Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Sziasztok. Kovács Gergőnek hívnak 25 éves vagyok és 15 éve lettem meleg.
Amikor egy kis város vezetői utat engednek a parttalan betelepülésnek, tönkre téve ezzel az...
Egy távoli világban, ahol az idő olyan, mint egy hatalmas, bonyolult kert, létezik egy titokzatos...
Károly, a barna rövid hajú férfi belenézett a visszapillantó tükörbe.<br /> Majd kikapcsolta...
Szűz (és nem annyira szűz) lányok és fiúk áldozati oltáron, kereszten, vesztőhelyen vagy egy...
Friss hozzászólások
Materdoloroza: Könyörgöm ne folytasd! Ez meré...
2024-07-05 16:02
kaliban: Nem kérek folytatást! Először...
2024-07-05 15:36
laliboy: Húúú..... ez nagyon tetszett!...
2024-07-04 16:58
laliboy: Húúú..... ez nagyon tetszett!...
2024-07-04 16:58
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

igaz gay tortenet.

A hirdetes szovege ez volt;alul felul szuz kezdo.utazni tudo somogyi meleg urat.szoros aktiv utazni tudjon marcali.leirtam 209437396.elotte hivj.elkuldtem.na gondoltam talan ossze jon.a masikat is lirtam.60 koruli szoros molett ozvegy esetleg utaazni tudo.tel szam209437396.elkuldtem.na gondoltam megtettem varok.eltelt123456het semmsehonnan.egy ismerosom mondta hiaba o tizet tett fel egy eve semmi.mar megis feledkeztem az egeszrol.szol a telfonom huszas szam felvettem.h...laszlo ettola biztositotol lakas kotelzo elet biztositast kinalt.mondtam lakas erdekel.megbeszeltuk mikor jon.es megjott.ugy otven koruli ur.bejott es emondta a dolgait.megkinaltam kaveval.beszelgetesbe elegyed tunk.elmondta most valt el mert az assonynal megdolt.hogyan??elkezdte.o biszeksz es ossze jot egy fiuval fiatallal.es inflagranti talalta oket.elhagyta parja a fiuis rafaragoott nagyon.a not nembaja annyira de a fiut igen.uditot ker??igen elfogadom.jo hideg uditom van ontottem.es nagyon megnezett es inkabb a farkamnal idozott el.te nosvagy ?igen.engem nem ert meg senki.miert??en megertelek.komolyan megertesz?igen mindenkinek vannak titkos vagyai.nekemis masnakis.es milyen volt a fiu.??memnagy cerkaja nemis vastag epp jo.neked mi a titkosod?megprobbam ferfival de tobb honapja adtam fel hidetest semmi nincs.neked mekkoravanes mijet keresl?nezd en tartosat ketesek mindegy mekkora vanneki en koromat be amilyen sikerul.nekem 18centi.valaszom kielegit??igen.es ha esetleg talan?mondjad.mi ketten??igen jolnezelki ott lenttnagy csomagodvan udvarias vagy.na jolvan vedd le a nadragod es lassuk a muszert.gyorsan levette az alsot is.elem allt.megsimogattam elkezdett noni.15centi lehetetf nem vastag kics feje van.marokra fogtam huzgaltam.hudejo.enis kemenyedtem vedd ki ki vette nadragomat levette.hu deszep hatra huzta abort deszp fejevan rahajolt nyalta majd szopni kezdte.mindig tovabb vette be.meg mozdultam dugni kezdtem.elveztem omeg foleg.nagyon jolcumizott.klvettem add atiedet.rabuktam nelvel zgattam.ereztem a nedvet..nesulj meg el.nem birom...es elsult.sok ondolya volt lenyeltem.eleg hamar puha lett.gyere szopjal es utana raulhetsz.jol szopott.gyere ulj ra.nyalal sikositottma. Egy ket ujjal tagitottam.bo segge van ulj ra.hattal rault eleg gyosan tovig benne voltam.nekialt lovagolni.mindig tovig ult.elsulok engedd belem kerlek megy.tovig benne voltam es teletettem.lasan piciket mozgott.rajt maradok mig nem lessz puha.jolvan.dugni kezdtem.husz nyomas utan ismeteltem.na most kezdtem puhulni.ahogy leszalt.foly ki belole.papirtorlot adtam megtorolkozott.nagyon koszi.ugy mebasztal bogy na.feloltoztunk megbeszeltuk mikor ujrazunk.elkoszont elment.ketszet jott aztan nemjott tobbet. Na igy ert 57 evesen a kaland veget.azota nincs partnerem.pedig jolenne.
Hasonló történetek
30094
Bezárta az ajtót és a kis polóját már vette is le, de már azon keresztül is jól látszott a melle, mert melltartó nem volt rajta. Olyan édes feszes mellei voltak, kis barna mellbimbói, csak az ölembe ült és már a nyelve a számba volt, ahogy elkezdtem masszírozni a kis mellet, a kis bimbója már olyan kemény volt, hogy már szúrt, hehe.
18168
Először csak verni kezdte, aztán a szájába vette és őrült mód szopni kezdett. Persze én sem voltam rest, aláfordultam, és kedvenc pózomba helyezkedtem, ama "franciába". Én nyaltam a már így is tocsogó punciját, ő pedig ügyesen szopta az én szerszámomat. Megkérdeztem, melyik az ő kedvenc póza, mire a "lovagló" választ kaptam...
Hozzászólások
Még nincsenek hozzászólások
A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: