Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
Éva596: Kedves kivancsigi13! Nagyon...
2024-09-25 13:23
kivancsigi13: Ma jó napom van. Nem rég olvas...
2024-09-24 22:53
91esfiu: Egész jó kis sorozat, szépen f...
2024-09-24 21:08
laci78: á, az annyira... KŐKORSZAKI
2024-09-24 14:26
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Mindennapi örömök

Csuromvíz vagyok. Belépek a kávézóba. Lerázom magamról az eltévedt cseppeket. A pincér össze-vissza rohangál. Tele van a kocsmához egyáltalán nem hasonlító hely. Mindenki valami különleges kávét, bort, és ételt rendel. Leülök az egyik üres bokszba, amiből nincs sok. A legtöbb helyet székek és magas asztalok foglalják el. Leveszem átázott kabátomat, az esernyőmet leállítom a mellettem álló oszlophoz. Egy árva napfény sem kószál be az - egyébként nagy - ablakon. A meleg levegő megtölti tüdőmet. Nagyokat szippantok az édes és fűszeres illatokból. Fahéj, szegfűszeg... Imádom. A szemben lévő asztalnál két srác ül. Egy magas, széles vállú, barna hajú, és egy szintén magas, izmos, szőke. Felém fordulnak, majd összesúgnak. Velem egykorúak lehetnek. Jön a pincér. Arcán látszik a fáradság, de azért rám mosolyog. Rendelek egy cappuccino-t és egy kis gin-t. Meg se lepődik, hogy egy én – tiniként - szeszt kérek. Megszokták. Sokat vagyok itt, és mindig kérek valami kedv-csinálót.  Bár még sose voltam berúgva. Kezem még remeg a kinti hidegtől, de kezd normális színt, és hőmérsékletet felvenni. Az utcán senki se jár. Csak autók. Azok is csak a büdös és fullasztó kipufogógázt hagyják maguk után. Most másik pincér jön. Ennek tudom a nevét. Thomas. Alacsony, 30 körüli, sápatag. Először a gin-t teszi le elém, utána a csészét, amiből az ismerős, kissé kesernyés illat árad szét. Megköszönöm és elmegy. Az izmos feláll az asztaltól és mellém szökken.
- Leülhetek? - kérdezi, közben csábos mosolyt villant felém.
- Nem - válaszolom ridegen. Intek, visszamegy a helyére.


Magamban röhögök az ilyen üresfejű, kigyúrt próbababákon. Lehajtom a gin-t. Ez megadja a kezdőlöketet a még rám váró, nehéz és hosszú délutánhoz. Kezembe veszem a "gyenge kávét". Kézfejem rátapad a kávésbögre szélére, és telhetetlenül szívja magába a meleget. Beleszórom a cukrot, és elkeverem. A tejszínhab kis idő múlva elkeveredik a tejcsoki színű finomságban. Belekortyolok. A szinte forró ital szétárad testemben, meghittséget keltve bennem. Jó érzés fog el. Ez az én saját kábítószerem. Lassan elszopogatom, és otthagyom az üres poharakat, a pénzzel, és borravalóval. Minden nap bejövök ide és sose bánom meg. Ez a kávézó tele van mindennapi örömökkel... Felveszem a még nedves kabátomat és már újra a hűvös, vizes, koszos utcán vagyok. Elindulok.

Hasonló történetek
4064
De ha tényleg szeret? Megvár. És megvárom. Megvárjuk egymást, addig a pillanatig, amíg elveszünk egymás tekintetében. És amikor, - mint mikor elalszunk, és ébredünk, hogy a kiesett álmok mikor is jöttek, - megcsókoljuk egymást. Az lesz a szerelem. Mikor csak odahajolok, és egy apró csókot pihegek az ajkaira. Mikor átkarolom, és kiráz a hideg, mikor megremeg a kezem. És nem érdekel, hogy izzad a tenyerem, hogy a hajam kócos, hogy őt is rázza a hideg...
4335
- Beszélhetnénk négyszemközt? - kérdezte az orvos.
- Hát persze, természetesen. Egy csendesebb helyre vezetett. Várakozva néztem rá, ugyan mondjon már valamit, de ő nem mondott, hanem kérdezett...

- Mit jelent neked ez a fiú? - meglepődtem, hogy máris letegez. Valami oka lehetett ennek a bizalmaskodásnak, és most nem a korkülönbségre gondoltam, bár az volt bőven. Azért válaszoltam:
- Nekem... nekem mindent. Tudom, ez így elég sablonos, de én tényleg nagyon szeretem......
Hozzászólások
További hozzászólások »
stevler ·
Kedves történet kevés habbal és cukorral. Thomas lehetne inkább Tamás, de egyébként tetszett.
Gratulálok!

Marokfegyver ·
Igaz, hogy nem vagyok pincér, de én meglepődtem a rendelésen. Gin? Még szerencse, hogy a következő mondatokban megnyugtatsz: a főhős még sosem volt berúgva...
Ginnel együtt is kislányos a sztori, s ezt nem negatívumként említem, hisz' ez adja a báját. Lehetett volna nem törzsvendégként, hanem tényleg az eső elől bemenekülni, lerázni "az eltévedt cseppeket", bár akkor másképp jött volna ki Thomas nyomulási kísérlete.
A hangulatot jól megírtad - mintha tényleg intenzív tanulmányokat folytattál volna kávézókban -, sőt a kinti időt is lehet érezni, pedig nem sok szó esik az esőről.
Mivel a szegfű - Nálad szegfűszeg - és fahéj a kedvenc illatom, még plusz pontot is adnék, ha lehetne.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: