"Izzóba harapott egy 38 éves budapesti férfi" - mondta a szörnyű hírt a bemondónő. A nyomozó nem tudta mire vélni az esetet.
"Mi vihette rá arra, hogy beleharapjon?! Ráadásul ilyen fiatalon!" - gondolta. Ő könnyen beszélt, 55 éves múlt. Az egyik legjobb volt. Egészen eddig az esetig.
Amikor a szomszédok betelefonáltak a rendőrségre, egyből őt hívatták. Amilyen gyorsan csak tudott, kiment a helyszínre. A halott - nevezzük XY-nak - még nem volt letakarva. A helyszínelők még nem érkeztek meg. Szerencsére(?) XY-nak nem volt családja. Elképzelte, mi lett volna, ha hazaér a felesége, és a konyhában megtalálja a földön fekvő férjét. Kirázta a hideg ettől az ötlettől. Másra koncentrált. Biztos nem így akart öngyilkos lenni. Túl fájdalmas módszer. Kisebb vizsgálódás után amúgy is talált egy pisztolyt a fürdőszobában. Akkor mi történhetett? Villanykörtét cserélt volna? Elmosolyodott ezen a gondolaton-biztos éhes volt, és megkívánta az izzót.
Elmélkedéséből a helyszínelők ébresztették fel. Megvizsgálták a konyhát, az izzót-már ami maradt belőle, és a tetemet. Zúzódások voltak a testén-vagy az esés következtében verte be testrészeit, vagy kényszerítették. A zár érintetlen volt. Ha valaki betört, volt kulcsa. A testén található zúzódásokon kívül semmi nem utalt dulakodásra.
Megérkezett a halottkém. Ő sem tudott sok okosat mondani.
A nyomozó felhívta a boncmestert és beszélt vele,hogy bontsa fel a halottat,hátha talál valami rendelleneset.
Elhagyták a helyszínt. A helyszínelők és a halottkém az irodába indult. A nyomozó a kocsmát szemelte ki. "Jól beiszom, és legalább nem gondolok XY-ra." Már világossá vált számára, hogy gyilkosság történt. Öngyilkosság és puszta véletlen-ki van zárva. De vajon ki lehet ilyen kegyetlen? A maffia? Nem, túl piszkos munka. A pénzbehajtók? Tényleg idáig fajult volna a világ? Ha nincs pénz, meghalsz...?! Vagy csak egyszerű, "mezei" gyilkos lett volna? Még ez tűnt a legjobb variációnak. Egy olyan pszichopata ember, aki abban leli örömét, ha valakit megráz az áram, és meghal. De ki lehet a gyilkos, és hogy jutott be a lakásba? Ezen nagyon sokat gondolkodott.
Órák elteltével hagyta el a kocsmát. Éjfél körül járt az idő. Pityókás állapotában nem vette észre, hogy követik.
Magas férfi figyelte a nyomozó minden lépését, mióta kilépett a gyilkosság helyszínéről. A kocsmába nem ült be, kint várt, mikor hagyja el az épületet a férfi. Lépteik egyszerre kopogtak az utca kövén. Az ismeretlen egyre közelebb ért a részeg "rendőrhöz". Zsebében kotorászott, majd előhúzott egy damilt.
Miközben a torkát elszorították az éltető levegő újabb cseppjeitől, a nyomozó ráeszmélt, milyen ostobaságot csinált, amikor elvállalta az ügyet, vagy amikor berúgott. Azt vette már csak észre, hogy a világ elsötétül a szeme előtt. Amikor újra körülnézett, egy folyosón találta magát, aminek a végén fényt látott. Elindult a világosság felé, és átlépett a halál utáni örök élet végtelen világába.
Epilógus:
A gyilkost csak hónapok múlva fogták el. Ez idő alatt 10 gyilkosság tapadt a kezéhez. Ezek közül 9 alkalommal a halott izzóba harapott. A tizediket megfojtotta...
Ha nem akarsz lemaradni:
Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!
Legfrissebb történetek:
2024-11-06
|
Sci-fi
Az ősi idegenek elmélet szerint sok ezer évvel ezelőtt okos földönkívüliek látogattak a bolygóra...
2024-10-26
|
Történetek
fordítás .... Eredeti történet: GESPRÄCHE .... Szerző: MixedPickles .... Literotica; 2015<br...
2024-10-24
|
Novella
Szandra első felnőttfilmjét forgatja.A forgatás jól sikerül partnerével Márkkal kiválóan együtt...
2024-10-22
|
Horror
Mia a 33 éves modell most elmeséli nekünk élete egyedi és egyben legszörnyűbb élményét.
2024-10-18
|
Merengő
Szeveroonyezsszkben hullott a hó, Vasilisa a 20 éves lány teát főzött a szamovárban. Barna,...
Friss hozzászólások
Legnépszerűbb írások:
2010-09-23
|
Egyéb
Barbara, Kedves!<br />
A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Hasonló történetek
Az ülő pasasnak haslövése lehetett, mert azt szorongatta, és tele volt vérrel az öle. Megszenvedhetett, mire meghalt. Félig a feneke alatt egy stukker pihent. Ronda szerszám volt, gyanítom ez volt a véleménye a másik pasasnak is, mert neki a hátában volt egy luk. A haslövéses jól célozhatott, mert pontosan a gerincét találta el....
A rablás simán ment. Kiiktatta a riasztót, végig ment az előtérig, kinyitotta az automata hátulját, kivett nyolcvanezer forintot, aztán mindent újra bezárt, majd bekapcsolta a riasztót. A hiányt csak akkor vették észre, amikor a bizonylatok alapján, még pénznek kellett volna lennie a gépben. Így ment minden hónapban...
Hozzászólások