Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
Gumoo: Igaz történet alapján
2024-10-06 02:53
laci78: de legalább megpróbáltad!
2024-10-05 19:53
Xavierr_00: Nagyon sajnálom a veled történ...
2024-10-05 19:04
laci78: és ráadásul ez egy wall-of-tex...
2024-10-05 15:47
kaliban: Nem tudtam végigolvasni. Borza...
2024-10-05 15:21
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Levél, amit ígértem

Hetek óta várom, hogy gyere hozzám újra. Nem jössz, nem üzensz. Nem hiányzom? Furcsa, én azt hittem, Te is megláttál bennem valamit.
Volt már előtted, nem is egy, aki megfogott valamivel. Aztán teltek a napok és mindig jött a kiábrándulás. Mindig. Az előtted lévő volt a legrosszabb, megalázó, kínos, sárba tipró kapcsolat. Nem akartam többé senkit magam mellé, hogy meg ne ismétlődhessen ugyanaz még egyszer. Mégis, mikor megjelentél, talán 5 percre volt szükséged és én mint egy idétlen csitri, csak néztem a szemedbe és…

Tudom, ostoba voltam. Nem először. Sejtem, hogy hiába várlak, nem fogsz eljönni, mégsem tudok rád haragudni. Tudtodon és akaratodon kívül nagyon sokat adtál nekem. Amit az előző érzés kivett belőlem, az érdeklődést, nyitottságot, életkedvet, azt Te visszaadtad. Csak azzal, hogy vagy. És még valami mást is adtál. Hogy a hiányod elviseljem, próbáltam elfoglalni magam minden pillanatban, így találtam rá újra a kisgyerekkorom óta nem használt kreativitásomra. Valószínűleg nem lesz belőlem új Hamingway, sem Picasso, de nem is ez a cél. Te a hiányoddal, a puszta lényeddel többet adtál nekem, mint más a jelenlétével. Megkaptam az eszközöket rá, hogy azt is megmutassam, amit sosem tudnék elmondani. Most már egyedül is képes lennék szárnyalni. A baj csak az, hogy még mindig jobb szeretnék veled.

Késő éjjel írom ezt a pár zagyva sort, amit valószínűleg sosem mutat meg Neked senki, még ha véletlenül rá is találnál, sem ismernél benne magadra. Nem baj, úgysem hiszem, hogy érdekelne.
Egyszer arra kértél, írjak neked levelet. Egy másik alkalommal arra, hogy mondjam el, mit érzek irántad. Tessék, mindkét kérésed teljesítettem, még ha nem is tudod.
Még mindig nem érted? Tessék, talán József Attila jobban elmondhatja:

Sok ember él, ki érzéketlen mint én,
kinek szeméből mégis könny ered.
Nagyon szeretlek, hisz magamat szintén
nagyon meg tudtam szeretni veled.
Hasonló történetek
3213
A rózsaszín felleg viszont elkerülhetetlen, és manapság egyre több embert talál meg. Ez a rózsaszín felleg persze csak egy tünete a kóros szomorúságnak, vagy inkább kezdete. De ha ennek érzéseit sikerül leküzdeni, a kóros szomorúság már elkerülhető.
Legyőzni azonban nehéz, de vannak rá módszer...
4027
"Az ember akkor jön rá milyen fontos egy állat, vagy egy ember, ha elveszíti." Már nem tudom ki is mondta ezt, de igaza volt. És ha valakit nem szerettünk, vagy úgy éreztük nem olyan fontos, rájöhetünk hogy ez még se így van...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erről a történetről?

Mz. ·
Nos, engem ez abszolult hidegen hagyott(talán mert nem nekem szólt). De adott egy egész jó ötletet!
>>-- :no_mouth: -->

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: