Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Sziasztok. Kovács Gergőnek hívnak 25 éves vagyok és 15 éve lettem meleg.
Amikor egy kis város vezetői utat engednek a parttalan betelepülésnek, tönkre téve ezzel az...
Egy távoli világban, ahol az idő olyan, mint egy hatalmas, bonyolult kert, létezik egy titokzatos...
Károly, a barna rövid hajú férfi belenézett a visszapillantó tükörbe.<br /> Majd kikapcsolta...
Szűz (és nem annyira szűz) lányok és fiúk áldozati oltáron, kereszten, vesztőhelyen vagy egy...
Friss hozzászólások
Materdoloroza: Könyörgöm ne folytasd! Ez meré...
2024-07-05 16:02
kaliban: Nem kérek folytatást! Először...
2024-07-05 15:36
laliboy: Húúú..... ez nagyon tetszett!...
2024-07-04 16:58
laliboy: Húúú..... ez nagyon tetszett!...
2024-07-04 16:58
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Keresztanyam es unokatesom-ra vágyom

Most 16 eves srác vagyok aki nagyok kivannya a keresztanya es unokatesoja punciat. Mar ket eve h elkezdodot ez az erzes irantuk. Az egeszugy kezdodot hogy meglatam keresztanyamat alsonemuben es akor nagyon megkivantam de nemszoltam neki mert nem merek semmit se mondani vagy csinalni. Keresztanyam egy nagyon vonzo aszony magassab kicsit erosem nagy feneke es nagy mellei vannak es az unokatesom egy bomba csaj. Akkor raterek a lenyegre .

Szoval mar 14 eves korom ota csinalom eszt . Mindig amikor nincs senki naluk a lakasban akor en bemegyek es elkezdek kotorni a szennyes kosarban es kiszedem az oszes keresztanyam es unokatesom bugyiat utana bemegyek a wc be es elkezdem szagolgatni a bugyikat lenyalom roluk a koszos foltokat.Utana betomok egy bugyit a szamba egyet szagolok mikozben maszturbalok es a farkamon egy masik bugyi van rahelyezve amit utana tiszta geci lesz . A bugyiknak nagyon jo illatuk van es nagyon finom az izuk azoknak a foltoknak amik a punciukbol szarmaznak.Meg akor megyek oda amikor elmennek kirandulbi akkor mesztelenul lehetek az agyaba az oszes bugyiat vegignyalhatom es fekudhetek mesztelenul ax agyaba es a unokateso agyaban is . Nagyon szeretem eszt csinalni de a legjobb lenne ha egyszer aszt mondana a keresztanyam hogy "Gyere es dugjad meg jol keresztanyad punciat" vagy csak kiverne nekem vagy valami ilyent nagyon kivanom itet . Aszt tervezem hogy ellopok egy bugyit a szenyesbol es haza hozom es minden este ugy akarok elaludni hogy a puncia illatat erzem . Rengeteget szokok ra fantaziazni de legjobban a bugyija ilatat szeretem imadom.

Most csak enyi de ha tortenik valami akor ujra irok.
Hasonló történetek
24408
Már lassan közel voltam hogy elélvezzek, ekkor ő hatalmasokat kezdett el szívní a makkomon, én azonnal elélveztem, bele a szájába, a kis édes annyira szívta a farkam hogy jó sokat kiszivott belőle. A kis szája tele volt a fehér nedüvel, majd lenyelte, és azt mondta hogy isteni volt, még soha nem élveztek a szájába...
15525
Kimentünk a homokba és végigcsókolta a meztelen testem. Gondoltam, hogy gyönyörű estém lesz. Simogatta a melleimet, szívogatta a kemény mellbimbómat. Egyre lejjebb haladt a szájával. A combom belsejét puszilgatta és közben az ujját bedugta az akkor már nedves pinámba és a G-pontomat masszírozta. Nagyon ügyesen csinálta, eszméletlenül felizgatott...
Hozzászólások
Még nincsenek hozzászólások
A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: