Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A történet egy fantasy paródia, elsősorban az 1920-30-as évek amerikai fantasy szerzőinek...
fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF MR. HARRINGTON …. Szerző: Ronde …. Literotica...
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Friss hozzászólások
Materdoloroza: Ez is nagyon bejött! Még! Még!...
2024-05-16 12:16
laci78: hehe, jól sikerült újfent - fő...
2024-05-15 18:01
kaliban: Imádom!
2024-05-14 13:59
laci78: szuper, köszi! :) várom, nagyo...
2024-05-14 13:55
Materdoloroza: Nagyon tetszik.
2024-05-14 11:32
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Hiány

A hiány egy különös érzés. Egyben jó és rossz, nehéz elfogadni, ez tény. Ennek is, mint mindennek, vannak különböző válfajai. Nem olyan egyszerű ezt megérteni, és még nehezebb felboncolni. Hiszen, mint mondtam, különböznek az érzések. Van, amikor hiányzik az anyukánk, s sírunk utána, mint egy kisgyerek, de tudjuk, hogy nemsokára viszontlátjuk. Hiszen üzleti útra ment, vagy csak le a közértbe. Nem egy hosszú távú érzés. Szerencsére.
Van, hogy Valami hiányzik. Egy másik érzés hiánya hozza elő az újat. Nehéz belegondolni, hogy valami nélkülözésével valami újat kapunk, s ez nem feltétlenül értendő pozitívnak. Hiszen, ha hiányzik a boldogság az életünkből, az előhozza a hiány érzését. Hiszen hogy lehetne a hiány öröm? Érzést érzéssel nem magyarázhatunk, de hogy máshogy lehetne?
S az említett vállfajokból maradt még egy. A legkegyetlenebb. Mikor úgy hiányzik valaki, hogy pontosan tudjuk, hogy soha többé nem láthatjuk viszont. Hiszen nem üzleti útra, szabadságra, vagy csak a közértbe ment, hanem valahová, emberi ésszel fel nem fogható helyre. Oda, ahol boldog, s nem érez semmi rosszat. Nem érzi a fájdalmat, a keserűséget, s nem érzi azt, amitől mindenki más idelenn szenved. Nem érzi a hiányt.
Hasonló történetek
4175
Jelenleg 13 éves vagyok.
3727
De amikor megfordulok egész közel érzem a száját a számhoz, és érzem a forró leheletét, ami átjárja minden porcikámat. Mélyen a szemébe nézek. Ő viszonozza a tekintetem. Érzem, már teljesen hozzám bújt, és az ölelése egyre szorosabb. Szinte már fáj ez az ölelés, mikor hirtelen megcsókol, és eltűnik minden fájdalom, és minden ami csak körülöttünk létezik...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erről a történetről?
bogumil ·
Szépen,líraian megfogalmazott kis esszének is beillő karcolat. Részemről 10. :heart_eyes:

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: