Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
laci78: nem semmi továbbra sem! Reméle...
2024-04-23 17:20
CRonaldo: Nagyon jó ez a story! Nekem te...
2024-04-23 12:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Igaz vagy Hamis?

Lili vagyok és van egy barátnőm Annamari, 17-18 évesek vagyunk. Annamari szép, okos és csinos lány. Én sem vagyok egy bányarém, de vannak gondjaim magammal! Osztálytársak vagyunk, szóval mindennap látom. Úgy érzem versengés van közöttünk, eddig ha tetszett egy fiú, különös módon rá egy hétre Annamarival járt és elnyomva éreztem magam mellette, ezért nyáron úgy döntöttem lefogyok, elkezdtem sminkelni, csinosabban öltözködtem, egy szinten voltunk. Itt a továbbtanulás, egy helyre jelentkeztünk, mindkettőnk bekerült és odajárt az a fiú, aki tetszett Annamarinak. Bosszúálló vagyok gondolhatjátok mi történt, rámentem a fiúra és sikeres lett az akcióm. Az egyik szünetben összeverekedtem Annamarival, majdnem felfüggesztettek, láttam hogy Annamari nincs jól, de én sem voltam az, mikor ő tett dolgokat, így hát oda sem figyeltem rá. Az anyukám sokáig győzködött vele, hogy kérjek bocsánatot, de eszembe sem volt...... az anyám bejött hozzám egy este és közölte, hogy Annamari öngyilkos lett. Meglepődtem nagyon és rosszul érintett, miattam volt lelkifurim, lett de kinek ne lenne? Írt nekem egy levelet, leírt mindent és rájöttem, hogy ez nem jó, hogy bántjuk a társainkat. Bulit tartottak, mikor épp eléggé részeg lettem haza indultam, egy gyorsan száguldó kocsi jött nekem, mikor épp hogy nyitva tartottam  a szemem Annamari leguggolt mellém és az utolsó perceimben a fülembe suttogta, hogy "kvittek vagyunk" ! 
Hasonló történetek
4668
Ismered azt az érzést, amikor rájössz, hogy valaki, valami iszonyúan hiányzik, és nem teljes az életed, mert nem kaphatod meg azt, amire istenigazából vágysz, nem kaphatod meg azt, amitől boldog lehetnél, kis morzsákra futja csak, de ez nem elég, mert a vagy szélviharként tombol benned?
7235
Fél évig volt az elvonón. Zsolt minden nap meglátogatta. Először csak szakmailag karolta fel, de aztán, ahogy Andrea szépsége, és nyugalma kezdett visszatérni, úgy szerettek egymásba. Mikorra a lányt gyógyultnak nyilvánították, tudták, hogy össze fognak költözni. Andrea vissza sem ment a régi lakásába...
Hozzászólások
AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: