Harc a szabadságért
1.rész
A 2248-as évben a földi nemzetek megállapodtak, hogy egyetlen hatalommá egyesülnek. Ezzel az volt a céljuk, hogy egy a világegyetemben is ütőképes hatalom lehessenek. A háborúk végetértek. Ezután hosszantartó béke és jólét következett. De mindig vannak olyanok akiknek semmi sem jó.
2326-ban tíz évvel a mars gyarmatosítása után egy elszigetelt humanoid csoport háborút hirdetett az F.N.S. a Földi Nemzet Szövetség ellen. De az F.N.S frisse toborzott bátor önkénteseivel felvette a harcot! Nem is sejtették hogy hamarosan egy sokkal nagyobb veszedelem zúdul a nyakukba...
*
’Újabb humanoid támadás mindenki a helyére’ recsegték Cosmelium V űrállomás hangszórói.
A humanoidok hajnali 5.00-kor indítottak igen heves támadást, s mindenki egyből felkészült a harcra. Tony Christopher százados a delta raj parancsnoka rögtön kiugrott az ágyból és elkezdte magára rángatni a felszerelését. A raja már a hangárban várta mindenki csak rá várt gépe feltankolva és készen a bevetésre. Rögtön bepattant a gépébe egy vadonatúj XR-yolship vadászbombázóba.
Miután a csapat minden tagja elhagyta a hangárt, felvették a harci alakzatot és elindultak a támadók felé.
A humanoid vadászgépek is észrevették Tony Christopher raját és felvették a támadóalakzatot. A humanoidok bár létszámfölényben voltak a gépeik technikailag és tűzerő terén is elmaradtak az F.N.S. gépei mögött.
Hamarosan heves tűzharc bontakozott ki ahol megmutatkozott az F.N.S. pilóták rendíthetetlen bátorsága és technikai fölénye. Tonyék már legalább egy tucat képet lelőttek saját veszteség nélkül, mikor hirtelen egy humanoid romboló lépett ki a hipertérből, s mivel mindössze tizenöt vadászbombázóval rendelkeztek nem volt esélyük az egyenlőtlen harcban, ezért visszavonultak és rádión kértek segítséget.
A Cosmeliumról további két alfa és béta raj szállt fel és csatlakozott Tony csapatához.
Így már eséllyel vehették fel a harcot az ellenséggel. Nemsokára halálsikolyok visszhangoztak az éterben. Tony nem élvezte a harcnak ezt a részét, több izgalomra és egyenlőbb ellenfelekre vágyott.Ekkor a romboló védelmi fegyverei tüzet nyitottak rá és csak a yolship pajzsai és remek reflexei mentették meg a haláltól. Miután az utolsó humanoid gépet is lelőtték az F.N.S. gépei kezdeti győzelmükön felbuzdulva és társaik halála miatt elégtételt akarván venni a romboló ellen fordultak.
De nem tudták mivel néznek szembe a harminc vadászbombázó nem volt egyenlő ellenfél a firestar típusú rombolónak. Ezért röpke percek leforgása alatt hat vadászgépet lőttek le, mely fejetlenséget okozott a földi pilóták között. Csak Tony és szárnypilótája John Greshen főhadnagy őrizték meg nyugalmukat.
Tony ismervén az űrhajó pajzsának egyetlen sebezhető pontját,mely a hajtóműnél található, Johnnal odarepülve kilőtték összes rakétájukat, melynek következtében az űrhajó pajzsa felmondta a szolgálatot, ezután a földi pilóták összehangolt támadása harcképtelenné tette.
Az űrcsata megnyerése után az F.N.S. deszant csapatai elfoglalhatták a hajót.
- Százados gratulálok a remek akcióhoz - mondta Duncan McLaren tábornok a Cosmelium V parancsnoka.
- Várnom kellene és ünnepéjesen átadnom, de nem lesz rá időnk. Így hát gratulálok alezredes ön mostantól ötven vadászbombázó közvetlen parancsnoka!
- Uram, én nem is tudom mit mondjak...
- Ne mondjon semmit. Csak készüljön 9.00-kor megbeszélés.
Azzal sarkon fordult és elment. Tony még ott állt néhány pillanatig megkövülten, majd elindult, hogy rendbe hozza magát a megbeszélésre.
9.00-ra ott volt a z űrállomás nagy tárgyalójában, ahol már több magas rangú tiszt ült egy nagy ovális asztal körül.
- Alezredes kérem, foglaljon helyet. Uraim bemutatom Tony Christopher alezredest. Már bizonyára értesültek csodás harci teljesítményéről. Melynek köszönhetően egy új rombolóval bővült a flottánk, ami két hónap múlva szolgálatba állhat!
- Köszönöm az elismerő szavakat, tábornok úr.
Végigment a termen majd leült az egyetlen szabad helyre ekkor egy mappát toltak az orra alá melyen nagy piros betűkkel a SZIGORÚAN TITKOS feliratállt!
Mikor kinyitotta az első, amit meglátott ez volt: Támadási terv Lexion a humanoid főhadiszállás ellen...
Folyt. köv.
Ha nem akarsz lemaradni:
Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!
Legfrissebb történetek:
2024-11-06
|
Sci-fi
Az ősi idegenek elmélet szerint sok ezer évvel ezelőtt okos földönkívüliek látogattak a bolygóra...
2024-10-26
|
Történetek
fordítás .... Eredeti történet: GESPRÄCHE .... Szerző: MixedPickles .... Literotica; 2015<br...
2024-10-24
|
Novella
Szandra első felnőttfilmjét forgatja.A forgatás jól sikerül partnerével Márkkal kiválóan együtt...
2024-10-22
|
Horror
Mia a 33 éves modell most elmeséli nekünk élete egyedi és egyben legszörnyűbb élményét.
2024-10-18
|
Merengő
Szeveroonyezsszkben hullott a hó, Vasilisa a 20 éves lány teát főzött a szamovárban. Barna,...
Friss hozzászólások
Legnépszerűbb írások:
2010-09-23
|
Egyéb
Barbara, Kedves!<br />
A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Hasonló történetek
Dzséjt örömmel forgatta fénykardját. A zöld penge könnyedén hárította el a felé suhanó lövedékeket, szelte ketté a droidvázakat. Aztán meglátott egy alakot a forgatag közepén és elindult felé. Közben folyamatosan forgatta, pörgette fegyverét, minden mozdulattal elpusztítva egy droidot. Aztán hátát nekivetette Nakata Kortel Jedi mesternek, s ketten együtt halálos táncba kezdtek...
Végül összesen jó húsz ember ment át a Klingon hajó fedélzetére. Szemmel láthatóan egyikük sem járt még ilyen hajón. Erre persze Konmel tábornok is számított, így az érkezőket négy tiszt várta, akik aztán két elé osztották az embereket. Turistákra és dolgozókra. Így végül is két-két tiszt kísérte a csapatokat. Később aztán Konmel tábornok… talán éppen a bizalom erősítése képen visszahívta a kísérő tiszteket. Persze meghagyta a vendégeknek, hogy csak a kijelölt területekre léphetnek......
Hozzászólások
Ha gondolod hasonló post-okat te is megtehetsz az én írásaimnál, azokban is akad elég gubanc :smile: .
Mondjuk a föld nem készölt fel a háborúra mivel nem tudtak az idegenekről ezért áll a hadsereg önkéntesekből akik attól még lehetnek jól kiképzettek!
Miért ne lehetnének a katonák gyorsabbak? mondjuk egy közelebbi részlegben van a szállásuk.
Azért van "létszámhátrány" mert csak ez az egy raj volt készenlétben. emellet ha a csapat technikai fölényben van nincs szökség létszámfölényre! A rajneveknél gépelési hiba van lemaradt egy az: további két "az" alfa é béta...
Miért ne ismerhetné egyedül a hajó egyetlen gyenge pontját ha a többi rajparancsnokot már kilőtték.
Először is, hogy-hogy enyire ismered a hadseregeket? Talán katona vagy? Másodszor szerintem mindenki döntse el, hogy a saját történetében mik a számok!
Mindenesetre köszönöm az építő kritikát! :smile:
Amúgy igazad van mindenki olyan számokat használ, amilyeneket akar...