Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
laci78: de legalább megpróbáltad!
2024-10-05 19:53
Xavierr_00: Nagyon sajnálom a veled történ...
2024-10-05 19:04
laci78: és ráadásul ez egy wall-of-tex...
2024-10-05 15:47
kaliban: Nem tudtam végigolvasni. Borza...
2024-10-05 15:21
CRonaldo: Személyes érintetségem van ezz...
2024-10-04 21:25
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Mi lett volna ha...

Oroszországban kitört a forradalom, elnöküket száműzték Szibériába. Világszerte a média ezzel volt tele. A Vörös téren hatalmas tömeg hömpölygött előkerültek a régi munkásmozgalmi jelképek. Vörös zászlók rajtuk sarló kalapács. Marx, Engels, Lenin, Sztálin képei a hangulat a régi októberi ünnepeket idézte. Arhangelskben a tengerészek fellázadtak, a többi haderő katonái mind felsorakoztak mögéjük, s nyíltan hirdették, nem kérnek a kapitalizmusból. A világ nagy tv csatornái egyenesben közvetítették az orosz eseményeket. Cuba üdvözölte a forradalom kitörését s mindjárt felajánlotta az internacionalista segítségét az oroszoknak. Kikiáltották a népköztársaságot

Ebben a krízis helyzetbe ült össze kicsiny hazánk nagy országgyűlése.
A kormánypárti oldalon izgatott sutyorgás volt halható, az ellenzék padsoraiban néma döbbenet, csend uralkodott. A három független nem találta a helyét összevesztek azon, hogy a baloldalhoz vagy a jobboldalhoz üljenek e közelebb. Végül a padsorok közötti folyosón a lépcsőre ültek.
Ebben a légkörben kért szót a vízhordó fiúk csoportvezetője, aki arról volt híres, hogy minden képviselőhöz volt pár kedves szava. A szünetekben meg az üléseken is mindenkinek a kedvenc italát szolgálta fel. Ha látta egyik másik képviselőn az elvonási tüneteket, annak vitte kedvenc italát. Később derült ki hogy ezen elvonási tünetek miatt történtek korábban anyázásos beszólások a T. házban.

A soros elnök megszavaztatta a fiú kérését, s döbbenet akkor ült ki minden képviselő arcára, mikor egyhangú szavazással a fiút felengedték a pulpitusra. Ebben a házban az elmúlt években hasonló nem történt, a kétharmados törvényeket is rendre elhalasztották, mert nem volt meg a szükséges szavazat.
A fiú, aki lehetett vagy huszonöt éves komótosan fellépett a szószékbe s illedelmesen bemutatkozott.

Kun Béla Zalán vagyok de ezekből, a nevekből csak a Zalán-t használtam e pillanatig, ellenben ha elfogadják javaslataim, lehet fontolóra veszem a Bélát.
Beszédét így folytatta: Kun Béla ükunokája vagyok s mellesleg Rákosi Mátyás volt édesapám keresztapja. Uraim, vagy Elvtársaim ne lepődjenek meg azon, ha eddig titkoltam kilétem. Érthető okai voltak a titoknak Nem véletlen, hogy illegalitásban dolgoztam eddig Önöknek.
Javaslom! Első nekifutásra lépjünk ki a NATO-ból s azonnal zárjuk le határainkat az EU többi országa előtt. Nyissunk keletre Ukrajnánál, lépjük át a határt, segítsünk Szovjet testvéreinknek a gaz elnyomó imperialistákkal szemben. Akik nem hajlandók visszaadni a szovjet népnek a kaukázusi valamint a szibériai bányákat.

E szavakra dermedt csend lett úrrá a teremben. Kis idő múlva a jobb oldalon egy bátortalan taps elcsattant, ezt később egy légy lecsapásával magyarázta az elkövető. Megkésőbb e taps elhangzásától számolták az ország új időszámítását.
A csendet egy kormánypárti képviselő törte meg, zárt ülést javasolt melyre hívják meg Kun Zalán Béla elvtársat is.

Szavazásra bocsátották a kérdést s kiderült, bár egyhangúlag elfogadta a ház. Az összesítéskor kiderült, mégis volt három nem szavazat . A függetlenek nem tudtak dönteni így mindkét esetben, felemelték a karjukat. Egyszer jobbot, egyszer a balt:
A zárt ülésen jegyzőkönyv nem íródott, mondván minek, itt a falnak is füle van. A zárt ülést egyenes tv adásban nézte az amerikai, az izraeli valamint az antarktiszi nagykövet.
Onnan kép a SYJÁJÉ valamint a MASZAT központjába továbbítódott.
E forrásokból tudjuk hogy az országgyűlés egyhangúlag kikiáltotta a Népköztársaságot.

A NATO mint a leggyengébb láncszemet kiléptette az országot a szervezetből. Az unió megszakította minden kapcsolatát az országgal, valamint körbekerítették vasfüggönnyel.
Közfelkiáltással megválasztották Kun Bélát miniszterelnökké, köztársasági elnökké és pártfőtitkárrá. A fontosabb tárcák vezetőinek kinevezését rábízták, mondván ez a fiú olyan eszes rosszat nem tud kinevezni. Nagyköveteiket sorra hazahívták a nyugati országok.
Kunék azonnal rendkívüli nagykövetet küldtek Moszkvába akinek az volt a feladata tudja meg hol tudunk internacionális segítséget nyújtani a hős szovjet népnek. Az oroszok nem meglepő módon a segítségünkből nem kértek.

Az ország megtagadta a hitelek visszafizetését a nagy nyugati bankoknak, melynek következményeként a Világbank összeomlott. Kiderült a pénz hetven százaléka a magyar privatizátorok zsebébe landolt. S mivel az országban ismét államosítottak ezért a privatizátorok zsebei is köztulajdonná váltak. Mire e folyamat beindult, minden zseb lyukas lett. Egy részük Svájcba emigrált s kivitte magával a világbanki pénzt. A svájci bankok soha nem látott összegekkel gyarapodtak, a lakosság életszínvonala jelentősen megugrott.
Kun mint egyszemélyi vezető feloszlatta az országgyűlést, mondván e sok semmirekellő úgysem csinált semmit maximum egymás zsebébe lobbizott.

Az országban ez alatt előkerültek a régi párttag könyvek, munkásőr egyenruhák, valamint szocialista brigád naplók. Pár hónap alatt, az utca neveket visszakeresztelték a fordulat előtti nevekre. Minden faluban kötelező volt legalább egy Lenin utcának lenni. Szóba került egyes újratemetettek kitoloncolása az országból. Reprivatizáltak! Minden rendben is lett volna, ha a képviselők nem kezdtek volna el marakodni a zsíros helyekért. Legjobban azok a képviselők tülekedtek, akiket a korábbi pártállam kitaníttatott, életükben nem dolgoztak csak a parlament volt egyetlen munkahelyük. Nem csoda, ha féltek a való világ megpróbáltatásitól. Miután elővették régi KISZ könyvüket, nekik is jutott egy- egy morzsa. Ennek egy feltétele volt, hogy tükör előtt szembe kellett köpnie magát minden addigi ellenzékinek. Hetekig hiánycikk volt a tiszta tükör. A régi öregek jobb helyzetben voltak, mert volt elvtársaik uralták a gazdaság frekventált helyeit. Az ez is a „mi kutyánk kölke” címszó alatt könnyen elhelyezkedtek.
Kun maga köré gyűjtötte a rég letűnt kor vezetőinek leszármazottait, velük dolgozott és irányították az országot.

A külpolitikát a szovjet népköztársaság mintájára alakították. Koreával valamint Cubával diplomáciai kapcsolatot létesítettek. A lakosság élte életét, ahogy eddig a kutyát nem érdekelte a politikusok ténykedése. Belefásultak az eltelt évek semmitmondó mellébeszélő politizálásába.
Minden jól ment volna, ha egy szép napon az egyik Kunfi, aki személyes tanácsadója és bizalmasa volt Kunnak mellesleg a Hazafias Népfront főtitkárának fia volt nem disszidál. Menedékjogot kért s kapott az USA-tól. Évek múlva úgy összeugrasztotta a republikánus és a demokrata tábort hogy polgárháború tört ki az Egyesült Államokban. A háború végeztével azt a napot mikor e jeles ember „partraszállt” országos gyásznappá nyilvánították. Az Elnök személyesen fogadta a kerek szobában. Négyszemközti megbeszélésüket követően sajtótájékoztatót hívtak össze.

Ott közösen kijelentették anarchista puccs tört ki az országban.
A jelenlegi vezetés nem legitim. S vissza kell állítani a régi globalista rendet.
A szenátus külön pénzösszeget szavazott meg a felszabadító harchoz.
Ez az esemény nagyban hozzájárult ahhoz, hogy az országban rövid idő alatt megbuktak Kunék. A feloszlatott parlament tagjai, kerek asztal konferenciát hirdettek, ahová a trappista és az ementáli sajtokon kívül meghívták az utolsó országgyűlési képviselőket is. Mire véget ért a konferencia addigra átalakultak kihelyezett parlamenti üléssé, mondván ők a megválasztottak.

Kiszivárogtatott hírek szerint újra, felosztották az országot politikai gazdasági érdekszférákra. Új munkatörvénykönyvet fogadtak el, benne napi „tizenkét óra” törvényes munkaidőt. A multinacionális cégek visszakapták a korábban tőlük elvett gyáraikat. Adókedvezményt kaptak huszonöt évre és alkalmazottaikért nem kellett járulékot fizetni. E járulékokat az állam fizette helyettük. A magyar vállalkozások és a mezőgazdasági termelők hetvenöt százalékos nyereségadót voltak kötelesek fizetni.

Egyhangúlag elfogadták azt a javaslatot, hogy a NATO-nak újra felajánlják a Zengői radar megépítését, valamint csapatokat küldünk a közel- a távol-kelet országaiba és minden olyan helyszínre ahol az USA felszabadító háborút visel a megszálló arabokkal szemben. Az Eu-ba való visszatérést kis vita után újra megszavazták. Igaz ekkora az EU-nak komoly financiális nehézségei adódtak, de ez mit sem számított. Az ülés végén állófogadást adtak. Az itt megjelent külföldi kormányok képviselői mesélték. Éjfél körül a hangulat oly naggyá nőtte ki magát, hogy a képviselők célba lőttek önvédelmi pisztolyaikkal Munkácsy képekre. A legjobb céllövők Tokaj-hegyaljai borban úszhattak versenyt a kerti medencében. A többiek bánatukban Badacsonyit ittak s a környék összes tükrét begyűjtették és összetörették.

Részeg bódulatukban eszükbe jutott mit tettek nem is oly rég. A rendőrség parancsnoka utasításba adta ki az állománynak, hogy ezen az éjszakán s a rákövetkező két napban szondáztatni a környéken s a Pestre vezető utakon nem szabad. Úgysem fújnak bele –mondta, nem beszélve arról, amúgy is kicsi a létszám, nem hiányzik egy-két haláleset, ha netán Munkácsy képnek néznék a rend éber őreit.
Kunt bolondok házába csukták - és az a hír járja- meg is halt. Bár bizonyos körök közt terjed a hír, hogy újból szervezkedik, partizánokat toboroz valahol a hegyekbe.

2005. augusztus
Hasonló történetek
4027
"Az ember akkor jön rá milyen fontos egy állat, vagy egy ember, ha elveszíti." Már nem tudom ki is mondta ezt, de igaza volt. És ha valakit nem szerettünk, vagy úgy éreztük nem olyan fontos, rájöhetünk hogy ez még se így van...
3838
De amikor megfordulok egész közel érzem a száját a számhoz, és érzem a forró leheletét, ami átjárja minden porcikámat. Mélyen a szemébe nézek. Ő viszonozza a tekintetem. Érzem, már teljesen hozzám bújt, és az ölelése egyre szorosabb. Szinte már fáj ez az ölelés, mikor hirtelen megcsókol, és eltűnik minden fájdalom, és minden ami csak körülöttünk létezik...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erről a történetről?

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: