Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Illúzió

Most egy eléggé közhely történetet fogok elmesélni, ami valószínűleg már igen sok emberrel megtörtént, de mégsem tanulunk a példájukból. Újra és újra beleesünk ugyanabba a hibába, amiről már oly sokat hallottunk és oly sokszor határoztuk el, hogy mi nem tesszük. De mégis. Mégis megtesszük.

Nos, a sokak által kedvelt ismerkedési hely, az Internet a történet „helyszíne”. A legtöbb hazugság helye. De vegyük csak a legjobb esetet, hogy a regisztrálásnál még nem hazudik az illető. Az igazi nevét, nemét és korát adja meg. De van amikor nem is regisztrál. Akkor viszont bármiben hazudhat. De miért? Mégis minek hazudni? Örömet okoz, hogy átveri a másikat? Vagy csak szégyelli magát? Nem, nem másokat csap be, hanem önmagát! Na de mi van ha mégis másoknak hazudik? Nem is gondol bele, hogy az illetőt netán megbántja? Azt mondja szeret, de benned ott a kétely, hogy talán nem mond igazat. De ha mégis szeret? Te tényleg, igazán, szívből szereted. Nem akarod elveszíteni, de ha megtörténne nem tudnál ellene semmit sem tenni, mert ez csak egy „virtuális” kapcsolat. Nagyon ritka amikor a valóságban is kitart a kapcsolat. A valóság rideg és kegyetlen. Azt mondja nem csalt meg, de még mindig ott a kétely. Hitegeted magad ameddig csak lehet, hogy igazat mond, mint ahogy te is neki és már ott jársz hogy tényleg elhiszed amit mond.

És akkor megtörténik. Ott hagy másért. Ráadásul, még nem is tőle tudod meg. Hanem attól a másiktól. Ezer meg ezer kérdés tombol a fejedben. Mért pont most? Mért nem előbb? Mért pont vele? Mért pont engem? … és képtelen vagy belenyugodni, de mégis muszáj, mert nem tehetsz ellene semmit. Az egész kártyavár romba dőlt egy szempillantás alatt. De mégis mért a hazug sértődik meg, amikor a sértettnek sokkal több oka lenne. A sértett csak tűr és tűr, amíg bír. De vajon meddig bír? …
Hasonló történetek
4425
Éhséggel merült álomba ismét.
Képekért könyörgött, útért – bár imája névtelen volt, s valahogy olyan, mint a fel nem adott fenyegető levelek.
Mindaz, ami ébredéskor megmaradt, forró benyomások izzadtsága volt csupán. Képek, melyek eleve a fikció részei. Olvasta tán őket...
5547
Csöngettek!
Kinéztem az ablakon és látom, hogy a fényes nyúlványokkal érkező ismerősöm ott ácsorog az ajtó előtt gúnyos mosollyal a szája szegletén. Mit tehetnék, beengedem és hagyom, hogy megtegye, amiért jött. Az ajtó kinyílik és belép rajta Ő...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Baby Gabi ·
Velem is történt már ilyen.. de én a szerencsésebbek közé tartozom. Nekem másfélé vig tartott az a kapcsolat.. neten ismertem meg.. találkoztunk és egymásba szerettünk.. utána jóbarátokként váltunk el és a mai napig tarjuk a kapcsolatot... de volt mikor nagyon rosszul jártam.. másfél hónap után jöttem rá, hogy folyamatosan hazudott nekem az illrtő.. azóta nem csetelek........ :sleeping:

HC_FEC ·
Kedves icurkám...
Ez a net ilyen... De sose tudhatod mikor jön el az az emberke, itt , \'képtelenül\' aki igen is szeret téged! Bízva bízz... akiben lehet, és aki nem veszti el becsületét, becsüld te is. Pussz: Feci

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: