Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Rémpásztor: Nagyon szépen köszönök minden...
2024-04-28 00:36
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Ha megérint a blues

Minden nap korai kelés. Fárasztó munkanapok sivár, szürke folyama árasztja el a gondolatokat. Az ember megkeseredik, már nem tud örülni semminek. az élete monoton menetelés a pénz felügyelete alatt. Gyermekei elvadulnak, és a szülői szigor letöri a gondolati szabadság gyenge rózsáit. Nem lehet saját akaratod, a rendszer nem engedi. Ha ők nem boldogok te sem lehetsz az. Ha azt mered mondani, hogy többre vágysz, elhallgattatnak, ha azt mered mondani, hogy másként tennéd, lenézéssel vádolnak. Ebben a küzdelemben nem nyerhetsz. Tiéd a világ, amíg nem tudsz a létezéséről, de amint feleszmélsz, az elméd rácsok mögé szorul. Állj be a sorba, mondják, mikor ők lázadók. A szabadság ellen lázadnak. Eldobják személyiségük, és a sablont veszik fel helyette. Azt mondják később te is ilyen leszel. Ha hagyod tényleg ez következik be. De ha megérint a blues...
Ha azt mondom bárhol, hogy Deák Bill Gyula, sokak csak bambán néznek. Ők nem tudják, mi is az a blues.
Az a társadalmi feszültség, fájdalom, ami nemesíti a lelket. A rögtönzés az emberi érzés töretlen futása. A szép ami már fáj. Kegyetlen érzés.
De még ha tudják is ki ő, kevesek tudják csak megőrizni őt úgy, ahogyan először hallották és érezték.
A blues nem irányít, a blues nem befolyásol, csupán segít megtalálni benned az utat. A blues Te vagy. Ha ezt felismered, akkor jó úton jársz. Ne tompítsd el a gondolataid, ne fogadj el dogmákat. A jövő a tiéd is lehetett volna, de a jövő a múlté, ha nem törsz ki. Az idegen csak addig idegen, míg rá nem lépsz, utána már ösvénnyé szélesedik, és ezrek követik lépteid, míg széles ösvény nem lesz belőle. Azután jönnek a vadászok, és a nyomokat kutatva keresik a felelős, de Te akkor már messze jársz. A blues országútján utolérhetetlen messzeségben töröd az új utakat, hiszen a blues benned él.
Hasonló történetek
6648
Hjajj de szép, jujj de formás lanka. Se nem körte, nem is alma az alakja. Ott a kettő közt, kecses rádiuszok halma...
3641
Felnéztem, ott ültek, csalódottan egy felhőn és engem néztek. Én meg a tájat. Ameddig elláttam, csodálatos rét terült el. Semmi más nem volt látható csak a tiszta és makulátlan égbolt és a ringatózó zöld fű tengere. Meztelen talpamat nyaldosták a fűszálak, melye felkúsztak lábamon és körbeöleltek gyengéden. Én sétáltam tovább, mit sem törődve semmivel, csak a látványra koncentráltam...
Hozzászólások
További hozzászólások »
DREAMER ·
Az első bekezdés tömény depresszió! Orvosért kiált!

gyémánt ·
Süt belőle az elkeseredettség, de ha a blues segít, akkor szóljon, sokat, hangosan...A blues-os rész naon jó lett...

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: