Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A történet egy fantasy paródia, elsősorban az 1920-30-as évek amerikai fantasy szerzőinek...
fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF MR. HARRINGTON …. Szerző: Ronde …. Literotica...
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Friss hozzászólások
Priap69: Várom a folytatást.
2024-05-02 22:20
laci78: Nem tudom eldönteni, hogy sok...
2024-05-02 16:17
Rémpásztor: Nagyon szépen köszönök minden...
2024-04-28 00:36
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Levél csak (vvn-nek!)

Búcsúszóul ideinvitáltál, van már egy hete. Olvassam el párbeszéd helyett itt megjelent versedet, ami hajdan nekem szólt, kettőnkről és valójában egy dal volt. Mindig is erőembernek, faragatlan tuskónak tartottál, és én még most is szeretlek. Viszont már nem tudnálak bántani többé. Bármit megtennék, hogy jóvá valahogy, tudom, nem lehet. Csak pár gondolat, másnak is lehet tanulság, attól, hogy bezárkózol, tököm tudja, hova és meddig rohansz el, nem kíméled meg azokat, akikről azt hiszed igen. Életem nagy története és szerelme maradsz, lehet, hogy nem érdekel, de nincs ezzel másképp senki, akiről azt hiszed menekültedbe, majd ködbe feled. Miattam lettél ilyen, mondtad sokszor, elhiszem. És éppen ezért nem fogom hagyni!
Írtam pár dolgot ide, én a faragatlan tuskó, és ha megjelenik, remélem olvasni fogod, ahogy ezt is. Remélem kivált belőled valamit, érzést, szinte mindegy milyet, csak végre észhez térj. Tudom, ez mind csak emlék, de a miénk. Senki nem veheti el, legalább ezt, legalább azt, hogy akkor még őszinte és boldog voltál és lehetnél még, akarom! Borzalmas dolgokat műveltem tudom! Szerelemből. Nem mentség. A tuskó, az a fa, amiben már élet sincs, megírta neked legalább ide, amit érez. És a dühöngő őrült, voltam, belátom, ha tudna se keresne most másképp. Remélem, te megteszed! Nincsenek egyforma emberek, sem általad magadba égetett világszabály. Igenis van viszont ember, akit érdemes szeretned, ne add fel! Hogy megnyugodjak, hogy tudjam boldog vagy, győzelemre születtél, tessék mutasd meg, tedd meg! Még utoljára értem, az annyi minden után. 8 év után...
Hasonló történetek
3883
"Az ember akkor jön rá milyen fontos egy állat, vagy egy ember, ha elveszíti." Már nem tudom ki is mondta ezt, de igaza volt. És ha valakit nem szerettünk, vagy úgy éreztük nem olyan fontos, rájöhetünk hogy ez még se így van...
3922
De ha tényleg szeret? Megvár. És megvárom. Megvárjuk egymást, addig a pillanatig, amíg elveszünk egymás tekintetében. És amikor, - mint mikor elalszunk, és ébredünk, hogy a kiesett álmok mikor is jöttek, - megcsókoljuk egymást. Az lesz a szerelem. Mikor csak odahajolok, és egy apró csókot pihegek az ajkaira. Mikor átkarolom, és kiráz a hideg, mikor megremeg a kezem. És nem érdekel, hogy izzad a tenyerem, hogy a hajam kócos, hogy őt is rázza a hideg...
Hozzászólások
További hozzászólások »
lököttyúk ·
Hát ja, lehet néha tévedek, ember vagyok én is...
mert túl sokszor szólt a dal és túl hangos volt.

Igen, lehet, nem csak egy ember boldog ettől.

libido ·
Bölcsen hallgatok.
lököttyúk ·
Van női agyrészed az biztos, az utolsó szó jusztis...hm
meg hmm :)

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: