Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Dr. Stephen P. St.John: Sajnálom, hoyg nem tette egyér...
2024-03-27 20:43
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Meglepi vendég!

Pár évvel ez előtt szóba jött szex közben, egy esetleges többes. Kriszti elárulta hogy kipróbálná plusz pasival. Megbeszéltük azt is kik azok a pasik akikkel szívesen dugna. Két barátom Gyuri és Feri jött szóba. Eldöntöttük, hogy amelyik srácot el tudom hívni az lesz a szerencsés. Tudtam, hogy Ők is szívesen kefélnének Krisztivel. Nem csoda, hisz gyönyörű Nő! 167/50 extra 75/D mellekkel. Beindult az akció. Gyurit hívtam segíteni pakolni, de Én "véletlenül" nem voltam otthon. Párom hívott mikor megérkezett, "hogy mi legyen" mert Gyuri vár! Mond neki nemsokára jövök várjon, de valójában indúlhat a buli! Kb fél óra múlva találkoztam Ferivel, hogy jöjjön segítseni! Együtt mentünk hozzánk. Benyitottunk és hát látom bevált a terv, ugyanis Gyuri a kanapén űlt és Kriszti előtte térdelve szopta! Volt nagy meglepetés ugyanis Gyuri félt hogy bukta van, Kriszti meg Feri miatt lepödött meg, Feri meg semmit sem értett! Rövid hatásszünet, mialatt Kriszti tovább verte Gyuri farkát. A helyzet megoldására elővettem a félig merev farkam és Gyuri mellé ülve ráhúztam Krisz fejét. Így szopott míg barátom farkát verte. Aztán csere! Feri eközben még mindíg értelenűl állt. Kriszti odaintett neki, hogy jöjjön közelebb. Ő oda állt elé mire Krisz elővette farkát és előbb nyalogatta majd mélxen a torkára engedte. Miközben barátaimat szopta felváltv, Én kigomboltam a blúzát aztán lefejtett róla. Ott volt hármunk között egy melltartóban és egy falat tangában. Verte szopta farkainkat. Feri elkezdte simogatni popsiját és finoman megszabadította falatnyi fehérneműjétő!. kikapcsoltam melltartóját és előbukkanó melleit kezdtem simogatni gyúrni, de Gyuri is rávetette magát. Feri közben már nyalta, ujjazta fincsi punciját! Természetesen már mi is mezítelenek voltunk. Felálltam és Kriszt is feltérdeltetve melleit kezdtem dugni, közben Feri már 3 ujjátt tüntette el puncijában! Visszatelepedve a kanapéra magamra ültettem és lovagoltattam. Gyuri háttámlán űlve odahúzta fejét és szopatta! Feri odaállt másik oldalra és felkínálta farkát amit Krisz el is fogadott. Válltava szopta öket lovaglás közben. Melleit közben mindig gyurta, nyalta, szopta valamelyekünk. További tervemhez szükséges sikosítóért mentem a fürdőbe. Mikor visszaértem Krisz a karfára dőlve, szopta Ferit miközben Gyuri hátulról kefélte. Isteni volt látni ahogy az imádott Nőt ott basszák a házukban. Dobálta magát és élvezett. Pár percig néztem őket amiből az térített magamhoz, hogy Feri megrándult és élvezett. Spermája Krisz arcán és fantasztikus mellein landolt. Erre Gyuri is kiszállt belőle leűlt, Krisztit újra lovaglásra invitálva. Ekkor mögé lépve elkezdten popsiját sikosítani, előbb egy, majd két ujjal voltam popsijában. Ekkor ujjabb adag sikosító segítségével már 3 ujjam volt benne. Krisz megint dobálta magát és élvezett. Mikor kicsit megnyugodott mögé térdeltem és lassan nyomtam fenekébe farkamat. Rövidesen benne is voltam. Mikor ez sikerült elkezdtünk váltava mozogni benne! Természetesen ez Ferit ís újabb izgalomba hozta és, dugni kezdte párom száját. Ennek hatására hatalmasat robbantam seggecskéjébe! Kiszálltam formás posijából amit Feri azonnal birtokba vett! Így dugták ott előttem. Hihetetlen izgató látvány volt! Gyuri szólt, hogy mindjárt vége, így pózt váltva doháhyzó asztalra fektették Krisztit úgy hogy feje lelógott. Feri továbbra is dugta seggét egyre vadabbul, Gyuri pedig száját baszta majdnem ugyanolyan tempóban. Meg is lett a hatása mert hírtelen manduláig dugta faszát és rángatózva teleélvezte Kriszti száját, amit Ő nyelt. Közben Én is új életre keltem.Krisz a kanapé karfájára űlt majd hátra dőlt az űlö felületre. Én lábai közé állva dugtam pinusát, Feri pedig terpeszben dugta száját, gyúrta melleit! Pár lökés után kivette farkát a szájából és bőven tele lőtte csodás dudáit! Gyuri átvette helyét és dugta Kriszti száját. Krisz kérte Gyurit űljön a fotelba és ismét lovagolt. Majd hívott hogy dugjam a popsiját. Újra szendvicsben basztuk. Majd hírtelen gondolattól vezérelve, Gyuri fasza mellé toltam farkam, és ketten dugtuk a punciját! Így basztuk jó ideig. Mikor éreztem a vég közeledtél Krisztit elénk térdeltetve, válltva szopattuk, majd mindketten arcát, melleit öntöztük meg. Aztán farkainkat tisztára nyalta, és elment tusolni! Közben srácoknak elmondtam, hogy mit akart Kriszti és azt is hogy milyen pluszt vittem bele. Mikor visszaért tusolásból a srácok következtek tisztálkodni. Ekkor Kriszti elmondta milyen hatalmas élmény volt és megköszönte a plusz pasit és azt is  hogy megspékeltem egy másodok pasival is. Azóta is rendszeresen szervezünk bulikat, más más fel állásokban! 
Hozzászólások
Pavlov ·
Ilyen összecsapott semmit inkább ne.

zöldkúti ·
Ekkora fost...

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: