Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
laci78: huhh, igekötők rossz használat...
2024-09-26 16:00
Éva596: Kedves kivancsigi13! Nagyon...
2024-09-25 13:23
kivancsigi13: Ma jó napom van. Nem rég olvas...
2024-09-24 22:53
91esfiu: Egész jó kis sorozat, szépen f...
2024-09-24 21:08
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Mese másként

Valamennyien ott ültek az asztal körül. A gyertyák lángja sárgás fényeket és tünékeny árnyékokat táncoltatott az arcokon.
– Láttátok őt? – kérdezte mély hangján az Ötödik.
– Igen – felelte ábrándosan az Első. – Fájdalmasan szép.
– Szerintem inkább reménykeltően szép – mondta mosolyogva a Hatodik.
– Térjetek már magatokhoz! Milyen reményről beszéltek egyáltalán? – hördült fel a Harmadik.
– Na, most ha úgy vesszük… – kezdte orrát dörzsölgetve a Negyedik, társa azonban belefojtotta a szót.
– Ha úgy vesszük, egyikőtök sem mer belépni abba a szobába! Csak gyáván leskelődtök az ajtófélfa mögül, aztán pedig sóhajtoztok, és álmodoztok – hangoskodott tovább a Harmadik.
– Nincs igazad – szólt közbe az Ötödik. – Először fel kell mérnünk a lehetőségeket, utána pedig cselekedhetünk. Egyáltalán nem reménytelen a dolog.
A Második lehunyt szemmel, egyetértően bólintott. Még a Hetedik arcán is egy halvány mosolyféleség suhant át.
– Mire alapozod ezt? – kérdezte a Negyedik.
– A legvalószínűbb elmélet szerint egy szkizmáról van szó, ami azonban… – válaszolt volna az Ötödik, azonban a Harmadik ismét közbevágott.
– Nem érdekel ez a nagyokos süketelés! Azt mondd meg, melyikünk mehetne be az ajtón! – ujját a többiekre szegezve folytatta – Ő egy született balfék. Neki megalszik a tej a szájában. Ő egy takonypolc, aki mindenbe beleüti az orrát. Te folyton csak okoskodsz, és mindent túlbonyolítasz. Ő mindig mindenen röhög. Tőle pedig még egyetlen értelmes mondatot nem hallottam. Jó, elismerem, én sem vagyok egy matyó hímzés.
– Ha egy kicsit csendben maradnál, el tudnánk magyarázni, miről van szó – szólalt meg halkan az Első.
– Hogy ő csendben maradjon? Az teljesen lehetetlen – vigyorgott a Hatodik.
– Tehát a következő a helyzet – ragadta magához a szót az Ötödik. – Ha összetörünk egy poharat, és nem seperjük össze a szilánkokat, akkor azok az idő múlásával egyre távolabb kerülnek egymástól. Ha a szilánkoknak lenne öntudatuk, lassacskán elfelejtenék, hogy valaha összetartoztak, és mi is úgy tekintünk a padlón heverő cserepekre, mint haszontalan hulladékra, és nem az egykori poharat látjuk benne. Rengeteg példát lehetne mondani a mítoszokból és az életből, hogy részekre szedtek valamit, ami egész volt, és egy idő után mindenki ezt tekintette természetes állapotnak.
– Ezek szerint lehetséges, hogy mi is így jártunk? – kapta fel a fejét döbbenten a Második.
– Pontosan – bólintott az Ötödik. – A Hét valaha Egy volt.
– És mit lehet most tenni? – kérdezte csendesen a Harmadik. Láthatóan annyira megdöbbent, hogy még kiabálni is elfelejtett.
– Van egy módszer, amivel egyesíthetjük, ami eltört, de sietnünk kell vele. Az Ellenség és a Vetélytárs már elindult felénk. Mindegyikünknek fennhangon ki kell mondania, mit ad majd az új egészhez, és akkor újra egyek leszünk.
– Én adom az ártatlanságot és a békét! – mondta ünnepélyesen az Első.
– Én az álmok szépségét – folytatta a Második.
– Én vívom meg a harcokat – tette hozzá a Harmadik.
– Én adom az élénk, kíváncsi szellemet – mondta a Negyedik.
– Én hozom a tudást és a bölcsességet – köhécselt az Ötödik.
– Én a vidámságot – mosolygott a Hatodik.

Minden tekintet a Hetedikre szegődött, aki némán ült a helyén. Várakozással teli csend ülte meg a szobát, mindenki az utolsó, sorsdöntő felajánlásra várt. Egyre csak teltek a pillanatok, és a csend mind kínosabb lett. A Hatoknak rá kellett döbbenniük, hogy fogalmuk sincs, milyen válaszra számíthatnak. Még az Ötödiknek is meg kellett erőltetnie az emlékezetét, hogy felidézhesse, mikor szólalt meg utoljára a Hetedik. Végül mégiscsak megérkezett a várva-várt válasz. A Hetedik megköszörülte a torkát, és rekedt hangon megszólalt.
– Én adom a titkokat és a kiszámíthatatlanságot. És lehet, hogy én adom még azt is, amit éppen egyikőtök sem tud – tette hozzá keserű cinikus mosollyal.

Még pislákoltak az asztalon a gyertyák, amikor a sokat emlegetett ajtón belépett egy délceg alak. A szobában az ágyon egy lány feküdt. Haja, mint az ében, bőre, mint a hó, és tükrök regéltek szépségéről.
Hasonló történetek
4606
Szerelem volt ez az első látásra. Valami olyan, mely mindent elsöpör. Egy hurrikán, mely kitép minden fát, és ledönt minden falat. Ember ilyen erős szerelmet még soha nem érzett, mint én akkor.
5449
Felöltöztették este feketébe a lányt, esküvői díszeket festettek arcára és kezére, felékszerezték, fején a kendőt ezüst pánttal fogták oda, nyakába arany láncot akasztottak, ujjára égköves gyűrűket adtak, derekát arannyal átszőtt övvel díszítették, és lábára selyem szandált húztak. Aztán az asszonyok elénekelték neki a menyasszony dalát...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erről a történetről?

bemba100 ·
Hello,
How are you today? My name is Penda
I saw your profile on my search for a nice and trusted person so i decided to write to you, I will like you to write and tell me more about yourself direct to my email.( pendabemba) (@) (yahoo.com )
from there i will reply you with more of my details and pictures,
I will be waiting to receive your email,
Have a nice day.
miss Penda

thanks

aaaaa

Helló,
Hogy van ma? A nevem Penda
Láttam a profilt keresni egy szép és megbízható ember, így úgy döntöttem, hogy írok neked, én szeretném, ha írni és mesélj még magadról közvetlenül az e-mail címemet. (Pendabemba) (@) (yahoo.com)
Onnan fog válaszolni neked több az én részletek és képek,
Én is arra vár, hogy megkapja az e-mail,
Have a nice day.
miss Penda

köszönöm

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: