Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
Éva596: Kedves kivancsigi13! Nagyon...
2024-09-25 13:23
kivancsigi13: Ma jó napom van. Nem rég olvas...
2024-09-24 22:53
91esfiu: Egész jó kis sorozat, szépen f...
2024-09-24 21:08
laci78: á, az annyira... KŐKORSZAKI
2024-09-24 14:26
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Kidobva...

Fekete haja csomósan tapadt hátára. Szemfestéke elfojt porcelán fehér arcán. A kövér esőcseppektől nem lehetett tudni, hogy a lány
sír-e. Egyedül a bevörösödött szeme árult el mindent. Szíve darabokban hevert lábai előtt. Mellkasán egy hatalmas lyuk ordított keservesen. Legszívesebben ő maga is ordított volna a fájdalomtól, de a szavak a torkán akadtak és odafagytak. A vihar egyre jobban erősödött. A lány sötétkék selyemruháját úgy cibálta a szél, mintha csak könnyed tollpihe lenne. Egész testében remegett a zokogástól. Tudta, hogy ez be fog következni egyszer. De hogy ilyen gyorsan! Ezt nem gondolta...


Szeretett volna egy utolsó búcsút, egy utolsó érintést, bármit. E helyett megválaszolatlan kérdéseket kapott, amik üres könyvekként sorakoztak elméje polcain. Fájt neki minden mozdulat. A meleg soha többet nem érinthette lelkét. Kifogyott a megbocsájtásból. Az érzelmekből. Utolsó könnycseppjeit hullajtotta. Felnézett az égre, de csak a végtelen szürkeséget látta. Nagy a vihar. Hisz ő gerjeszti. A harag, a fájdalom, a szánalom, a megalázottság kavarogtak benne. Nincs többé miért jónak lennie. Ennek ellenére a rosszat is kiűzte magából, már születése napján.


Emlékezett, mikor először megpillantotta anyját. Verőfényes napsütés törte meg a szoba egyhangú fehérségét. Anyja sápadt szőke haja gyönyörűen rendezett loknikban hullott vállára. Égkék szeme kedvesen világított arcán. Illata, akár a lótuszé. Hangja, úgy csengett, mint a legszebb dallam. A lány lelke is összetört.


 


A földre rogyott, lábai már nem bírták megtartani. Tíz percig összegörnyedve ült a sáros betonon, egy büdös konténer mellett, mire megint felnézett. Szemei fájtak, feje zsibbadt és libabőrös lett az esőtől. Körbe nézett. Véres tollak borították körülötte a földet, ruháját. Gerince iszonyatosan égett. Kezein is vöröslött a vére. Szárnyai maradványát szorongatta, mind hiába. Soha nem használhatja őket. Erőt vett magán, és nehézkesen felállt. Tenyerében tartott szárny-darabokat kidobta a szemetesbe, amik tompán puffantak. Elindult az ismeretlenbe, egyedül, hogy új életet kezdjen. Itt, a Földön...

Hasonló történetek
3204
A rózsaszín felleg viszont elkerülhetetlen, és manapság egyre több embert talál meg. Ez a rózsaszín felleg persze csak egy tünete a kóros szomorúságnak, vagy inkább kezdete. De ha ennek érzéseit sikerül leküzdeni, a kóros szomorúság már elkerülhető.
Legyőzni azonban nehéz, de vannak rá módszer...
2815
Nem is tudom, ti szeretitek a romantikát?
Hozzászólások
További hozzászólások »
Marokfegyver ·
Marketingkurzus következik! Téves a felkonf, ugyanis abban nem írunk semmi negatívot.
Gondolj csak bele, aki elolvassa a beharangozást, az később - olvasás közben - tudat-alatt igazolni igyekszik az ottani értékelést, és esetleg még azt mondhatja: tényleg.
Másik lehetőség: Minek olvassa el, ha ez ilyen (mármint rövid is meg még valami, amit nem ismétlek meg).
Harmadik lehetőség: elolvassa a felkonfot, aztán elolvassa a novellát... és úgy jár, mint én: becsapva érzi magát.
Mert tényleg nem hosszú, de tetszett!

D.S. ·
Tetszett a történeted!

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: