Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Kubai nyár

Lágy napsütés, enyhe szellő fújdogál. A levegő nehéz, sűrű a párától, mégis bódító ahogyan a trópusi gyümölcsök és az élet íze keveredik benne.
A nap már lemenőben van, így a parton álló nádviskók árnyai hosszú, elnyúlt foltokat rajzolnak a szikrázóan fehér homokba, míg a türkizszínű tenger habjai csigavonalakat festenek bele, ahogy a tompa hullámok egymás után nyaldossák a partot. Beljebb pálmák sorakoznak, némelyiken óriási kókuszdiók csüngenek. Hatalmas leveleik alatt emberek ülnek és a naplementében gyönyörködnek. Az ég alján vörösen izzó korong narancsszínűre festi az óceánt. Idilli látvány. Nemsokára az utolsó fénysugár is eltűnik a horizont mögött és a víz egyre sötétebb kék lesz, mígnem teljesen besötétedik és a fekete víztükrön már csak a parti bárok fényei szaladgálnak, aranyszínű csillogást adva neki.
A vizet sétahajó szeli, a partig szűrődik a pezsdítő latin zene a fedélzetéről. A hangulat még az időnél is forróbb. Pedig itt örökké tart a nyár. Talán ezért olyan lenyűgöző.
Hasonló történetek
5393
Ez a lány az egész életét maga irányította, olyan magabiztosnak tűnt, hogy azt bármelyik férfi elirigyelhette volna. Most mégis éreztem benne valami bizonytalanságot. Egy pillanatra megálltam és éreztem, hogy remeg alattam. Megsejtettem, hogy ez nem csak a szeretkezésünknek szól. Tartott valamitől. Elemeltem a fejem és az arcára néztem. Már csak egy fiatal lány volt, pont olyan, mint bármelyik...
4120
Jelenleg 13 éves vagyok.
Hozzászólások
További hozzászólások »
kisangyal ·
pepi!a címem tundi-baby@freemail.hu! írj minél hamarabb!kíváncsi vagyok a véleményedre! van még sok versem csak soha nem érek rá begépelni:blush:!
de ha érdekelnének akkor szakítok rá időt!amúgy hány éves vagy?-csak kíváncsiságból!cupp, üdv!

kisangyal ·
ja és van még 1 rövidke történetem fenn!nem hasonlít erre, de nekem az a kedvencem (lehet hogy azért mert rólam szól )!bye all

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: