Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A történet egy fantasy paródia, elsősorban az 1920-30-as évek amerikai fantasy szerzőinek...
fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF MR. HARRINGTON …. Szerző: Ronde …. Literotica...
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Friss hozzászólások
Priap69: Várom a folytatást.
2024-05-02 22:20
laci78: Nem tudom eldönteni, hogy sok...
2024-05-02 16:17
Rémpásztor: Nagyon szépen köszönök minden...
2024-04-28 00:36
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Majd holnap... :1. rész

John D. Emberton a kedvenc bárjában ült és kedvenc italát szürcsölte.
Utálom ezt a helyet és ezt a moslék levet. De majd holnap, holnap minden megváltozik. Még egy utolsót szürcsölt, majd fizetett, felállt és a kijárathoz lépett. Odalépett hozzá két szmokingos férfi:
Te most velünk jössz!
– Rendben
Pontosan tudta kik ezek. Fade emberei. Fade volt a leggazdagabb de korántsem legbefolyásosabb ember New York-ban. Két órával később a város szélén a Fade rezidencián két férfi beszélgetett.
– Mr.Emberton! Ugye tudja miért van itt.
– Igen uram azért, hogy megkérjem a lánya kezét.
– Maga viccesnek képzeli magát.
- Nem uram. Holnap ez a pondró semmit nem tehet majd ellenem.
– Figyeljen ide! A lányom egy biztonságos helyen van, állig felfegyverzett katonákkal védve.
– Csak mondja a címet!
– Rendben, ha kijuttatja onnan a magáé! – mondta és széles vigyor terült szét az arcán.
Két perccel később már csak Fade volt a szobában:
– Halló! 47-es? Lenne egy munkám a számodra…

Emberton 160km/h-s sebességgel száguldott az autópályán.
Az a kastély egy erődítmény szükségem lesz némi fegyverre.
Elővette a mobilját és tárcsázott:
– Hé Guru kéne néhány cucc, legyél a régi Johnsonn kastélynál fél hétkor!
– Oké.
Miután leparkolta a kocsit egy japán kinézetű figura jelent meg a kastély előtt
–Helló Guru!
- Béke veled John Emberton! Mi kellene?
– Fegyverek, robbanószer, és egy segítő kéz.
– Minden ott van a kocsiban.
És valóban ott volt, ez jellemző a Gurura. Még egy valódi emberi kezet is akart adni neki egy hűtőtáskából, de azután John elmagyarázta, hogy hogy értette.
Miután bementek a kapun John balra ment a Guru meg jobbra, ha bármelyikük megtalálná a lányt, vagy segítségre lenne szüksége, rádión kommunikáltak.
John befordult a lépcsőn és majdnem fejbelőtte a takarítót.
– EMBER MAGA MIT KERES ITT?!?!?!
– Én ugyanezt kérdezhetném öntől – válaszolt a takarító.
De… Nem tudta végigmondani, mert egy géppuska ropogás kíséretében a takarítót szitává lőtte a szemben megjelenő őrjárat.
Csak holnapig kell kihúznom Szólt és meghúzta a ravaszt…

Folytatása következik…
Hasonló történetek
5312
A lány szaladt, és szaladt. Háta mögül egyenletes léptek zaja hallatszott. Tudta, érezte, hogy az életéért küzd, és ha megfordul, annyi hátrányt szenved, hogy a léptek gazdája utoléri, és akkor vége. Szívét jeges marokként szorította a páni félelem. Léptei lassulni kezdtek. Hallotta, hogy a másik is lassít. Játszott vele, mint macska az egérrel...
3216
A Kommandósokkal együtt érkezett a helyszínre. Az Ajtót betörték, berontottak, az egész házat átkutatták, de nem találtak senkit. Bill majd kidőlt, olyan ideges volt. A Kommandós egység pár perc múlva elviharzott, átadták a helyszínt az F.B.I. szakértőinek. Ekkor Bill az ajtóból hátrafordult, és szinte fejében érezte a szíve lüktetését, amikor a piros Ferrari beállt a kocsibehajtóra.
Hozzászólások
További hozzászólások »
Paradicsom ·
Ne vedd sértésnek drága Drake, de látszik, hogy ez az első írásod. Egy kissé ügyetlennek tűnik nekem, meg lehetne benne néhány leíró rész....De véletlenül se hagyd abba, küldd el a folytatást is! Nem írsz rosszul (így elsőre), csak egy kicsit oda kell figyelni.
Várjuk a folytatást! :blush: :yum: :smile: :grinning: :innocent:

bemba100 ·
Hello,
How are you today? My name is Penda
I saw your profile on my search for a nice and trusted person so i decided to write to you, I will like you to write and tell me more about yourself direct to my email.( pendabemba) (@) (yahoo.com )
from there i will reply you with more of my details and pictures,
I will be waiting to receive your email,
Have a nice day.
miss Penda

thanks

aaaaa

Helló,
Hogy van ma? A nevem Penda
Láttam a profilt keresni egy szép és megbízható ember, így úgy döntöttem, hogy írok neked, én szeretném, ha írni és mesélj még magadról közvetlenül az e-mail címemet. (Pendabemba) (@) (yahoo.com)
Onnan fog válaszolni neked több az én részletek és képek,
Én is arra vár, hogy megkapja az e-mail,
Have a nice day.
miss Penda

köszönöm

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: