Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
1986 nyara. A felszabadulás óta először látható vérfarkas a Fővárosi Állat-és Növénykertben!...
A történet egy fantasy paródia, elsősorban az 1920-30-as évek amerikai fantasy szerzőinek...
fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF MR. HARRINGTON …. Szerző: Ronde …. Literotica...
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Friss hozzászólások
Materdoloroza: Ez is nagyon bejött! Még! Még!...
2024-05-16 12:16
laci78: hehe, jól sikerült újfent - fő...
2024-05-15 18:01
kaliban: Imádom!
2024-05-14 13:59
laci78: szuper, köszi! :) várom, nagyo...
2024-05-14 13:55
Materdoloroza: Nagyon tetszik.
2024-05-14 11:32
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Idegen helyeken

Lassan araszolt. Eltévedt. Pedig ő soha nem szokott eltévedni, erre még nem volt példa.
Kitűnően megkülönböztetett minden kis illatfelhőt, igyekezett kitapogatni a lehetséges akadályokat, a körülményekhez képest igenis jól "látott" mindent az őt körülvevő világban.
Most mégsem egészen értette mi történhetett.
Már egy ideje úton volt, de minden ismeretlen. Valami felfoghatatlan volt alatta.
Közvetlenül a lábai alatt. Még nem ismerte ezt az érzést, ezzel még soha nem találkozott. Ha lett volna rá fogalma, (de nem volt) azt gondolhatta volna, valami puha, bársonyos dolog az amin lépked.
Ha érezte volna a hőt, valamiféle meleget, akkor most meg tudta volna különböztetni ezt a furcsaságot önmaga alatt a már megszokott dolgoktól.

De nem érzett semmi ilyesmit, csak apró agyában villanást észlelt, egy gondolat töredéket, valamiféle furcsa szokatlant, de képtelen volt mit kezdeni vele.
Valami hajtotta. Egyre csak előre. Menni, menni. Egyet érzékelt biztosan: egyedül van.
Az is meglehet mégsincs egyedül, csak az ő apró "tudata" káprázik benne.
Kezdett kétségbe esni.
Idegesen, sűrűn irányt váltva keresni kezdett. Még nem tudta mit keres, csak azt, hogy keresni kell. Nagyon fontossá vált számára a mielőbbi bizonyosság: ő van, létezik valahol, és most keres.
Egyre aktívabban, gyorsabban szedte lábait. Ideges rángató, remegő mozgással valamit a távolban már érzékelt, valamiféle "remény" töltötte el.
Ekkor érte ismét egy megfoghatatlan, egy szörnyűséges "érzet". "Szavai" nem voltak rá, félelme nőttön nőtt. Talán hanghullám formájában, talán erő formájában tört rá. Egész testét megremegtette.
Érezte a hatalmas erőt, érzékelte a testére törő őrült feszültséget. Menekvés nem volt.
Apró "agya" még próbált ellenkezni, lábaival igyekezett erősen megkapaszkodni, a léte forgott kockán. Tomi fiam emelte őt fel. Nézd anya! Véletlenül bejött egy szarvasbogár a szobámba. Most itt igyekszik a szőnyegen, be akar bújni az ágyam alá. Kiteszem a főbe szegényt. Jó lesz?
Hasonló történetek
2699
Nem is tudom, ti szeretitek a romantikát?
3729
De amikor megfordulok egész közel érzem a száját a számhoz, és érzem a forró leheletét, ami átjárja minden porcikámat. Mélyen a szemébe nézek. Ő viszonozza a tekintetem. Érzem, már teljesen hozzám bújt, és az ölelése egyre szorosabb. Szinte már fáj ez az ölelés, mikor hirtelen megcsókol, és eltűnik minden fájdalom, és minden ami csak körülöttünk létezik...
Hozzászólások
További hozzászólások »
BURGONYA ·
KIRÁLY!!!

AMÚGY IS BÍROM A SZARVASBOGARAKAT TÖK JÓ ARCOK!! :angry: :angry:
Agnetta ·
Aranyos vagy, hogy tetszett, azóta is elég nagy a szarvasbogi szaporulat errefelé.
BURGONYA ·
:angry: TÉNYLEG? ASZITTEM AZOK MÁR CSAK AZ ÁLLATKERTBEN VANNAK,

VAGY 3 ÉVE NEM LÁTTAM EGYET SEM. :rage:
Agnetta ·
Valószínű szeretik a háborítatlan kerteket (kis farakás, korhadt fatönk stb). Érdekesség, hogy a pici bogaraknak is, már jól fejlett a szarva, gyakorlatilag az állattal együtt nô. (Tudom a mi kezünk, lábunk is velünk együtt nô) ,de bogár esetében jópofa a dolog.

BURGONYA ·
AKKOR MA A SZARVASBOGARAK EGÉSZSÉGÉRE ISZOM!! HOGY NŐJJÖN SOKÁ A SZARVUK!!! :angry:
Agnetta ·
A szarvasbogik nevében is köszönjük e nemes pártfogást. EGÉSZSÉGEDRE!

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: