat, hogy rögtön lőni tudjanak a medvére. De a bokrokból három ló tűnt elő. Az egyiken Nabaha, a másikon Jeny ült a harmadikat meg kötőféken vezették. A két lány teljesen ki volt pirulva. Ruhájuk rendezetlen volt...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Bajusz ·
Tetszik, lássuk a következő írásodat!

Lotus ·
Nekem is tetszett! Egyszerű hangulat, mindenki átélte már, jó volt olvasni.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: