Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

JOGI-szerelem

Nyár volt, rekkenő hőség.
Tudta ezt Susann, aki egy átlagos 16 éves csajszi volt és éppen a vakáció nyújtotta örömöket élvezte, vagyis a reggeli pihenést. Ez nem tarthatott sokáig, mert arra ébredt, hogy 27 éves bátyja a lépcső aljáról kiáltozik neki:
- Susi, azt mondtad, kijössz velem a reptérre!
A lány fáradtan és dacosan felkelt- nem értette hova kell ennyire sietni-, felöltözött nehogy megvárassa a testvérét a nap melegen tűzött be a szobába végül a rövidnadrág és a top kombináció mellett döntött.
Megmosakodott elintézte reggeli teendőit és lement.
- Talán elfelejtetted, hogy ma érkezik Stephen? - kérdezte Josh Susi tesója.
- Nem. Különben a legjobb barátod, nem fogja a szívére venni, ha késünk egy kicsit.
- Hugi, a repülő 1 óra múlva landol és mi még el sem indultunk!
- Oké, oké nem kiabálj, mehetünk.
- Végre. - mondta dacosan Josh.

Elindultak és a forgalom is tűrhető volt, csak 10 percet késtek.
- Na tessék, a repülő még sehol. Ide kellett sietned? - kérdezte sértődötten Susi fél óra múlva.
- Nyugi, mindjárt itt lesz. Ccccöö amúgy nem volt nagyobb nadrág? Ebből a fél feneked kilóg! - mondta Josh apáskodva.
- Meleg van, amúgy semmi közöd ahhoz, mit veszek fel mert... - Susi fojtatta volna, de a repülőről érkező emberek elállták a Josh és közte lévő teret.
- Na mondtam, hogy már jön... - ujjongott Josh.
- Szia! - szólt Joshra egy igazi férfias hang.
- Stephen, de jó hogy megérkeztél. Mesélj, jó volt az út?
- Király volt, csak picit unalmas, jó 12 év után újra látni, csoda, hogy megismersz - szólt Stephen.
- Jaj hol ez a lány....?
- Milyen lány?
- Susi tuti elkeveredett a tömegben.
- Hahó, jaj, na végre, anyám ez a tömeg Josh megtaláltad már Step....
- Na megjöttél? - kérdezte Josh
- Ő Stephen, a legjobb barátom, Stephen ő pedig a húgom Susann. - mutatta be őket egymásnak.

Susi azt hitte, azonnal szörnyethal, amint meglátta a srácot nála 10-15 centivel magasabb volt, zöld szemű sötétbarna hajú és eszméletlen jóképű.
- Szia nagyon örülök - szólalt meg végül Susi, de tudta hogy azonnal belezúgott a srácba.
A fiú csak állt és nem győzött betelni a látvánnyal, hiszen mikor utoljára találkoztak Sue csak 6-7 éves volt. Azonnal levette a lábáról a lány, hiszen azóta már felnőtt nő lett. Végül nagyot nyelt és így szolt:
- Szia, de megnőttél.... - mondta
Susi csak mosolygott és elindultak a lány egész végig arra gondolt milyen jó hogy egyáltalán összefutottak ilyen hosszú idő után.
-Nos megjöttünk- törte meg Josh az utolsó 2 percet ami csendben telt, mert a többiben Stephi csak mesélt és mesélt az útról meg arrol mi is történt vele.....
Kiszálltak bementek a lakásba és Josh mindenkinek körbemutatta Stephi-t mert éppen családi összejövetel volt.

Hosszas beszéd után Stephi felment és lepakolt a szobában, és végig Susin járt az esze- megbabonázott ez a lány - gondolta és lement a földszintre ekkor már este 9 körül járhatott az idő.
- Szia, mi jót csinálsz itt egyedül hercegnőm - kérdezte Stephi Susant aki a konyha asztalnál ült és éppen iszogatott valamit.
- Teázom. kérsz?
-Nem köszönöm.
- Nagyon megnőttél, és egyszerűen nem jutok szóhoz, annyira megváltoztál eltelt egy kis idő és felnőttél. Mi történt veled mióta nem láttalak? - érdeklődött Stephie
- Nagyon sok minden szerintem több dolog, mint veled- szolt nevetve a lány.
- Igazad van a jog nem olyan izgi szolt a férfi.
- Jog? Ügyvéd lettél?
- Igen.
- Na mesélj kislány!

Susi mesélni kezdett és csak mesélt, mesélt és észre sem vette, hogy újdonsült szerelme mennyire érdeklődve hallgatja.
Ám megállt a beszédben, mert a gyönyörű zöld szemekbe nézett és erőtlennek érezte magát.
Ezzel a férfi is így volt, amikor a gesztenyebarna szemekbe pillantott szint megállt a szívverése.
Csak nézték egymást...
- Na jó, azt hiszem én lefekszem aludni - szólt Susi zavartan, biztosan késő van.
- Igen én is fáradt vagyok - mondta a Stephi, és elvonultak aludni egész éjjel csak forgolódtak, nem bírtak aludni, minden percben csak egymásra gondoltak.

Másnap Susi 11 körül kelt fel gyorsan összepakolt, mert csak ideiglenesen tartózkodott Joshnál és Christin-nél, aki a sógornője volt.
Mivel szülei éppen a válást intézték, és nem akarták hogy Susi otthon maradjon amikor ők vitáznak és a vagyon megosztásról beszélnek.
- Nagyon köszönöm az ellátást Josh, neked is Christin. Apuék már elintézték a dolgot megyek is haza.
-Szia Stephen - szólt a lány elvörösödve.
- Szia kislány. - mondta Stephi.
Amikor hazaért apja a méregtől feldúltan fogadta.
- Szia, mi a gond apa?
- Nem tudok egy rendes ügyvédet keríteni, ez is csak egy pénzhajhász...! - mérgelődött tovább az édesapja.
- Nemsokára tárgyalás, és nem akarom, hogy anyádhoz kerülj - szólt az apa.
Susi csak könnyekkel a szemében nézett maga elé és felment a szobájába. A sírástól elaludt másnap reggel arra ébred, hogy az apja valakivel beszélget a nappaliban. Stephen volt az.

- Szia te mit keresel itt? - kérdezte a lány meglepetten.
- Találtam egy kitűnő ügyvédet - mondta az apja büszkén.
- Akkor találkozunk 2 nap múlva a tárgyaláson Stephen.
- Így van -szólt a férfi.
- Akkor én mennék is viszlát, szia kislány.
És a fiú egy puszit nyomott a lány arcára.
Su megremegett.
- Apa, ő lesz az ügyvéded?
- Igen kicsim, vele nyert ügyem van.
Közben az apja már a cipőjét húzta fel.
- Susi, mennem kell dolgozni, majd jövök.
- Szia.
- Majd jövök, légy jó, és senkit ne engedj be - szólt aggódva
- Ok. Szia apa.

A napok teltek és eljött a tárgyalás napja a lány izgult amint belépett a hatalmas épületben mindenhol ügyvédeket, bírókat látott talárban.
Stephen-nek ismerős volt a hely, mert elöl baktatott, és amikor megálltak a terem előtt így szólt:
- Minden úgy fog menni, ahogyan elterveztük.
Nagyon határozottnak tűnt és Susi csodálkozva nézte álmai férfiját, közben megjött az édesanyja is a lány azonnal berohant a mosdóba és sírásban tört ki

A mosdó ajtaja kinyílt és Stephen jött be rajta, amikor meglátta a lány piros kisírt szemeit, így szólt:
- Kicsim, tudom, hogy izgulsz, de minden rendbe fog jönni, én azért vagyok itt, hogy segítsek és…
- Nem igaz, te azért vagy itt, mert apám arra kért téged, hogy legyél az ügyvédje, és te elfogadtad - mondta a lány zokogva.
- Kicsi Su, nem. Tudod, hogy jót akarok neked.
Azzal odalépett a lányhoz és gyengéden magához húzta.
Amikor Susi felnézett a férfi megcsókolta, a lány remegni kezdett.
- Gyere, menjünk, kezdődik a tárgyalás.

A tárgyalás zajlott és másfél óra múlva véget ért, Stephennel tényleg nyert ügy volt az egész.
Amikor hazaértek Susi ordítani kezdett:
- UTÁLLAK! TE SZEMÉT! - vágta Stephen fejéhez.
- Nem akarok neked rosszat, neked is így lesz a legjobb, hidd el apád törődni fog veled, és jó életed lesz, nem kell vívódnod azon, hogy kivel légy.
- De...
A lány folytatta volna, de az ügyvéd odalépett hozzá és megint megcsókolta.
- Szeretlek Susann. Érted?
- Én is te.....
Mondta volna a lány, ha a férfi nem tapasztja be a száját az ő ajkával.
Csak ott álltak a nappali közepén és csókolóztak....
Végül a férfi megölelte a lányt, és gyengéden megpuszilta a nyakát. Susi mérges volt, mégis boldog, hogy álmai férfija csókolja és szereti őt!
Hasonló történetek
4233
Elkezdtünk beszélgetni, kiderült hogy a neve Laci, és hogy 21 éves. Nagyon megtetszett nekem, és úgy éreztem, hogy én is neki. Ahogy beszélgettünk, egyszer csak a keze a lábamon volt, és simogatott, nagyon jól esett, már akkor éreztem, hogy köztünk nem lehet csak egy kaland, ennél több kell nekünk...
3916
De ha tényleg szeret? Megvár. És megvárom. Megvárjuk egymást, addig a pillanatig, amíg elveszünk egymás tekintetében. És amikor, - mint mikor elalszunk, és ébredünk, hogy a kiesett álmok mikor is jöttek, - megcsókoljuk egymást. Az lesz a szerelem. Mikor csak odahajolok, és egy apró csókot pihegek az ajkaira. Mikor átkarolom, és kiráz a hideg, mikor megremeg a kezem. És nem érdekel, hogy izzad a tenyerem, hogy a hajam kócos, hogy őt is rázza a hideg...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Tűzmadár ·
Elsőnek nem rossz, de jobban dolgozd ki a hátteret, az érzelmeket. Mellesleg, én is hasonlókat írok, sajnos.

Bogyó ·
http://www.PasizasiTanacsok.hu/&pid=11255

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: