Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Negyven éves volt

Negyven éves volt, alig néhány évvel - eggyel vagy kettővel – a háború után. Zárt, ablaktalan szobájában éjszakánként hajnalig cigarettázott. A helyiségben vágni lehetett a füstöt.
Amikor másnap délben felébredt, fázott.
Érzékei fokozatosan tértek vissza. Először a hallása vált egyre élesebbé. Érezte, hogy valami nem stimmel. Izmait megfeszítve, lélegzetét visszafojtva feküdt mozdulatlanul, s hallgatta a különös hangokat. Tücsökciripelés, madárcsicsergés az ő egyszemélyes, a világtól tökéletesen elszigetelt világában? Az engedélye nélkül? S mi ez a távoli, de egyre közeledő dübörgés, morajlás?

Szeme még mindig csukva volt, de most megmozdította karját, mely eddig az ölében pihent. Kezei önálló életet élve tapogatóztak körülötte, alaposan megvizsgálva az alatta lévő felületet, az érzeteket az agyba továbbítva. A lepedő eltűnt. Vagy csak rosszat álmodott és kifetrengte maga alól? Keze ezután a falat tapogatta. Hullik a vakolat? És a szagok! Földszag és fűszag és füstszag. Nem értett semmit.

Kinyitotta a szemét. A felette világító fényforrás hiábavaló kísérletet folytatott, hogy eloszlassa a ködöt. A ködöt, mely nem cigarettafüst volt. A fényforrás, mely nem a mennyezetről lógó csupasz villanykörte volt, hanem a nap.
Körülnézett. Alatta, mellette föld. Egy gödörben feküdt. Egyre tisztábban hallotta a közeledő motorzúgást, rotorkattogást. A lövéseket, a becsapódásokat.
Rettegés fogta el. Nem, az nem lehet! Ez lehetetlen! Pedig úgy volt. Újra ott feküdt a lövészárokban, akárcsak akkor, néhány évvel – eggyel vagy kettővel – ezelőtt.

Tudta, mi fog történni, de lassan felkelt, akárcsak akkor. Nem tehetett mást, tudta. Az idő kerekét nem lehet visszaforgatni, a történelmet nem lehet megváltoztatni. Először csak a fejét dugta ki, majd ő maga is kimászott az árokból. Számos lövedék csapódott be mellette. Nem volt esélye, hát nem is kerülte el az az egy lövedék, mely a halántékát érte. Térdre rogyott, majd mint egy levetett ruha, a földre hullott. Elsötétült előtte a világ.
Talán álmodott. Álmában negyven éves volt, alig néhány évvel – eggyel vagy kettővel – a háború után. Zárt, ablaktalan szobájában éjszakánként hajnalig cigarettázott…

Az ápolónő ellenőrizte az életfenntartó műszereket, majd elhagyta a kórház különleges, csak kómásoknak fenntartott alagsori helyiségét.
Hasonló történetek
7218
Fél évig volt az elvonón. Zsolt minden nap meglátogatta. Először csak szakmailag karolta fel, de aztán, ahogy Andrea szépsége, és nyugalma kezdett visszatérni, úgy szerettek egymásba. Mikorra a lányt gyógyultnak nyilvánították, tudták, hogy össze fognak költözni. Andrea vissza sem ment a régi lakásába...
3910
De mi a célom… Magam sem tudom már, csak utazok, hogy eljussak egy olyan helyre, ami nem létezik. Nem létezhet, míg az ember, az egész emberi faj fel nem épül ebből a hihetetlen szellemi leépülésből, amin most keresztül megy…
Utazok…
Hozzászólások
További hozzászólások »
Szivacs ·
"Borzasztó" jól írtad meg :))
Viszont rossz még belegondolni is, hogy netán így lenne igaz, remélem nincs tudományos alapja. Avagy, ha igen, akkor mégiscsak szeretkezés közben érjen a vég........hmmmm,de ha belegondolok, annak a jány, vagy asszony nem örülne, akivel éppen lennék......... :-(
Francisco ·
Pedig nem panaszkodhatna a lány, hogy "elpuhultál". :o)

Tűzmadár ·
Érdekes gondolat, hogy a kómában lévők, tudatuknak körforgása miatt nem tudnak kitörni… Vajon valóban van tudományos alapja?
Francisco ·
Jó kérdés. Gondolom, igazság szerint egy magához tért kómás tudna beszámolni róla, amennyiben visszaemlékezik mindarra, amit átélt, álmodott stb. Azt nem tudom, erre volt-e már példa. Hasonló lehet, mint az álomra, vagy a halálközeli élményre való emlékezés. Vagy teljesen más.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: