Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Így írtok ti - tavasszal

Pavlov – Pillangó az irodában


Szerda estére szervezték, mert kedd már elmúlt és csütörtök még soká lesz. A barna férfi harmadszor is elélvezett.
– Te már basztad így szét a seggét? –kérdezte álmodozva.
A másik szőke férfi nem válaszolt, mert zacskója éppen másodszor is összerándult, egész teste megmerevedett.
A vékony szőke csaj nyögve élvezte az ötödik kényeztetést. A fekete férfi belül is ordított, mert ismerős terep volt neki a második lány szűk puncija.
A háttal térdelő harmadik lány elengedte a saját fejét, végre összecsukhatta a száját és csikorgatta a fogait. Forró, szűk kis lyukában még lendületesen mozgott a negyedik férfi, aki előtt már hatan beleélveztek.
A sarokban, ahová alig hatolt be a lámpafény, egy éjjeli pillangó várta, hogy végre csend legyen.
– És ez így megy minden áldott nap! – dörmögött. – Csak kinyitnák már az ablakot, hogy elmehessek egy jót kefélni!


 


szirva – Tavaszi tündér


Mindig ilyen volt. A hangját alig lehetett hallani. A lápot maga fedezte fel. Odacsábította a manókat és tündéreket.
Nagyanyja azt mondta, hogy manók és tündérek nem léteznek. Ő tudta, hogy van még belőlük, de azokat is a lápba fogja csábítani. Lassanként mindet. Becsábítja őket és aztán sosem kerülnek elő. Ha mind ott lesz, akkor a többi mesealak is így fog járni. Főleg Garfield és a törpök.
Mindegyiknek brekeg, hogy megijedjenek, a fiúk fénylő buborékokat hagyva maguk után, eltűnnek a láp mélyén. A lányokat kíváncsian és vakmerően megujjazza.
Ettől lesz igazán tavasz a tavasz.


 


kotta – Tavasszal is kellesz


Sötét szombat délután volt, kint úgy zuhogott az eső, ahogy mások már megírták előttem. Dézsa vagy ilyesmi.
Kelly meztelenül kilépett a fürdőszobából, kezében pár DVD-vel.
– Mit szeretnél nézni?
– Nekem mindegy, amit te szeretnél.
– Ugye, azért nem árulod el, hogy ki volt a te titkos szerelmed?
– Igen… és nem árulom el.
– Mennyi DVD-t kéne nézned, hogy eláruld végre?
– Most miért csinálod ezt velem?
– Most tereled a szót?
– Szóval nem élvezed?
Lassú csókolózásba kezdtek, Zoé gyengéden kikötötte Kelly köntösét és simogatni kezdte a combját. Március van. Áprilisban lassan rátér formás melleire, májusban Kelly hirtelen, halkan fel fog nyögni.
– Szóval nem élvezed? – kérdezi, majd júniusban. Kezei felderítő útra indulnak szerelme köntöse alatt.
Folytatás igény szerint – nyáron.


 


ChrystalRose – Szürke Hajnal és a Hosszúpuska MCVI.


Könnyek torlódtak a szememben, mint tavaszi délutánon kirajzott autók a körúton. Dühít! Elmúlt a remegés és a forróság. Visszasurranok a tavaszba. Hülyeség ezt mondani, de mégis hiányzott. Nem szabad, mert én neki semmi vagyok. Arcomat hideg könny-folyamok díszítik. Pókerarcot vágok. Vesztes pókerarcot. Ettől rossz érzés fog el, és a könnyek újra előjönnek.


 


Emberarc – A megálmodtalan tavasz


Nem kaphatod vissza, földet vissza nem adunk
Fordulnál vissza a télbe, havat vissza nem adunk
Az adott pillanat örökre a múlt marad
Kaparhatsz gödröt, ásd el akkori magad


 


Andreas – Az igekötözködő


A megoldás egyszerű, egybe akkor írjuk, ha tél van és össze kell bújniuk a szavaknak.  Tavasszal már külön kell írni. Ebben a példában megfigyelhetitek:
elcsúsztam a jégen télen (el – igekötő; csúsztam – ige)
nem csúszok el tavasszal (el – igekötő; csúszok – ige)
Mi a különbség, kedves gyerekek? Az évszak! Miért szívom a fogam, kedves gyerekek? Mert egy rossz szokás!


 


BURGONYA – Egy tél vége


A csillagok lassan forognak felettük. Még fél óra van hátra.
A szétnyílt kisajkak között mélyvörös barlang nyílt. Még huszonöt perc van hátra.
A mindenséget zümmögő hang kezdi el betölteni. Még húsz perc van hátra.
A föld megremeg, a hang már olyan erős, hogy nem hallani a kakukkos órát. Még tizenöt perc van hátra.
Az égen hatalmas fényesség ömlik szét. Még tíz perc van hátra.
Szülei elmondása szerint Jupiternek hívják a szomszédot, a bolygót Józsinak. Vagy fordítva. Még öt perc van hátra.
A kéj robbanása világok robbanása. Erre érdemes volt várni.


 


Bettani – Szürke angyal 1020. fejezet – Tavasz


Nagyon úgy tűnt, hogy John felhorkant, és mindjárt tőből leharapja Nancy kisebbik fejét.
– Vagy éppen a nagyobbat? – ironizált John.
Úgy döntöttem, hogy az elsőt még hagyom, mert eléggé fogytán vagyok az idő terén.
Ekkor a karjaimat kezdte el beszívni. John egyébként is támadó állásban áll, ezért ijesztő.
Ellenőriztem, hogy a fejem a nyakamon van-e.
– Na mi van, nem csinálsz semmit? – húzta fel a szemöldökét és megjelent a már jól ismert gúnyos mosoly a szája szegletében.
Megnyugodtam. A szemöldökét és a szája szegletét még nem ette meg. Jöhet a tavasz!


 


darius9619 – Mindenem a tavasz


Minden évben újra kezdődik
Minden évben újra végződik
Minden félévben rá gondolok, még ha nincs is olyan messze
Minden félévben arra vágyom, hogy beszélhessek vele
Minden negyedévben újra rá gondolok
Minden negyedév örökké tart. Gondolod?


 


mirrmurrka – Körúti tavasz


Elfintorodom. Kezem a sötét utcát koptatja. Beleléptem valamibe. Sárga döcögésbe. Tovanyögdécselek, más is bele fog lépni.
Elhalad a pályaudvar. Magával húzza a teret. Üveges tekintettel nézem a kitört övegeket.
Homokot ennék a kertben, az volt a nagy igazság.
Vajon hol rontottam el? A Délinek kellett volna homokot ennie, mégis a Nyugatiból szól a dallam. A Keleti valahol magányosan kóborol az éjszakában. És nem érti.
És én sem értem. Hol vagy?


 


Tűzmadár – A huszasbusz


– El ne aludj!
A szembejövő járművek fénye egy huszonéves lányt világítottak meg. Ruhátlan alakja a városvezetés fénykorát idézte.
– El ne aludj!
A busz belső fényei egy nyolcvanéves anyókát világítottak meg. Apró bajuszkája fekete-fehér filmek csizmás paraszt-karaktereit idézte.
– El ne aludj!
Egy jegyellenőr szikrázó szeme a kilátásba helyezett büntetést idézte.
– Sokéves fáradtság jön ki rajtam.
– Szeretett volna lefeküdni veled, de végigaludtad az utat.
– Férjnél van?
– Melyik?


 


Marokfegyver – Kamasz tavasz 101.


Matyi titokban minden popsira ráírta a bűvös szót: HUTYUTYU. A városban már nem is találtunk olyan csajt, ahol meg ne előzött volna bennünket.
Délutánonként elkötöttünk egy csónakot, és távolabbi vidékeken keresgéltünk.
– Mit szeretnétek? – kérdezte egy alkalommal Anett.
– Ott ülsz rajta.
Timit és Évát titokban mindig magunkkal vittük, hátha nem találunk jelöletlen lányokat.
– Tengerbe vizet? – kérdezte ilyenkor Sanyi, aki igyekezett lenyalni a HUTYUTYU rúzzsal felírt betűit a hamvas popsikról.  – Hány piros bugyit gyűjtöttél már?
A lányok titokban megtapogatták, az övéké megvan-e, és kettesével elvonultak a mosdóba, ellenőrizni, hogy felkerült-e már a felirat, vagy lenyalta-e valaki.


 


danic – Fiatal tavasz vs. Fülig Jimmy levele


Más nap gondolataim csak is ő körül ötte járták, hogy haha za megy ek, akkor miu tán haza értem, nem értem hozzá és szóba jött, hogy fáj a lába, és természet esen fel ajánlot tam, hogy megmasszírozom a hátát. És a vendég szobába mentünk. Először ő volt fel ül.  Be ha tóltam. 
Egyszer re két adag sperma landolt a popsiján.
Együtt zuhanyzás után aladtunk egymásba fonódva…
Foly köv.
Don Fülig St James Bolondság Szig etek uccavégén balra.


 


Nimellos – Ismeretlen tavasz


Sétára adtam a fejem. Vittem a nedvesedő puncimat is.
Szűz voltam még, ezért annál az utcarésznél gyújtottam rá egy cigire, ahol az útépítők dolgoztak.
– Mizu? – nézett az órájára egyikük.
Felnyögtem.
A fenekemet kezdte el simogatni.
Egész sétám alatt kaptam hasonló ajánlatokat, de figyelmen kívül hagytam, mert nem mindegy, kivel fekszem le először.
– Ne haragudj, ha durva voltam… – súgta a fülembe.
– Ha nem zavar, hogy még szűz vagyok, akkor legyen.
A munkások 80 százaléka jelentkezett, hogy őket sem zavarja.
Felnyögtem, félrehúztam a bugyimat.
Megemeltem a fenekem, hogy közelebb férhessek a nadrág cipzárjához.
Napokig sajnáltam, hogy nem kérdeztem meg a nevét. Legalább egyiküknek.


 


talina – Nem téli és nem is igazán tavaszi, de fogadjátok szeretettel!


frissítő hangja kedvesen szól, mint földöntúli hörgés
és mégis
színes varjak csicseregnek
mert milyen a szerelem, ha rám vár
egy nappal hosszabb a február

Hasonló történetek
3825
Hirtelen ágrecsegést hallottak. Felkapták íjaikat, hogy rögtön lőni tudjanak a medvére. De a bokrokból három ló tűnt elő. Az egyiken Nabaha, a másikon Jeny ült a harmadikat meg kötőféken vezették. A két lány teljesen ki volt pirulva. Ruhájuk rendezetlen volt...
2680
Nem is tudom, ti szeretitek a romantikát?
Hozzászólások
További hozzászólások »
Andreas6 ·
Csak most találtam rá. Jót nevettem magamon is. Gratula!

pirosho ·
Köszönöm szépen. Nélküled, és akik nélkül nem...

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: