Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Rémpásztor: Nagyon szépen köszönök minden...
2024-04-28 00:36
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Hajmeresztő históriák I.

Az asszony nyitott szemmel feküdt a sötétben.Hallgatta férje horkolását, mely vissza-visszatérő, fülsüketítő zajjal törte meg az éjszaka csendjét.
Már évek óta tartott ez az állapot,erre aludt el,erre riadt fel álmából...
A sötétben figyelte a férfi sziluettjét,borostás arcát,kopaszodó fejét.55 éves,gondolta az asszony,de minden mindegy alapon élt.
-Megölöm...-nyugtázta némelykor,és már peregtek is szemei előtt az események.Fogja a párnát, és szorítja férje fejére.-Hallgass el végre!-sziszegi,miközben minden női erejét beveti,hogy legyőzze az életért harcoló férfi hiábavaló küzdelmét.
-Hülyeség..annyit kapnék érte, mint egy normális emberért!-villant át agyán a jól ismert mondás.
Valamit tennem kell, sóhajt, mire elnyomja végre az álom.Holnap elmegyek a gyógyszertárba!

Másnap kissé kábán,de tetterősen ébredt.Teendői végeztével betért a gyógyszertárba.
-Valami jó kis vitamint kérnék!-mosolyog a gyógyszerészre-olyan gyengének érzem magam mostanában.
-Tabletta,vagy kapszula legyen?-kérdezi a patikus, és a polcok felé indul.
-Kapszulást..azt jobban szeretem.
-Igen...napi egy-nyújtja felé -még valamit?
-Igen,kérnék altatót is.Olyan rosszul alszik mostanában a férjem.
-Azért az ilyesmit nem árt kivizsgáltatni asszonyom.Ezt a középerőset ajánlanám, de kérem olvassák el figyelmesen a használati utasítást.Óvatosan kell bánni vele.

-Nyúzottnak látszol-jegyezte meg, amint férje belépett az ajtón.
-Már megint borzalmasan horkoltál,alig bírtam aludni.Ki kéne vizsgáltatnod magad,sápadt is vagy...
-Hoztam egy kis vitamint, nem ártana, ha szednéd!-hallja a férfi az asszony aggodalmaskodó hangját.
Egy pillanatra meglepetten néz rá, micsoda gondoskodás, aztán beleegyezően bólint-persze...

Már napok óta egyre fáradtabb vagyok, és a vonaton is elalszom- gondolta a férfi ahogy nézte a vonat ablakán át az elsuhanó fákat.
Egyre kevésbé tudta elvégezni a munkáját.Szeme minduntalan lecsukódott, valami lila ködön át érzékelte a világot.
-El kellene menned orvoshoz!-kezdte főnöke.Mindig szerette a férfit, precíz munkájáért becsülte.Bármikor számíthatott rá.
-Rosszul nézel ki, szerintem fogytál is...
-Lehet..talán igazad van-révedt a semmibe a férfi.

A hétvége nyugalomban telt, az asszony kedvenc menűjét főzte, töltött csirke,majonézes burgonya,utána pohárka vörösbort is ittak.
Milyen figyelmes, rendes mostanában ez az asszony, merengett a férfi a Tv előtt.

-Elmegyek fürödni.Nem ártana,ha megszárítanád a hajad-nézett rá az asszony-megfázol, aztán megint köhécsélsz.Van elég bajod...
-Mindjárt-morrant rá -csak menj nyugodtan.

Teleengedte a kádat, finom,és illatos habfürdőt nyomott a kádba ömlő vízsugár alá.
-Jöhetek?-nyitott be bizonytalanul a férje.
-Persze, gyere csak.
Levette a hajszárítót,bekapcsolta.Kellemes meleg simogatta nyérülő haját.
Még mindig csinos ez az asszony, nézte a tükörből, ahogy nyugodt, békés arccal, csukott szemmel feküdt a kádban.Én viszont borzalmas nyúzott, gyenge vagyok,hajolt közelebb a tükörhöz, hogy tenyerével letörölje róla a párát.
Megbillent.Önkéntelenül lépett hátra,hogy megkapaszkodjon valamiben.Ettől a mozdulattól megbotlott a fürdőszobaszőnyegben, kezéből szinte kirepült a hajszárító, bele egyenesen a kádba.
Az asszony csak egy villanást látott,csodálkozással vegyes páni félelem villant szemében, aztán élettelenül merült el a vízben.

A férfi soká eszmélt.Mentő, rendőrség, jegyzőkönyv.Sajnálatos baleset, nyugtázták.
-Nyugodjon meg uram!Nem ártana egy alapos kivizsgálás-nézett rá az ügyeletes orvos.
-Próbáljon meg pihenni.

Azért holnap veszek egy újabb doboz vitamint-nyugtázta,mielőtt álomba merült.
Hasonló történetek
3311
Az ülő pasasnak haslövése lehetett, mert azt szorongatta, és tele volt vérrel az öle. Megszenvedhetett, mire meghalt. Félig a feneke alatt egy stukker pihent. Ronda szerszám volt, gyanítom ez volt a véleménye a másik pasasnak is, mert neki a hátában volt egy luk. A haslövéses jól célozhatott, mert pontosan a gerincét találta el....
4709
Apát nagyot nyújtózkodott a nyaraló házaspár házában. A vendégszobában aludt, és most jól érezte magát. Elhatározta, hogy nap közben fog mozogni a házban, hogy nehogy feltűnjenek a fények a szomszédoknak.
Felkelt hát, és elmosogatta az előző vacsorájának a maradványait, aztán felfedezőútra indult a házban. Először is a pincébe ment le...
Hozzászólások
További hozzászólások »
mandula ·
Hát azt én is szeretném tudni...hogy hol a történet...ANITA!!!!

Andreas ·
Az író igen tág teret hagyott az olvasó fantáziájának. :smile:

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: