Lelkemből kitépdesett gondolat-cafatokat raktam eléd, titkos sejtések sóhajait, legszentebb álmaimmal ajándékoztalak meg.
Nincs már, amit adhatnék neked. Most olyan üres ez a léleknek nevezett valami, olyan üres és halott. Néha meg-megújul, mint Prométheusz mája, de csak azért, hogy újra szétmarcangolhassák.
Levettem előtted a ruhát, mely a sebeket betakarta. A ruha gyűrött lett és mocskos, én pedig fázom, nagyon fázom... A magány hideg vasa égeti meztelen bőrömet. Reszkető kezekkel nyúlok a ledobott rongyokért....
Most már értem, miért növesztenek páncélt az emberek. Az őszinte ember a legsebezhetőbb, de én mindig konok lázadó voltam! Ha páncél a divat, én lenge selymet hordok, ha ütnek, én simogatok, ha mások begubóznak, az én lepke-szirmaim kinyílnak és repülök... repülök!... bele a tűzbe.
Ha nem akarsz lemaradni:
Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!
Legfrissebb történetek:
2024-11-06
|
Sci-fi
Az ősi idegenek elmélet szerint sok ezer évvel ezelőtt okos földönkívüliek látogattak a bolygóra...
2024-10-26
|
Történetek
fordítás .... Eredeti történet: GESPRÄCHE .... Szerző: MixedPickles .... Literotica; 2015<br...
2024-10-24
|
Novella
Szandra első felnőttfilmjét forgatja.A forgatás jól sikerül partnerével Márkkal kiválóan együtt...
2024-10-22
|
Horror
Mia a 33 éves modell most elmeséli nekünk élete egyedi és egyben legszörnyűbb élményét.
2024-10-18
|
Merengő
Szeveroonyezsszkben hullott a hó, Vasilisa a 20 éves lány teát főzött a szamovárban. Barna,...
Friss hozzászólások
Legnépszerűbb írások:
2010-09-23
|
Egyéb
Barbara, Kedves!<br />
A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Hasonló történetek
Beküldte: Anonymous ,
2001-08-09 00:00:00
|
Történetek
Bezárta az ajtót és a kis polóját már vette is le, de már azon keresztül is jól látszott a melle, mert melltartó nem volt rajta. Olyan édes feszes mellei voltak, kis barna mellbimbói, csak az ölembe ült és már a nyelve a számba volt, ahogy elkezdtem masszírozni a kis mellet, a kis bimbója már olyan kemény volt, hogy már szúrt, hehe.
Beküldte: Anonymous ,
2001-08-13 00:00:00
|
Történetek
Mikor már teljesen megmerett, kigomboltam a nadrágját és elővettem az óriási farkát! Nyengéden elkezdtem a nyelvemmel dédelgetni. Ő közben a melleimet kezdte simogatni. Majd a makkjához érintettem a mellbimbóimat és a faszát kezdtem dögönyözni a melleim között, úgy, hogy még a golyói is összezsugorodtak a kéjtől...
Hozzászólások
A ma emberével kapcsolatban oly gyakran jutnak eszemebe Dumas szavai: "Hangya, aki a fűszál tetejéről átkozza Istent!"
Az írásodról meg az jutott eszembe, hogy te vagy a hangya, aki a fűszál tövében ücsörög, és írogat. :) Megsimogattak a szavaid!
Üdv
JagerColonel
P.S.: írj többet! :innocent:
:) Azért köszönöm, hogy visszasimogattál :)
Minden szavad jolesett:), még a hangya is:) Köszönöm:)
Elbizonytalanítottál. :wink: