Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF MR. HARRINGTON …. Szerző: Ronde …. Literotica...
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Friss hozzászólások
Rémpásztor: Nagyon szépen köszönök minden...
2024-04-28 00:36
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Kívánság - negyedik rész

- Ezt nem teheted – sírt Tina. – Engem is megalázol ezzel.
- Nem érdekel. Kibírod. Engem tizenhét évig aláztak meg folyamatosan.
- Mert szánalmas vagy. Most látom, hogy tényleg szánalmas vagy. Legalább azt mond meg, hogy mennyiért alázol meg.
- Ötszáz dollár.
- Ennyit értem neked? Ennyi t ért neked az a két vagy több hónap?
- Nem érdekelsz.
Steve kicsörtetett a házból és elrohant a pályára. Vic már várta. Elvigyorodott, amikor meglátta a kamerát.
- Sikerült barátom?
- Igen – sóhajtott Steve –, ide a cigit.
- Várjál, először megnézem nem- e átversz.
Vic hosszan nézte a videót, közben elismerően hümmögött.
- akkor mi lesz a cigimmel? - kérdezte türelmetlenül Steve.
- Hülye vagy te? – nevetett Vic. – Nem basztad seggbe. Úgy volt megbeszélve.
- Ne szórakozz. Megbeszéltük, hogy elfelejtjük az adósságot és kapok két szál cigit, ha elkészítem.
- De benne volt az üzletbe, hogy seggberakod.
- Felejtsd el.
- Akkor te is a cigit.
- Szórakozz anyáddal.

Victor lepattant a nyeregből és kést szegezett a srác torkának.
- Nekem te nem fogsz anyázni. Megkaptam, amit akartam. Takarodj. Kis csicska. Takarodj. Ez az elitek helye.
- Lógsz két szál cigivel.
Vic a kést egy hirtelen mozdulattal belédöfte. Steve szemei elkerekedtek. Vic szintén megijedt. Nem számított erre.
Gyorsan eltekert haza. A kést meg a közeli patakba dobta.
Steve, még megpróbált felkelni, de a hasán a seb végzetesnek bizonyult. Nem fogja túlélni, ezt ő is tudja. Talán csak percei vannak hátra. Előkereste a telefonját. Megkeresette Tina számát és tárcsázta.
Tina zokogva mosta magáról a szennyet. Lemondta a bulit és befeküdt az ágyba. Hallotta, hogy csörög a telefon. Mire odaért, már csak az üzenetrögzítő volt. Bekapcsolta. Elsápadt, amikor meghallotta a hangokat.
- Ti..n..a… Sze…ret…lek… bocsáss… - egy koppanás és a vonal megszakadt.

Egy hét telt el. Steve- t becsületesen, ahogy hozzá nem illik, eltemették. Szűk családi kör volt csak ott a temetésen. A boncolásnál megállapították, hogy nemcsak a készszúrás, hanem a magas vérnyomás és a mértéktelen drogfogyasztás is végzett vele. Az ügyet öngyilkosságnak állították be, a rendőrség nem vette a fáradságot, hogy nyomozzon.
Tina az ágyban ült és olvasott. Elfelejtette a videós történetet. Nem hitte volna, hogy Steve tényleg odaadja valakinek azt a videót.
Csöngettek. Tina egyedül volt otthon, ezért nem nyitotta ki teljesen az ajtót. Undorral Nézett Victorra, aki vigyorogva állt előtte.
- Mit akarsz te patkány?
- Na azért ne ilyen durván – vigyorgott Vic – Beengedsz?
- Nagyon muszáj?
- Életbevágóan. Mondhatni a saját érdekedben.
- Nyögd már ki.
Vic felmutatta a is videokamerát. Tina elsápadt.
- Azt akarom mondani, hogy van nálam egy kis videó. Érdekel, mi van rajta?
- Tudom mi van rajta – suttogta Tina. Mit akarsz?
- Nagyon egyszerű. Én is megkívántalak pipim. És ha nem szeretnéd, hogy ezt a videót felrakjuk a netre a haverokkal akkor…
- Nem! – sikoltott a lány. Ezt nem teheted.
- Akkor benne vagy egy partiba?
- Nem. Te féreg.
- Akkor megy a netre.
- Ne!
- Akkor döntsél.
- Nem teheted ezt.
- Mégis megteszem – röhögött a srác.
- Hányszor akarsz megdugni?
- Még nem tudom. Amíg meg nem unlak
- Szemét vagy. Tina beengedte a házba Vic azonnal rávetette magát és letépte róla a ruhát. Tina, mint egy rongybaba tűrte a megaláztatásokat.
- Vedd be a szádba babám – röhögött Vic.
- Tina mindent megcsinált, amit a srác kért. Gyűlölte magát, amiért idáig fajult a dolog.
Egy hétig minden nap eljátszott vele Victor. Tina, mindennap sírva ment haza, tudta, hogy pokol vár rá.

A következő hétfőn, újra csöngettek. Tina sóhajtva lépett az ajtóhoz. Kinyitotta és csodálkozva látta, hogy Victor magával hozta két haverját. Willyt és Tomot.
- Ők mit keresnek itt? – mutatott rájuk rosszat sejtve.
- Tudod. Ők is nagyon kanosak mostanában, így hát kölcsönadlak nekik. Tényleg mit szólnál egy négyes partihoz?
- Szó sem lehet róla! – kiáltott sírva Tina.
- Akkor a videó megy a netre.
- Nem. Ez szemétség – zokogta a lány miközben beengedte a három kiéhezett fiút a lakásába.
- Sötétedésig eljátszadoztak vele, majd hazamenetek. Tina alig hogy kitették a lábukat, a konyhába ment. Elővett egy doboz gyógyszert és amennyit bírt bevett. Nem bírta a további megaláztatásokat. A tükör elé botorkált. Egy szőke kócos hajú kurva nézett rá vissza, amíg be nem csukódtak a szemei, és az örök álomvilágba nem költözött.
Hasonló történetek
3828
Hirtelen ágrecsegést hallottak. Felkapták íjaikat, hogy rögtön lőni tudjanak a medvére. De a bokrokból három ló tűnt elő. Az egyiken Nabaha, a másikon Jeny ült a harmadikat meg kötőféken vezették. A két lány teljesen ki volt pirulva. Ruhájuk rendezetlen volt...
4146
Jelenleg 13 éves vagyok.
Hozzászólások
További hozzászólások »
endzsy ·
Szokásos elnagyolt, nem tetszik, lehúztam.
Sztori: 3, mert alig kidolgozott, összevissza ugrál az időben a mesélő, nagyon megrendítő ám, hogy meghalt, jajaj...
Fogalmazás: 4, mert nem valami irodalmi, inkább tényeket közöl, semmi szórakoztató nincs benne, a dialógusokban meg főleg szleng, szóval van hova fejlődni, félmondatokban kifejtve nem igazán élvezetes.
Ennyi. :flushed:
kukulkán ·
De, ki ölte meg a négert? :innocent:
csotrogány ·
Én öltem meg a négert, mert levágtam a hatalmas, nagy farkát! Mikor belémhatolt, azt hittem, hogy kijön a szemem. :smiley:
peter toong ·
tiszta csiga feelinges :smile:

Little Angel ·
Nekem tetszik ez a sztori.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: