Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Sziasztok. Kovács Gergőnek hívnak 25 éves vagyok és 15 éve lettem meleg.
Amikor egy kis város vezetői utat engednek a parttalan betelepülésnek, tönkre téve ezzel az...
Egy távoli világban, ahol az idő olyan, mint egy hatalmas, bonyolult kert, létezik egy titokzatos...
Károly, a barna rövid hajú férfi belenézett a visszapillantó tükörbe.<br /> Majd kikapcsolta...
Szűz (és nem annyira szűz) lányok és fiúk áldozati oltáron, kereszten, vesztőhelyen vagy egy...
Friss hozzászólások
Materdoloroza: Könyörgöm ne folytasd! Ez meré...
2024-07-05 16:02
kaliban: Nem kérek folytatást! Először...
2024-07-05 15:36
laliboy: Húúú..... ez nagyon tetszett!...
2024-07-04 16:58
laliboy: Húúú..... ez nagyon tetszett!...
2024-07-04 16:58
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

munka hazas parnal.

Szep kis csladi haz elott megaltam. Becsengettem.kijott a holgy mondtam jelentkezem a munkara. A holgy betessekelt mondja hogy halkan beszeljunk a parja ijenkor lepihen es ket orat alszik. A nappaliba hivott kavet uditot tett az asztalra.beszelvettunk.elmondta mit kell tennem ok segitenek.megmutatta az anyagokat.monndja az osszegeget amit kapni fogok.de ha az o igenyei szerint kell tenykednem.jojjon aszobakat igy rendezzuk at.ez amun-kak tobb napig tart majd. Jojjon a kavejat igya meg es beszelgessunk.mig a ferje alszik. Konnyebb lesz hategezoduk ugye kedves??ha ugy gondoja.nekem jo.felalt. Eva vagyok.istvan.hamar tegezodunk pertu puszi?? Jo lehet adott ket puszit enis adtam.eleg szorosan nekem dolt.nagy mellei vannak.megfogta a kezem ulj ide mellem.leultunk meglepodtel??igen ilyen fogdtatast nem vartam.a parom idosebb tolem es o mar nem fogglalkozik velem joforman semmit.pedig csinos novagy.joalakod van.tudod en meg kivanom a jo ferfit de az igazsag az hogy oneki nem kemenyedik meg gecije sincs.a kezet a combomra tette.simogatott a sliccemnel megalt.erzem meretes a farkad.ha bejon a ferjed?nemjon be ne aggodj.kiveszem jo??felaltam kigomboltam a nadragot elovettem a farkam.ez szep nagy es kemeny jo szoros.na ez nekem tetszik.levette a kontoset tedd a mellem koze.kurjaj melbe.vigyaz nehogy elsuljek. Ulj mellem fogta a farkam.hanycenti??17-18.most nezzel meg felat szep szoros pinaja nagy mellek.tetszik?? Nagyon.igazan dugni valo vagy.meg kefelnel?? Nem csak egyszer tobbszoris.lesszben reszed ha akarod.es a ferjed?o akarta hogy keressunk baszo tarsat nekem de a parom neha nezni akarja esetleg leszop teged ha nem baj.beleegyezel??elore fogja kerni toled.ezt kulon dijazza majd.ha igy megfelel akkor igy vallalod hogy kielegitesz bennunket??rendben van.akkor gyere elkezdett szopnijo kemeny lettem gyere mot kurjal meg.a labait vallamratette es tovig nyom bele jo kemenyen megdugtam a szoros pinajat.beled elvezek jo? Tovig nyomtam tele elveztem.ez nagyon jovolt.felebresztem a paromat.elment par perc mulva jottek. Bemutatkozott:lajos vagyok.eva mondja mindent megbeszeltetek.ha ez megfelel akkor mikor allunk neki a munkanak.felolem amikor akarjatok. Rendben van vetkozz le es evaval kicsit foglalkozzal en nezem.es eva levetkozott.gyere most leszoplak utana megbaszol.bekapta jolszopott hamar kemeny lettem raulok jo??rault lovagolt mosthanyat gyere vallamra tette labait beakarom tenni ferje fogja afaszom es alukhoz igazitotta.nyomd bele tovig lassannyomtam es utemesem kefeltem tovig minden nyomasnal.elvezd tele.tele elveztem.a ferj orult hogy a nejet megdugtam elotte.jobbrol a feleseg balrol a ferj ult mellettem.na mijenvolt evikem?nagyonjo nagy faszavan de jo kemeny.megfoghatom neked?megfogta es razogatta.leszopnalak ha engeded?jo?szopjal es bekapta a golyoimat simogatta feszopta kemenyre.elvezz el bekapta szopott.elelvezek...tovig szivta be elsultem.nyelte mind utolso cseppig.ez nagyon jo volt.ha meg evat akarod meg dugni nyugottan dugjad. Most pihenek kicsit jolvan.. Figyelj meg pihensz az anyagiakat eva rendezi.en elmegyek setalni.te eva ezt tudtad a ferjedrol?az egesz egy eve derult ki csak.es okezdte az egeszet hogy legyen fasz nekem es neki.belementem.vol tobb jelolt is de nekem vagy neki nem tetszettek.te megfelenel kettonknek.oda adom dijadat.mindig hivlak mikor akarjuk.de ha ugy gondolod bar mikor johetsz. De ha talalsz nagy farku meleget neki hozd el neki. Akkor nem kell neked vele.csak velem kefelsz.megadta a telfonjat neki.felhivtam es megbeszeltuk hogy jon es mikor.nekem van.ha meg no kell van ismerosom.majd meglatjuk most gyere kezd eledni afaszom.ulj ralovagolj.lovagolt majd ujra tele elveztem. Ez volt az elso maszek munkam evanal.ha tetszett folytatasa lessz.
Előző részek
Hasonló történetek
18168
Először csak verni kezdte, aztán a szájába vette és őrült mód szopni kezdett. Persze én sem voltam rest, aláfordultam, és kedvenc pózomba helyezkedtem, ama "franciába". Én nyaltam a már így is tocsogó punciját, ő pedig ügyesen szopta az én szerszámomat. Megkérdeztem, melyik az ő kedvenc póza, mire a "lovagló" választ kaptam...
29619
A barátom aludt, mi csendben bevonultunk a kisszobába. Ott végre levetkőztük a maradék gátlásunkat és a ruháinkat is. Elővettem a vibrátoromat. A formás kerek mellek látványára a puncim egyre jobban nedvesedett. Meztelenül lefeküdtünk az ágyra és ő csókolgatni kezdte a testem. Mindenhol. Kezdte a nyakamnál és egyre lejjebb haladt...
Hozzászólások
Még nincsenek hozzászólások
A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: