A lenyugvó Nap gyengéden simogatta a várost és körülölelte a fák körvonalait. A betontenger valami súlyos búskomorságot sugárzott az ég felé. Tejfehér köd ereszkedett a városra, szinte kipréselve az ember tüdejéből a levegőt. Csendesen sétáltam az elhagyott utcákon. Azért választottam ezt az időt, mert ilyenkor kevesen merészkednek az utcára. S aki mégis kilép a meleg családi otthonból, sietve elvégezve teendőjét rohan vissza a meleg, biztonságos házba. Élveztem a szabadságot. Enyém az egész járda, mit járda, utca, város ! Senki nem lökdösődik a kirakatoknál, a buszmegállókban nincs tömeg, nem kell izzadt, büdös embereket kerülgetnem. Néha szembejött egy-egy járókelő, de félénken lesütötte szemét, kalapját szemébe húzta, vagy átment az utca túloldalára. Nem értettem ezt a kispolgári viselkedést, s a harmadik eset után megvetettem őket. Kevélyen, felvetett fejjel élveztem, hogy én nem sietek sehova, s hogy van bátorságom megállni, nézelődni a boltok előtt.
Betértem kedvenc kis kocsmámba. A szokásost kértem: a legfeketébb sört jó sűrű habbal és két konyakot utána. Hosszasan időztem el a csehóban, kiolvasva az aznapi újságot. Fel sem tűnt, hogy már csak én maradtam vendég. Láttam, a kocsmáros is türelmetlenül törölgette a mahagóni színű pultot. Fizettem, és elindultam hazafelé. Lassan, kényelmesen. Jólesett “begőzölt” fejemnek a hűvös, őszi levegő. Elgondolkozva sétáltam a szűk utcákban, észre sem véve, hogy követ valaki. Gondolataimból egy éles fájdalom térített észhez. Tarkómhoz kapva éreztem, hogy valami meleg folyt végig a kezemen. Aztán szédülni kezdtem, a lábam alól kifutott a talaj. Fejem koppant a padlón, aztán csend és sötétség.
Álmot láttam, szépet. Fény, csillogás, zene! Majd csend. Magamhoz tértem; a vizes, sáros utcán fekszem, s egy gyönyörű nő hajol fölém. Fázom, de látványa enyhíti fájdalmam. Lassan emeli fel a kezét, s benne látom meg múltam, s egyben jövőm is. Egy véres kést tart benne, s kaján vigyorral újra lecsap…
2000. november 20.
Ha nem akarsz lemaradni:
Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!
Legfrissebb történetek:
2024-11-23
|
Novella
Egy fiatal férfi randevúra hívja az ismert színésznőt.
2024-11-22
|
Novella
Ebben a rövid történetben egy idős bácsi jelenik meg a kertvárosi kis kocsma ajtajában kutyájával....
2024-11-19
|
Novella
Édesanyja és unokabátyja szexualitásának egy kislányra gyakorolt hatása.
2024-11-18
|
Novella
Egy tanárnő igyekszik meggyőzni tanítványát, végül saját csapdájába esik.
2024-11-17
|
Novella
A helyszín Argentína.Miguel és párja Sofia életük versenyére készülnek.Vajon győzelmet vagy...
Friss hozzászólások
Legnépszerűbb írások:
2010-09-23
|
Egyéb
Barbara, Kedves!<br />
A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Hasonló történetek
Előrenyúlt megragadta a lány karjait. A fiatal lány úgy megijedt, hogy majdnem felsikoltott, de ekkor a férfi a másik kezét arcán végigsimítva előre csúsztatta és apró arcát megmarkolva befogta a lány száját. Egy határozott mozdulattal berántotta a bokorba. A lány szoknyája kicsit lecsúszott és érezte, hogy...
A Halál-sziget egy erdei tavánál egy húsz éves fekete hajú amazon lány és egy huszonöt éves magyar fiú fürdött. Bár ezt inkább nevezhetném „hancúrozásnak” mint fürdésnek. A fiú átölelte a nála húsz centivel alacsonyabb amazon lányt és megcsókolta...
Hozzászólások
A cím vajon miért. a dolgok mögé is lehet látni. nem hiszem, hogy mindent meg kell magyaráznom az írásban. Belőlem ennyi jött ki. Gondolom a Te írásaid szuperlatívuszokban említhető csak.
by the way az egyetemi csoporttársaim mind megértették.
nem terveztem hosszabbra.
ennyi
Az építő kritikát elfogadom..de pl megkérdezhetnéd az össes beküldött irásnál, hogy miért az a címe.
Ilyesmi hangulatod lehet ma: :flushed: