Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Sziasztok. Kovács Gergőnek hívnak 25 éves vagyok és 15 éve lettem meleg.
Amikor egy kis város vezetői utat engednek a parttalan betelepülésnek, tönkre téve ezzel az...
Egy távoli világban, ahol az idő olyan, mint egy hatalmas, bonyolult kert, létezik egy titokzatos...
Károly, a barna rövid hajú férfi belenézett a visszapillantó tükörbe.<br /> Majd kikapcsolta...
Szűz (és nem annyira szűz) lányok és fiúk áldozati oltáron, kereszten, vesztőhelyen vagy egy...
Friss hozzászólások
Materdoloroza: Könyörgöm ne folytasd! Ez meré...
2024-07-05 16:02
kaliban: Nem kérek folytatást! Először...
2024-07-05 15:36
laliboy: Húúú..... ez nagyon tetszett!...
2024-07-04 16:58
laliboy: Húúú..... ez nagyon tetszett!...
2024-07-04 16:58
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Megint meg dugtam sógornőmet

Egy hónapra az előző együtlétünk után megint egymásba gabalyodtunk sógornőmel.
El mentem hozzá ott volt a testvére azzal beszélgetek le ültem én is sógornőmel szembe egy fehér mini ruha volt rajta és egy fehér tanga bugyi ott szemeztem vele csak óvatosan hogy a testvére ne fogjon gyanút de sógornőmnek tetszet a dolog ki ment a fürdőbe amikor vissza jött le ült a bugyi már nem volt rajta na akkor egyből fel izgultam kezdet ágaskodosni a farkam de a restvére nem akart el menni láttam sógornőm is hogy alig várja hogy kettesbe legyünk de csak nem ment el én meg untam és elindultam haza felé gyalog pár perc múlva mellém ért egy autó sógornőm volt az mondta szálljak be be ültem elindultunk kérdezte hogy haza vigyen vagy menjünk el egy eldugott helyre mondtam menjünk mert már nagyon kívánom mondta ő is engem ki mentünk a határba jó messze mindentől be ment a fák alá mondta itt jó lesz ki szálltunk egyből egymásnak estünk csókolóztunk a nyelvét a számba dugta én meg szopogatam közbe a kezeimel a melleit markolásztam le húztam róla a mini ruhát és elindultam a mellei felé nyalogatni kezdtem a melleit haladtam egyre lentebb ő neki dőlt a kocsinak széjelebb rakta a lábait hogy könnyebben hozzá férjek a punciához mikor oda értem a nyelvem hegyével kezdtem nyalni utána már jó mélyen Bele nyaltam el kezdte élvezni a dolgot mert jó hangosan nyögdécselni kezdet mondta kicsit hadjam abba elő vet egy plédet a csomagtartóból le terítette és mondta nyomjunk egy 69-et le feküdtem ő rám és már be is kapta tövig én meg nyaltam jó mélyen nyaltam még a popsiját is nyaltam és ujjaztam nem kelet sok idő szóltam neki hogy mindjárt lövök mondta hogy éppen ideje mert már kel neki az anyag közbe az ő teste is meg feszült és hangos nyögéssel el élvezet meg én is a szájába tele lőttem nyelte le fele meg fordult és szájon csókolt és a maradék gecit át nyomta a nyelvével a számba én meg vissza és le nyelte kicsit pihentünk közbe már el kezdte keményre verni a farkamat és már pucsítot be mondta hogy baszál meg keményen nekem se kelet több egyből tövig dugtam bele és nagy Iramba dugni kezdtem közbe a popsiját kezdtem ujjazni jó keményen dugtam jó hangosan nyögtünk úgy se hallja senki pár perc múlva teste el kezdet remegni és mondta hogy ha el élvez ne hadjam abba csak akkor ha én is el élveztem teste meg feszült és hangos nyögéssel el élvezet közbe mondta hogy basszál szét sógor nekem se kellet több basztam tovább ő már visítot én meg közbe mondtam neki visítsál te Kurva közbe csapkodtam a popsiját egy hirtelen mozdulattal át dugtam a popsijába zacskóig ő meg visítot egy nagyot és mondta ez az basszál már folyt rólunk a víz pár perc múlva el élveztem Bele a popsijába ki húztam belöle itunk egy nagyot közbe le mostam egy kis vízzel a farkamat le töröltettem és le feküdtünk piheni mondtam neki hogy lassan induljunk jött a válasz hogy nem megyünk se hova még baszni fogunk amíg ő nem szól hogy elég vagy nem bírok többet kérdi mondtam hogy ne birnék már kezdtük is el kezdtem nyalni ő meg szopni így ment el egy menet utána pihi nélkül már ült is bele és lovagolni kezdet rám hajolt a számba tette a melleit utána csókolóztunk le szállt fel áltam ő elém térdelt és a mellei közé rakta a farkam és mozogni kezdet abba hagyta és szopta közbe verte nagyokat nyögtem és el élveztem mondta nincs pihi már pucsítot be fele és én már nyomtam is be neki közbe a G pontját izgattam hogy hamar el élvezen úgyis lett nagy nyögések közepette el élvezet most pihentünk egy kicsit és folytatuk amikor már ki merültünk mind ketten fel öltöztünk és elindultunk haza fele mondta hogy vezesek már én mert ő alszik egyet haza érünk hozzá fel mentünk le zuhanyoztam nem volt tiszta ruhám ezt meg ő ki öblítette ott járkáltam meztelen ő meg fürdőt és nem öltözőt fel mondta aludjak ott úgyis lett hamar el aludtunk reggel meg reggeliztünk és elmentem haza.
Akinek tetszik az írjon kommentet és értékelje köszönöm.
Hasonló történetek
21094
Csókolóztunk és simogattuk egymást. Lassan lefejtette rólam a ruhámat, a melltartómat és végül az aprócska bugyimat. Símogatott és csókolt ahol csak ért. Levette a pólóját és elkezdte kigombolni a nadrágját. Őrjítöen izgató mozdulat volt. Megkérdezte, hogy mit csináljon velem. Nem voltam szégyenlős és elmondtam őszintén a vágyaimat. Ettől teljesen bepörgött...
24407
Már lassan közel voltam hogy elélvezzek, ekkor ő hatalmasokat kezdett el szívní a makkomon, én azonnal elélveztem, bele a szájába, a kis édes annyira szívta a farkam hogy jó sokat kiszivott belőle. A kis szája tele volt a fehér nedüvel, majd lenyelte, és azt mondta hogy isteni volt, még soha nem élveztek a szájába...
Hozzászólások
Még nincsenek hozzászólások
A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: