Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A történet egy fantasy paródia, elsősorban az 1920-30-as évek amerikai fantasy szerzőinek...
fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF MR. HARRINGTON …. Szerző: Ronde …. Literotica...
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Friss hozzászólások
kaliban: Imádom!
2024-05-14 13:59
laci78: szuper, köszi! :) várom, nagyo...
2024-05-14 13:55
Materdoloroza: Nagyon tetszik.
2024-05-14 11:32
Rémpásztor: Köszönöm. Most időben feltöltö...
2024-05-14 11:08
laci78: szokás szerint nagyon jó - rem...
2024-05-14 10:35
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

magány..

Egyedül vagy, a múltba temetkezel, csak a múlt él már, te nem is létezel.. Elsuhan melletted megannyi szép, de nem tudod elérni, s nem tudod, hogy miért!?
Magad sem érted, h mi történik veled, csak a szobádban töprengsz, mi lehet ez!?
Teljesen megváltoztál, más lettél. Hová tűnt az a vidám, boldog lény?
Ki nem törődik semmivel, csak él, kit nem érdekel a fájdalom, csak remél..

Már nem tudod tettetni a boldogságot, feladod a szomorúsággal a harcot..
Kimész az utcára, sok-sok boldog ember.. rájuk mosolyogsz, de szíved remeg.
Nem, nem érted.. Veled miért nem történik ilyen?
Miért csak a magány a társad? Miért vesztek el álmaid a múltban?
De a múlt, az emlék mind messze jár, a szép, boldog pillanatok nem jönnek vissza már..
Ezt te is tudod, de mégis várod, reméled, h a boldogságod újra megtalálod.
De lassan már a remény is elhagy.. a fájdalom, más nem marad..
Ez az, amitől mindenki fél. Mi van, ha nincs, és a halál elér?!
Ezért próbálja mindenki újra és újra, és boldog hetekre, hónapokra..
Úgy érzi igen, talán Ő az Igazi.., majd hirtelen vége szakad.. az okát senki nem érti..
Hasonló történetek
2694
Nem is tudom, ti szeretitek a romantikát?
4173
Jelenleg 13 éves vagyok.
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erről a történetről?
No0oB ·
Ejjajj, én is elnéztem a szóhasználatot.

"Az iskolában egy egész része vagy, és mégis, teljesen egyedül vagy."

javítva: egyedül lehetsz.
Agnetta ·
Kedves NoOoB!

Eszemben sincs tiltakozni, vagy "megmásítani" véleményem. Amit, s ahogy érzek (magánnyal kapcsolatban), azaz én érzésem, én gondolatom. Mindig vállalom, hogy mit mondok ki, mit írok le. Persze utóbb sok-sok témában elnézést kérek ha hülye vagyok a felvállalt bárgyúságaimért, de ez most más!
Talán némi vallásos neveltetésembôl adódhat, hogy én soha nem éreztem meg a magányt. Egyedüllétet már tapasztaltam (szar is volt), de magányt még soha!
Mindettôl függetlenül kellemesen, ésszerűen mondsz ellent. Tetszik.
Üdv. Jó éjt.
:innocent:
No0oB ·
Szia.
Jó éjt.

Tűzmadár ·
Hm. Véleményem szerint a magányérzet nem egyéb, mint egy személy hiánya, akit szerethetek. Ha magányos vagyok, semmiféle indoklás, magyarázat nem segíthet, csupán az, ha nyitottabb vagyok, és befogadom az illető személyt.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: