Hogy csináljam? Honnan tudnám én azt. Még sosem csináltam. Nekifussak rögtön? Bele a dolgok közepébe? De hát mégis hogy?
Ismeretlen ösvényeken barangolva gondolkodtam hasonló zagyvaságokon.
De mégis mi ez? Ismeretlen lenne? Vagy már csináltam ilyet azelőtt, csak nem emlékszem rá? Amilyen szétszórt vagyok manapság... De a világ tett ilyenné. Milyenné? Hát olyanná, amilyen most vagyok. Az milyen? Hát... olyan... leírhatatlan. Mondjuk egy szóval: furcsa. Tehát nem a megszokott, kicsit más, mint a többi. De nem szeretném megmagyarázni, vagyok olyan, amilyen. Atyaég! Hol kavarognak kósza gondolataim? Hiszen éppen elkezdtem valamit. De mi is volt az? Az ismeretlenbe való indulást taglaltam. Csend legyen a fejemben kavargó gondolatoknak! Komisz kölykökként megzavarjátok a felnőttek beszélgetését. Illetve csak egyét, de az is épp elég komoly. Szóval csendet kérek, gondolkodom.! De min is? Ó! Majdnem elhagytam a gondolatomat. Megkönnyebbültem! Majdnem kiesett a kezemből. Subudupáppá! Csend odabent! Rászántam magam, s beleugrok az ismeretlenbe! Kikelek az ágyból, és szép reggelt varázsolok magam köré!
Ha nem akarsz lemaradni:
Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!
Legfrissebb történetek:
2024-11-19
|
Novella
Édesanyja és unokabátyja szexualitásának egy kislányra gyakorolt hatása.
2024-11-18
|
Novella
Egy tanárnő igyekszik meggyőzni tanítványát, végül saját csapdájába esik.
2024-11-17
|
Novella
A helyszín Argentína.Miguel és párja Sofia életük versenyére készülnek.Vajon győzelmet vagy...
2024-11-11
|
Egyéb
Carlos mindent kézben tartott... amíg nem találkozott Angelinával…
2024-11-09
|
Merengő
A végtelen univerzumban nehéz megtalálni a körömlakkot, Gininek azonban sikerült. A vörös,...
Friss hozzászólások
Legnépszerűbb írások:
2010-09-23
|
Egyéb
Barbara, Kedves!<br />
A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Hasonló történetek
De amikor megfordulok egész közel érzem a száját a számhoz, és érzem a forró leheletét, ami átjárja minden porcikámat. Mélyen a szemébe nézek. Ő viszonozza a tekintetem. Érzem, már teljesen hozzám bújt, és az ölelése egyre szorosabb. Szinte már fáj ez az ölelés, mikor hirtelen megcsókol, és eltűnik minden fájdalom, és minden ami csak körülöttünk létezik...
Beküldte: Anonymous ,
2004-05-02 00:00:00
|
Egyéb
Elkezdtünk beszélgetni, kiderült hogy a neve Laci, és hogy 21 éves. Nagyon megtetszett nekem, és úgy éreztem, hogy én is neki. Ahogy beszélgettünk, egyszer csak a keze a lábamon volt, és simogatott, nagyon jól esett, már akkor éreztem, hogy köztünk nem lehet csak egy kaland, ennél több kell nekünk...
Hozzászólások