Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
Gumoo: Igaz történet alapján
2024-10-06 02:53
laci78: de legalább megpróbáltad!
2024-10-05 19:53
Xavierr_00: Nagyon sajnálom a veled történ...
2024-10-05 19:04
laci78: és ráadásul ez egy wall-of-tex...
2024-10-05 15:47
kaliban: Nem tudtam végigolvasni. Borza...
2024-10-05 15:21
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

G.O.D 27-28

27. Elit fájdalmak

Soulness meredten nézett a lányra, majd nevetni kezdett, felkapta Miát a hátára, és visszament a hotel főépületébe. Nagy feltűnést okozott egy kapálózó hétköznapi lány, egy szintén hétköznapi öltözetű fiúval. Mindenki megbámulta őket. Soulness zavartalanul vigyorogva lépkedett előre vissza a pulthoz, és bejelentkezett.
- Engedj el! Én ezt nem tudom fizetni! –Mia fejjel lefele lógott a fiú hátán, és teli torokból ordított, mikor végre észrevette magát. Mindenki csakis őt nézte. A pult fele tekintett, amögött egy nő gépelt valamit.
- Megnyugodtál kedves? –A fiú nyugodt hangja szólalt meg.
- Mit csinálsz…
- Betartom az ígéretem…
- Soulness, ne csinálj semmilyen hülyeséget, nem Stockholmba vagy… - Mia próbált kiszabadulni a fiú szorításából. –Tegyél le…
- Mindjárt… - Soulness végigcipelte a lányt egész a liftig, mögöttük két nagy melákkal, akik a csomagokat vitték.

- Kedvesem te nem vagy normális… - Mia felsóhajtott mikor Soulness az éppen felinduló liftben letette.
- Nem ütötted meg magad? –Soulness látszólag nem foglalkozott azzal, hogy Mia mit mond, felsegítette a lányt.
- Hallod amit mondok? Nem tudom fizetni! –Mia kézjelekkel próbálta elmutogatni hogy amit a fiú eltervezett nem fog működni.
- Nagyon naiv vagy…- Soulness megfogta a lány vállát. –Majd hagyom mi, hogy te fizesd…?
- Tessék? –Mia nem hitt a fülének.

Megállt a lift, Soulness ismét felkapta Miát, és kilépett. A lány már nem tudott semmi sem szólni, a megilletődöttségtől.
- Várj! –Soulness babrálni kezdte egy kártyával a zárat. –Szerintem forradalmibb találmány a kulcs… - Kinyílt az ajtó. Mia, Soulness lábaitól nem látott semmit. Azt viszont halott hogy mögötte léptek hallatszanak… Majd pontosan az orra elé leteszik a csomagokat.
- Köszönöm…- A gitáros megfordult, és pénzt adott mind a két embernek. Mia felemelte a fejét, és azt hitte a következő percben lehidal. Bárszekrény, tanácskozóterem, egy hosszú asztallal, középen déligyümölcsök, és gyönyörű freskók a falon.
- Szent Isten! –Nyögte, sosem volt még ilyen luxusszobában.
Soulness finoman lefektette az óriási méretű ágyra a lányt, aki felsikoltott.
- Süllyedek!
- Naná! Mia bemutatom a vízágyat… - Soulness végleg elengedte szerelmét, aki meglepve tapogatózott tovább, nehogy elnyelje az ágy. –Mindjárt jövök… - A szokásos mozdulattal elvett egy cigit, és egy gyújtót, majd kisétált a megint csak óriási erkélyre. Mia lassacskán kikászálódott az ágy fogságából, és kirohant Soulness után.

- Te tudod, hogy ez egy vagyonba kerül!?
- Igen, mit gondolsz miért hoztalak ide?
- Te, engem… - Mia vörösödni kezdett, most jött rá, hogy az egész hotelen Soulness cipelte keresztül.
- Tetszik?
- Igen, de ez irtó sok, még egy normális lakhelyet sem… - A gitáros magához rántotta a lányt.
- Jaj kislány, mit gondoltál tűrném azt hogy te sínylődj egy egyszerű kis szállóban, miközben én itt vagyok…? Vagy túl kicsinek találod ezt a szobát, kérjek egy másikat? –Soulness kutakodva a lány szemeibe nézett, majd végigsimította annak puha selymes hajzuhatagát.
- De nem akarok rajtad élősködni…
- Tudom.. Különben nem ellenkeztél volna annyira… Ezzel tisztában vagyok… - Mosolyodott el a fiú. –Viszont azzal meg te légy tisztában, hogy mennyi mindent tettél értem Svédországban… Ez sokat jelent nekem… Különleges lánynak tartalak… Ennek semmi köze a gazdagsághoz…

Együtt álltak kint a teraszon egymás karjaiban. Ez volt a csöndes együttérzés, az elfogadhatóság pillanata mindkettejük szívében. Mia hihetetlenül közel érezte magához Soulnesst. Kérdőn nézett a fiúra, aki szemében visszatükröződött szerelmének elmondhatatlan szenvedélye.
- Soulness ez így akkor sem jó…- A lány tiltakozni próbált.
- Nagyon ellentmondásos lány vagy… - Soulness még mindig nem engedte el a karját.
- Egyáltalán nem vagyok ellentmondásos… - Nyöszörögte Mia. Soulness szemei ismét csapdába ejtették.
- Miért félsz attól hogy elfogadd a lényed szenvedélyesebbik oldalát?
- Nekem nincs ilyen oldalam…- Szabadkozott Mia, gyorsan elkapta tekintetét.
- Viccelsz? Én már éreztem ezt az oldalad… Sőt… Tapasztaltam… - Soulness nevetni kezdett a Mián.

- Akkor nem jól érezted… - Mia furán érezte magát. Nem a fiú volt a gond, hanem a hely. Úgy érezte magát, mint egy nem odavaló dísznövény.
- Azért vagy ilyen görcsös, és visszautasító, mert ilyen jómódú helyen vagyunk? Vagy a szüleidhez akarsz inkább visszamenni? Mia nem kötelező itt maradnod… - Soulness elfordította a fejét, nem akarta Mia arcába fújni a füstöt. A lány viszont megfogta az állát, visszafordította és forrón megcsókolta. Mindkét test beleremegett, mikor az ajkaik egyesültek. Miát legkevésbé sem érdekelte a cigaretta a füst, ami minden bizonnyal most az ő tüdejét roncsolta, csak újra és újra érezni akarta a fiú sima ajkainak a simogató érzését, pátyolgatását. Soulness finoman felgyűrte a lány ruháját, és végigsimította a derekát. Mia átölelte a nyakát, és finoman lehajtotta a fejét. Soulness megpuszilta a homlokát, majd a nyakához húzta a lányt. –Tökéletesen illik hozzám, és olyan jó vele… - Gondolta Soulness, behunyta a szemét, mélyeket lélegzett a lány finom illatából. –Megígérem neked, amíg élek, mindig veled leszek… Mindig… Érted?- Súgta a lány fülébe.

Mia bólintott, nem nyitotta ki a szemét, teljesen megnyugtatta Soulness szívverésének az érzése. Igen, már ő is érezte, hogy nekik örökké együtt kell maradniuk, ő kénytelen élni Soulness nélkül, ő nem tud létezni a fiú lénye nélkül.
Miát elkápráztatták a szobák. Mindegyik óriási méretű volt, és csillogott villogott. Két hálószoba volt, az egyikben volt a vízágy a másikban pedig egy rendes. Háromszor is körbejárt minden helyet.
- Nem hiszem el… - Tátogott.
- Mit? – Soulness megfogta a vállát.
- Gyönyörű… Itt minden olyan szép… olyan csodálatos…én nem vagyok idevaló..
- Ez nem igaz, te még gyönyörűbb vagy… - Soulness felkuncogott, megfordította a lányt, és felültette a konyhában lévő asztalra majd ránézett.
- Most meg mi van…? –Mia mosolyogva nézett vissza.
- Szeretnél így élni? –Soulness úgy látszott komolyan teszi fel a kérdést.
- Viccelsz?
- Nem, komolyan kérdezem…
- Soha nem tudnám megszokni…
- Miért vagy ebben annyira, de annyira biztos?
- Te talán el tudnád viselni, hogy mindent az orrod elé tesznek?
- Nem tudom…
- Te megtehetnéd…
- De nem teszem, mert elkényelmesednék…
- És az baj?
- Igen… Kényes lennék… És válogatós…
- Miért baj az ha egy sztár kényelmes és válogatós?

Soulness meglepve nézett Miára.
- Talán mert egy sztárnak nem az a dolga, hogy kényelmes legyen… Hanem hogy másoknak előadjon, másokat szórakoztasson.
- Megfontolandó érvek… De ennyi erővel bárkiből lehetne sztár csak tehetsége kell hogy legyen…
- Meg tudjon óriási botrányokat csinálni… Én ehhez nem annyira értek… Legfeljebb csak sajnáltatni tudom magam, de azt a szakmát profin űzöm…
- Már megint nem vagy megelégedve magaddal… Ez nagy hiba… nem értem mi a bajod magaddal…
- Senki sem tökéletes…
- Nem? Hogyhogy? Én azt hittem hogy te az vagy…
- Mia… - Soulness nevetni kezdett. –Hogy lennék én tökéletes?! Hm?
- Szép a szemed… - Mia hozzádörgölte az orrát a fiúéhoz. –Sima a bőröd… Puha az érintésed…

- Miért hízelegsz?
- Nem hízelgek… ez az igazság…
A következő pillanatban leoltódott a villany.
- Mi ez? –Mia ijedten ugrott a fiú nyakába, igazából csak érezni akarta Soulness mellkasát. A gitáros is meglepődött, de nem volt ellenére a dolog.
- Ez csak egy kis áramszünet… - Mindjárt vége… - Nézett körül de a sötétséget még nem szokta meg a szeme, ezért semmit sem látott.
- Mindjárt…
- Félsz a sötétben? Nem is tudtam!
- Nem! Dehogy! –Mia megugrott Soulness ölében.
- Hé, ne mozogj! Így nem bírlak tartani…
- Tegyél le…
- Nem…

- Soulness ma már megsétáltattál!
- És akkor? Jössz megint! Csak ki kéne valahogy találni… - Soulness lépkedni kezdett.
- Aú! Soulness stop! Állj! –Mia felsikoltott. –Nekinyomtál a falnak…
- Akkor a fal már meg van…
- Meg… De kérlek tegyél le…
- Jó… - Soulness óvatosan elengedte Miát.
A lány tapogatózni kezdett, és megtalálta az ajtót.
- Gyere itt az előszoba…

A következő pillanatban meggyulladt egy apró kis láng a lány mellett.
- Ez jó ötlet…
- Csak hamar elalszik…- Hangzott ugyanarról az oldalról a válasz.
- Gyere erre! –A lány lépkedni kezdett, és lassan betévedt az egyik szobába.
A láng kialudt. Egy kis pattogás mintha köveket csiszoltak volna össze, majd meggyulladt ismét. Körkörös vöröslő parázs tűnt fel.
- Így legalább én látlak… - Mia elmosolyodott. –Ki, kéne menni…
- Menjünk… - Soulness hirtelen megindult de a lányba ütközött.
- Áú! –Mia nevetni kezdett, olyan esetlennek érezte magát ebben a sötétben.
- Jobb lesz ha csak az egyikünk megy…
- Mész?
Mia hallotta a fiú lépéseit, aztán motoszkálást.
- Nem megy… Ez elektromos…
- Hogyhogy?
- Nem tudunk kimenni…
- Szuper… - Mia felsóhajtott.

A következő pillanatban egy óriási csattanást hallott.
- Soulness minden rendben?
- Melyikünk hagyta nyitva a konyhaszekrény ajtaját?
- Az te voltál… Jól vagy? Merre vagy?
- Itt… Csak fejbecsapott, és szédülök…
- Rémisztő ez a csönd…
- Gondolhattam volna hogy félsz! Gyere ide, itt ülök a konyhai padlón…
- Mit csinálsz te ott?
- Gyere ide és megtudod…


28.Áramszünet

A lány tapogatózva odament, látta még a pislákoló vörös fényt, és leült.
- Most mi csinálunk?
- Ülünk…És várjuk, hogy felkapcsolódjon a villany… vagy kezdhetnénk valamit magunkkal…
- Például mire gondoltál?
Soulness lassan átkarolta Mia derekát, és az ölébe vonta. Ajkait szomjasan a lány szájára szorította, aki szinte ellenállás nélkül átadta magát neki.
- Biztos hogy erre gondoltál? –Mia még mindig nem szokta meg a sötétet.
A fiú nem válaszolt, halkan mocorogni kezdett, és Mia a következő pillanatban megint a karjában volt.
- Melyik oldalon van a hálószoba?
- Azt hiszem a bal… - Zihálta Mia. - De ne siess…
- Nem sokára vége az áramszünetnek… És tetszik ez a sötét… - Soulness halkan lépkedett át a szobákon.

- Szerintem meg csak az, hogy nem tudok elmenekülni előled…- Mia érezte hogy a Soulness leteszi az ágyra.
- Nem is áll szándékodban menekülni… - A gitáros megfogta a lány kezeit, és finoman a vállára húzta. Remegés futott át Mia testén, megpróbálta elhúzni a kezét, de nem sikerült szabadulnia.
A fiú gyengéden tépkedni kezdte kedvese száját, mire Mia hátradőlt, és engedte, hogy Soulness teljesen ránehezedjen.
- Maradj így könyörgöm… - Kérlelte a fiút.
- Agyonnyomlak… - Mondta Soulness de úgy maradt.
- Valószínűleg nagyon boldoggá tenne téged, ha agyonnyomhatnál, de sajnos ez nem fog sikerülni… - Miának elfulladt a hangja, érezte hogy futnak fel egyre gyorsabban a fiú forró ujjhegyei a ruhája alatt.

A gitáros lefordult a lányról. Mia nem várt sokat, magához húzta a fiút, és megcsókolta, úgy hogy többé nem akarta ereszteni Soulnesst. Soulness tapogatózni kezdett, hogy foszthatná meg a lányt minél hamarabb a ruháitól, hogy nem kell az ajkaiknak szétválniuk. Minden próbálkozása kudarcba fulladt, ezért eltolta magától a lány heves testét, és lehúzta róla a felsőt, majd ismét magához rántotta. Őrült vágy uralkodott el rajta, nem tudta hogy mi történik, csak cselekedett, belátása szerint, amit most elfedett a Mia illatából származó szenvedély.

A lány is megunta szerelmét elrejtő ruhákat, erőszakosan babrálni kezdte a fiú nadrágjának cipzárját.
- Segíts! - súgta Soulness fülébe kérlelően. A fiú egy mozdulattal kibontotta a nadrágját. –köszönöm… - Rebegte a lány, és a következő pillanatban egy lenge karlendítés közben levarázsolta a fiúról a pólót.
- Te győztél… - Szólalt meg végre Soulness.
- Miért? –A lány fürge ujjai végigsiklottak a fiú testén. –Nem te akartad hogy együtt legyünk?
- De, és nem is vagyok ellene… - Soulness elfojtotta a lélegzetvételét. –Viszont, ha így folytatod hamar végzel velem…

Mia elképesztő dolgokat művelt vele, Soulness öröme fájdalmas gyönyörré változott. Szerelme testétől majdnem megőrült, és mikor érezte a lány csípőjét azt se tudta már hogy él- e vagy most a mennyekbe került. Önkívületében nyöszörgött, magához szorította a lányt, és ott csókolta, ahol csak érte. A fejét hátrahajtotta tátogni kezdett. Már szinte felrobbant a szétfeszített élvezettől, mikor Mia leállt.
- Ne! –Soulness úgy érezte kitépték a szívét. Már majdnem beleőrült Mia illatába, és most vége.
- Játszunk egy kicsit… - Érezte hogy a lány elmosolyodik.
- Mia… Könyörgöm… Kérlek… - Soulness kimerülten hajtogatta a szavakat. –Ne légy ennyire kegyetlen…
- Ne légy ennyire telhetetlen…
- Kérlek… - Soulness kinyitotta a szemét, de így sem volt jobb. A végtelenségig feszítette a végtagjait az elsöprő kielégületlenséggel vegyülő fájdalmas érzés.
- Ismételd meg: Bízok magamban… - Legyőzöm a betegséget… Senki, és semmi nem állhat az utamba…!

- Mia ne, könyörgöm… Ne feszítsd a húrt…Ez most nem a megfelelő alkalom.. Tudod hogy ez lehetetlen…
- Mondd!
Miának sikerült hatnia Soulnessre. A fiú nyelt egyet, vett egy mély levegőt, hogy ne látszódjon annyira gyengének.
- Bízok magamban… - Sóhajtotta. - Ne kínozz! –Soulness felszisszent. –Legyőzöm a betegséget… Mia ez lehetetlen! - Érezte Mia ajkai lágyan megsimogatják az ő száját.
- Nem az, folytasd!
A lány ismét kényeztetni kezdte őt, Soulness úgy érezte minden előröl kezdődik, ugyanaz a fájdalom, a tehetetlenség érzése, amitől szinte már remegett. Mia finoman siklott Soulness testén. Tudta hogy a fiú, csak így kényszerből képes kimondani ezeket a mondatokat, mégis hallani akarta Soulnesstől, hogy erős marad, és harcol az életükért, a szerelmükért. Mikor megint egy perc választotta el a beteljesedéstől, Mia megint leállt. A gitáros felnyögött. Remegett az összes tagja, és szinte nem bírt magával.

- Az utolsó mondatot! - Mia egészen közel hajolt hozzá, a fiú érezte a lélegzetét a vállán.
- De ez hazugság…
- Ismételd meg! –Mia a végsőkig kínozta kedvesét.
- Nem!
- Akkor így maradsz? Kibírod? –Mia feltápászkodott.
- Mia, nem! Legyőzöm a betegséget! Senki, és semmi nem állhat az utamba!- Soulness végleg kikészült, a szemeiből folyt a könny, és magasabb volt a hangja. A lány akarata uralta mindenét.

- Csss…Bírd ki még egy percig…- Mia simogatni kezdte a haját, majd felborzolta a fürtjeit. –Ne hidd azt hogy nekem nem fájt ez annyira mint neked… De meg kellett tennem kettőnk érdekében…Még jobban sújtotta a lelkem a fájdalom, mint neked… - Megcsókolta a fiút, aki abban a pillanatban a hetedik mennyországba érezte magát, megfeszült a lány súlya alatt, és Mia ajkai közé lehelte minden gyönyörűséges gyötrelmét…
Hasonló történetek
4345
A repülőút kellemes volt és Cooper két óra múlva már a washingtoni lakásban volt. Ez nem volt olyan előkelő, mint a New Yorki, de azért nagyon otthonosan volt berendezve. Kapus sem volt, így Cooper simán bejutott. Gyorsan felmérte a terepet.
7886
Eva boldogan nyugtázta az üzenetet. Hát nem hiába jött ide. Felment a lakosztályba, beült egy kád, forró vízbe, majd mikor már teljesen átjárta a jótékony meleg, felfrissülve ült le a fésülködő asztalhoz, hogy végre ismét igazi nőt varázsoljon magából...
Hozzászólások
További hozzászólások »
libido ·
Tetszik ez a regény, minden részt elolvastam. Nem azt mondom, hogy világrengető, de szerintem még meg is jelenhetne nyomtatásban egy női olvasóknak szánt sorozatban. Hány rész van még hátra?

Francisco ·
Isten óvja azt a fiút, aki egyszer a karmaid közé kerül! :o)))

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: