Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
Éva596: A Szepetneki családról szóló s...
2024-09-28 11:44
Dicsakli: Szeretném megkérdezni, hogy az...
2024-09-28 05:55
SexyBayonetta: Eddigi legjobb erotikus, leszb...
2024-09-27 22:44
laci78: huhh, igekötők rossz használat...
2024-09-26 16:00
Éva596: Kedves kivancsigi13! Nagyon...
2024-09-25 13:23
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Gyors felépülés

1. VENDÉG: Kitalálom! Egy nő miatt bánkódik, igaz?

2. VENDÉG: Mi? Hozzám beszél?

1. VENDÉG: Igen magához. Már vagy 1 órája ülök ebben a nyomorúságos bárban és figyelem magát, meg a sötét felhőt a feje felett. Nő ügy, igaz?

2. VENDÉG: Miből hiszi?

1. VENDÉG: Már az ötödik sörét issza, s közben a semmibe mered.

2. VENDÉG: Nos… ha érdekli… kirúgtak…

1. VENDÉG: Igazán sajnálom.

(rövid csönd)

2. VENDÉG: Tudja, a nejem egy igazi angyal. Valóságos tündér, de könnyen összeroppan a terhek súlya alatt. Ezért szoktam minden gondunkat felvállalni, és ezért nem fogom megmondani neki, hogy elvesztettem az állásomat.

1. VENDÉG: Tehát végső soron egy nő miatt bánkódik.

2. vendég: Inkább részben.

1. VENDÉG: Tudja, az én nejem is angyal. Méghozzá egy bukott angyal. Állandóan a nyomomban van, a semmiért piszkál és szidalmaz.

2. VENDÉG: A „semmi” alatt azt érti, hogy azok a bajok, amikről nem is maga tehet?

1. VENDÉG: Nem… A „semmi” alatt azt értem, hogy azok az el nem követett tettek, amelyekből óriási hasznot húzhatnék.

2. VENDÉG: Értem… De állása van?!

1. VENDÉG: Igen, az van.

2. VENDÉG: Akkor, még így is jóval szerencsésebb, mint én.

1. VENDÉG: Azt nem hinném. Ha tényleg egy olyan csoda a maga felesége, akkor szívesebben lennék a maga bőrében. Az én drága hitvesem egy igazi sárkány… Mióta elvettem, csak a baj van vele!

2. VENDÉG: Mikor házasodtak?

1. VENDÉG: 2 hete. Maguk?

2. VENDÉG: 5 éve.

1. VENDÉG: Vannak gyerekeik?

2. VENDÉG: Igen, egy 4 éves kis lány, és most érkezik egy kis fiú is.

1. VENDÉG: Na fene, gratulálok!

2. VENDÉG: Köszönöm.

(Csönd)

1. VENDÉG: Nekem 3 gyerekem van.

2. VENDÉG: Mi-micsoda?

1. VENDÉG: Jól hallotta… A nejem volt férjétől vannak. Én is csak múlthéten tudtam meg, amikor nálunk aludtak.

2. VENDÉG: Na, de kérem! Ez nem lehet komoly! Azt akarja nekem bemesélni, hogy elvett egy kiállhatatlan nőt, akinek 3 gyereke van, és akikről csak nem rég értesült?

1. VENDÉG: Igyon még egy kicsit és magának is mindegy lesz!

2. VENDÉG: Hát, nem irigylem.

1. VENDÉG: Ez még semmi! Tegnap az a boszorkány kijelentette, hogy a nagyobbik fiának fizetni kéne az egyetemet.

2. VENDÉG: Hát olyan nagy már?

1. VENDÉG: 12 éves.

2. VENDÉG: Tessék? És az egyetemére kellene a pénz?

1. VENDÉG: Én is ezt kérdeztem az asszonytól, erre részeg disznónak nevezett, kirohant az utcára és sikoltozva azt mondta ”Emberek! Emberek! A férjem egy kapzsi, önző, dög!”. Ráadásként a „micsodámat” szidalmazta. Kénytelen voltam engedni.

2. VENDÉG: Nos uram, részemről az öröm, hogy ebben az elmúlt 5 percben saját problémái felsorakoztatásával visszahozott az életbe. Még ma neki állok munkát keresni, de előbb veszek a feleségemnek egy szép csokor rózsát. Isten áldja!
Hasonló történetek
5451
Felöltöztették este feketébe a lányt, esküvői díszeket festettek arcára és kezére, felékszerezték, fején a kendőt ezüst pánttal fogták oda, nyakába arany láncot akasztottak, ujjára égköves gyűrűket adtak, derekát arannyal átszőtt övvel díszítették, és lábára selyem szandált húztak. Aztán az asszonyok elénekelték neki a menyasszony dalát...
4608
Szerelem volt ez az első látásra. Valami olyan, mely mindent elsöpör. Egy hurrikán, mely kitép minden fát, és ledönt minden falat. Ember ilyen erős szerelmet még soha nem érzett, mint én akkor.
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erről a történetről?

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: