Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
terelek: Nem izgató, de jó kis sztori....
2024-04-15 09:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Hetek Szövetsége. I.Fejezet. A feladat.

Kicsit hűvös nyári este van. Moszkva fényei azonban jól megvilágítják az éjszakát. Egy elhagyott gyárépületnél egy lélek sem mászkál. Ezt az épületet már húsz éve elhagyták. Nemsokára le is bontják. Ám most valami másra kell. A gyárépület igen romos. Omladoznak a falai és mindennek dohos szaga van. Ám van egy része ami el van zárva a külvilágtól. Egy alagsori terem ami annakidején öltöző volt. Most úgy néz ki mint egy konferenciaterem. Középen egy hosszú fémasztal. Körülötte fékszékek. Minden acélkék színű. Igen hideg és hátborzongató egy hely. A harminc szék közül hét foglalt. Hét különös pofa ül rajtuk különböző testhelyzetekben. Nem szólnak egymáshoz semmit. Nézik egymást, de szó nélkül. Olyan ez az egész mint egy terápia pedig nem az. Ezek az emberek mind profi bérgyilkosok a világ minden tájáról. Ők a legjobbak. Mind saját maguk szerezték hírnevüket. Az ajtóhoz legközelebb ülő alak egy férfi. Napbarnított a bőre és olyan mexikói figura. Középmagas, izmos, jól kisportolt teste van. Rövidujjú zöld pólót visel és egy kopott farmert. Bal karján egy nagy tetoválás. Egy ördögfej van odatetoválva. Frizurája rövid és be van zselézve. Így a fénynél fénylik a feje. Szemei feketék.

Arca csupasz. Úgy néz ki mint egy szakadt csöves. Pedig ő Ricardo De Huarez a világ egyik legelismertebb bérgyilkosa. Hét éve van a szakmában és ez alatt kapta azt a nevet, hogy El Diablo. Vagyis az ördög maga. Szemben vele egy kimondottan jól öltözött fekete Armani öltönyben díszelgő hosszú fekete hajú férfi ül. Szemei is feketék. Hátul a haja copf-ban van összefogva. Lakkcipőt visel a lábán. Bal karján Rolex óra. Arcán jól finomított körszakáll. Illatozik a kölnitől. Úgy fest mint egy bankár. Pedig ő sem az. Ő Alessandro Antonioni. Ő is elismert bérgyilkos. Az egyik legjobbnak tartják a szakmában. Úgy hívják őt egymás között az alvilági figurák a farkas. Mellette ül egy fura figura. Magas, testes ember akinek barna a szeme és a haja szőkésbarna. Haja fölfelé áll és így kicsit pank frizurája van. Öltözéke egy elegáns szürke Cardin öltöny. Lábán lakkcipő. Ő is illatozik a kölnitől. Ő Thomas Janson a világ egyik legjobb bérhóhéra. Csak úgy hívják a véreskezű. Vele szemben ül egy csinos nő. Haja egészen a válláig lelóg. Szépen karbantartott barna haj. Szemei is barnák. Aranyos és gyönyörű pofikája van. Keblei is igen nagyok. Almazöld pólója alól jól kilátszanak. Többi öltözéke egy bőrnadrág ami jól feszül a seggén. Ez a szépséges nő Ilina Petrov. Az orosz maffia legjobban fizetett bérgyilkosa. Csak úgy hívják a vadmacska.

Mellette ül egy magas, markáns arcú kopaszodó őszes hajú férfi. Fehér ingben és egy jó kis szövetnadrágban díszeleg. A nők szerint igen jóképű. Izmos felsőteste meghazottolja ősz hajszálait. Ő Richard Summer a világ egyik legtapasztaltabb és legjobb bérhóhéra. Nagyon ravasz és minden trükköt ismer. Egymás között csak úgy hívják a láthatatlan halál. Vele szemben ül egy érdekes figura. Ő olyan spanyol pofa. Arca napbarnított. Szemei feketék. Haja hátrafésült és fekete. Nagyon kicsi bajuszt visel. Teste kisportolt. Öltözéke egy szmoking csokornyakkendővel. Ő Carlos Benedickt az árnyék. Kiváló tagja a bérgyilkos társadalomnak. Bárhová be tud épülni. Végül mellette ül a világ legjobb és legjobban fizetett bérgyilkosa. Magas és izmos manus. Arca borostás. Olcsó öltöny van rajta. Úgy néz ki mint egy hivatalnok. Szemei feketék. Haja barna és van közte pár őszhajszál. Elégedett arcot vág. Ő Francois Poitiers. Úgy hívják egymás között a takarító. Nos. Ez a hét ember ül ebben a teremben. Ekkor belép egy alacsony, idős férfi. Haja őszes. Arca viszont markáns. Szemei kékek. Fekete öltönyt visel. Ő Borisz Jeneszkíj az Orosz maffia kartelfőnőke. Veszélyes manus. Mikor belép bólint egyet majd leül az asztalfőnél. Ekkor elkezdi.

- Uraim és hölgyem. Üdvözlöm önöket. Örülök, hogy eljöttek ugyanis egy rendkívül fontos megbízatásunk lenne az önök számára.
Ekkor Poitiers a sajátos mély hangján.
- Miféle megbízatás? Na és minek kell ehhez hét ilyen profi bérgyilkos?
- Tudja Poitiers tovaris ehhez a munkához nagymenők kellenek. Magukra gondoltunk.
Ekkor Ilina.
- Mi lenne a feladat?
- Meg kell ölniük Koffie Annhan ENSZ főtitkárt.
Mindenki csak hallgatott. Ekkora munkával még sosem bízták meg őket. Ekkor Summer.
- Miért pont őt?
- Tudják ez a manus fogja egy hóna múlva aláírni azt az egyezményt miszerint be kell záratni Angolában hat fegyvergyárat. A főnökeim nem örülnének ennek. Fontos pénzforrástól esnének el. Így arra jutottunk, hogy megöljük. Ám mivel ő nagy falat így ezt maguknak kell csinálniuk.
Most megint Poitiers.
- Volna itt még valami. Ha meg is tudnánk csinálni akkor is el kellene tűnnűnk örökre a színpadról. Tehát olyan összeget kell, hogy kapjunk amiből élhetünk életünk végéig egy csendes helyen.
- Vág az agya Poitiers. Igaza van. A főnökeim fejenként kétszáz millió amerikai dollárt fizetnének maguknak ha elvégzik a melót.
- A felét most különben szóba sem állok magukkal. Ezt az összeget megtartom ha sikerül ha nem. Én csak így vállalnám el.

Mindenki bólintott és ők is így akarták. Mindig is így csinálják. Ekkor Benedickt.
- Mondja uram? Pontosan miként jutunk majd a közelébe és miként tudunk majd onnan eliszkolni?
- Egyszerű. Nairobi-ban fogják aláírni azt a szart pontosan egy hónap múlva. A pontosabb időpontot majd közöljük önökkel. A lényeg az, hogy az a féreg még az aláírás előtt meghaljon. Tehát mikor fellép a pulpitusra akkor kell megölni.
- Miért kellünk ehhez heten?
- Egy, hogy biztosra menjünk. Kettő. Ez a feladat kurva nehéz lesz.
- Értem. Miként jutunk ki?
- Van egy szép kis csatornarendszer az épület alatt. Azon keresztül kijuthatnak. Kapnak majd egy térképet és további eligazításokat. Azt viszont, hogy miként jutnak el Annhan-hoz és miként jutnak el a csatornáig az már a maguk gondja. Na ki válallja?

Egy perces hallgatás. Mindenki mérlegelt. Végül Poitiers és Antonioni belement. Utánuk a többiek is. Azt mondták ekkora buli után élő legendák lesznek. A kartellfőnök helyeselt. Felállt és ezt mondta.
- Jól van emberek. Akkor munkára. Holnap délben a vörös téren találkoznak az egyik emberemmel. Mind menjenek el oda. Ő megismeri magukat. Minden információt átad és minden szükséges aktát, térképet is ad. Minden utasítást megkapnak. Holnap délután háromra az önök svájci bankszámlájára feltesszük az összeg egyik felét. Utánna ha akarják nyugodtan feladhatják. Nem kényszerítünk senkit. Ám aki elvállalja annak nagyon fogok örülni. Önök döntenek. Csakis önök. Minden jót.
Ekkor kiment az ajtón. A bent lévők hallgattak egy darabig. Végül felálltak és ők is kimentek a teremből. Közben mindnek az járt a fejében, hogy végrehajtsa a melót vagy sem. Ez motoszkált a fejükben egyfolytában miközben szép lassan kimentek a teremből.
Hasonló történetek
5280
A lány szaladt, és szaladt. Háta mögül egyenletes léptek zaja hallatszott. Tudta, érezte, hogy az életéért küzd, és ha megfordul, annyi hátrányt szenved, hogy a léptek gazdája utoléri, és akkor vége. Szívét jeges marokként szorította a páni félelem. Léptei lassulni kezdtek. Hallotta, hogy a másik is lassít. Játszott vele, mint macska az egérrel...
4563
A rablás simán ment. Kiiktatta a riasztót, végig ment az előtérig, kinyitotta az automata hátulját, kivett nyolcvanezer forintot, aztán mindent újra bezárt, majd bekapcsolta a riasztót. A hiányt csak akkor vették észre, amikor a bizonylatok alapján, még pénznek kellett volna lennie a gépben. Így ment minden hónapban...
Hozzászólások
További hozzászólások »
blablablablabla bal bal ·
:sleepy:
teszt123 ·
hgefjhg

teszt123 ·

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: