Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
1986 nyara. A felszabadulás óta először látható vérfarkas a Fővárosi Állat-és Növénykertben!...
A történet egy fantasy paródia, elsősorban az 1920-30-as évek amerikai fantasy szerzőinek...
fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF MR. HARRINGTON …. Szerző: Ronde …. Literotica...
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Friss hozzászólások
Materdoloroza: Ez is nagyon bejött! Még! Még!...
2024-05-16 12:16
laci78: hehe, jól sikerült újfent - fő...
2024-05-15 18:01
kaliban: Imádom!
2024-05-14 13:59
laci78: szuper, köszi! :) várom, nagyo...
2024-05-14 13:55
Materdoloroza: Nagyon tetszik.
2024-05-14 11:32
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

In loving memory of...

… Ki sem kellett nyitnom a szemem, tudtam, hogy ott van. Ott ült az ágyam szélén, és engem nézett a sötétben. Már álmomban is éreztem barna szemeinek simogató ölelését, éreztem bőrének finom illatát… Megnyugtató volt tudni, hogy ott van és vigyáz rám, hogy eljött minden kérés nélkül.
Mosolyogva nyitottam ki szemeim és a félhomályban ránéztem:
- Örülök, hogy itt vagy… - suttogtam, miközben lassan felültem az ágyban. A beszűrődő holdfényben láttam, hogy ott bujkál az a jellegzetes mosoly a szája szélén… Az a mosoly, amelyet úgy szerettem…
Gyengéden ölelt át erős karjaival, mintha soha többé nem akarna elengedni.
- Örülök, hogy örülsz… - suttogta halkan a fülembe. Meleg lehelete cirógatta bőrömet, rég nem hallott, kedves hangjára megborzongtam. Olyan boldog voltam, és mégis olyan keserű! Arca az enyémet simogatta, miközben felemelte fejét, és rámnézett. Kisimította a kósza tincseket, és egy könnycseppet is letörölt lágyan az arcomról.

- Úgy hiányzol! – zokogtam fel, és újra a nyakába vetettem magam. Csitítóan simogatta a hajamat és finoman megpuszilta az arcomat.
- Te is nekem… - mondta lágyan, miközben újra átölelt és magához húzott – Szeretlek… - suttogta egészen csendesen, mintha nem akarná, hogy bárki is hallja rajtunk kívül.
Én még mindig a könnyeimmel küszködtem. Görcsösen kapaszkodtam a vállába, nem akartam soha többé elengedni! Ő csak ült, mozdulatlanul és erősen szorított magához. Percek, vagy órák teltek el? Magam sem tudom, minden megszűnt körülöttünk.
Csak arra eszméltem fel, mikor óvatosan visszafektetett a párnára, és betakart.
- Ne menj még el, kérlek…! – mondtam halkan, és megfogtam a kezét. Csendesen bólintott, majd lassan ő is mellémfeküdt. Fázósan bújtam hozzá, fejemet a mellkasára hajtva. Szomorúan hallgattam a testében lakozó csendet. Úgy szerettem volna még egyszer, utoljára hallani szívének egyetlen dobbanását! Újabb könnycseppek gördültek végig az arcomon. Mintha csak tudta volna, mire gondolok, ő ezt mondta:
- Ne félj, nem hagylak el soha… Mindig veled leszek! – ujjaink összekulcsolódtak, és bíztatóan megsimogatta a kezemet.
A kezét fogva hunytam le a szemem, és aludtam el.

***

… És ma reggel újra egyedül vagyok. Sírva borulok le a párnára, melyen előtte ő feküdt, és szomorúan gondolok vissza az éjszakára… A tegnap éjszakára, mikor eljött hozzám még egyszer, utoljára.

***

A fák között látszólag teljes nyugalommal, de belül zokogva bandukolok. A keskeny, kövekkel kirakott ösvény egy ponton szerteágazik, én minden gondolkodás nélkül bal felé indulok el. Igaz, csak múlt hét óta, de jól ismerem ezt a helyet. Azóta vagy százszor jártam itt. Egy nagy tölgyfa alá telepedem le, kezemmel végigsimítom a hideg márványtáblát…
- Én is szeretlek… - suttogom a kőhöz hajolva, és szinte látom magam előtt a számomra oly kedves arcát, a szeretett mosolyával együtt…
Hasonló történetek
5573
Csöngettek!
Kinéztem az ablakon és látom, hogy a fényes nyúlványokkal érkező ismerősöm ott ácsorog az ajtó előtt gúnyos mosollyal a szája szegletén. Mit tehetnék, beengedem és hagyom, hogy megtegye, amiért jött. Az ajtó kinyílik és belép rajta Ő...
7250
Fél évig volt az elvonón. Zsolt minden nap meglátogatta. Először csak szakmailag karolta fel, de aztán, ahogy Andrea szépsége, és nyugalma kezdett visszatérni, úgy szerettek egymásba. Mikorra a lányt gyógyultnak nyilvánították, tudták, hogy össze fognak költözni. Andrea vissza sem ment a régi lakásába...
Hozzászólások
További hozzászólások »
kiswuk ·
ez elképesztő! gyönyörű, megindító történet! nagyon tetszett!! 10,10
ugye nem valóság?

yearbook ·
köszi szépen mindenkinek, örülök, hogy tetszett :) a történetet valóban egy haláleset ihlette, kb egy éve írtam mikor egy közeli barátom meghalt... bár vele nem voltunk, együtt, csak nagyon jó barátom volt.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: