Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
kivancsigi13: Ma jó napom van. Nem rég olvas...
2024-09-24 22:53
91esfiu: Egész jó kis sorozat, szépen f...
2024-09-24 21:08
laci78: á, az annyira... KŐKORSZAKI
2024-09-24 14:26
Petibaja: Köszönöm szépen a továbbiakban...
2024-09-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Futószalag

Kellemetlenül vonszolod egyik lábad a másik után. Már előre tudod mi lesz a vég, noha még bele sem kezdtél.
Egy újabb ismeretlen cég portájának ajtaja felé visz ez az erőltetett menet. Kezedben pár példány a kifogáytalan, kissé feltupírozott önéletrajzodból.
Furcsa erre felé az idegen látványa, ezt mutatja az is, hogy már a kiskapun belépve értetlenkedő számpárok szegeződnek rád. A méricskélő bírák miatt kényszeredetten elöbb öltöd fel mosoly és feszed tartás gúnyád és valami halvány emléket idézve nagy magabiztossággal nyitod az ajtót.
A feleslegesen díszes porta egyik oldalán egy zavarodott fiatal hölgyike a másikon te és a maroknyi papírhulladék a kezedben. A jól betanult szöveg már könnyen csordogál nyelved hegyéről és a mosoly is könnyebben marad meg elcsigázott arcodon. Előadod, hogy te vagy a legalkalmasabb ember a munkára, noha azt sem tudod milyen gyárhoz tértél be épp.
A válasz a megszokott, valószínűleg szintén betanult: "Itt hagyhatod az önéletrajzod, de nem hiszem, hogy...". Olyan ez mint egy baráti tökönrugás, haragudni nem tudsz érte, de azért szarul esik.
Mivel már haszontalan, és a büszkeség már rég nem szempont, leveted mosoly és feszes tartás gúnyád és oly kedvetlenül baktatsz kifelé, miként befelé vezetett útad. És mintha te magad lennél egy félkész termék, haladsz tovább a futószalagon a következő ismeretlen gyár felé.
Hasonló történetek
4573
Éhséggel merült álomba ismét.
Képekért könyörgött, útért – bár imája névtelen volt, s valahogy olyan, mint a fel nem adott fenyegető levelek.
Mindaz, ami ébredéskor megmaradt, forró benyomások izzadtsága volt csupán. Képek, melyek eleve a fikció részei. Olvasta tán őket...
4606
Szerelem volt ez az első látásra. Valami olyan, mely mindent elsöpör. Egy hurrikán, mely kitép minden fát, és ledönt minden falat. Ember ilyen erős szerelmet még soha nem érzett, mint én akkor.
Hozzászólások
További hozzászólások »
grofuram ·
A szép, a jó, az érték szubjektív fogalmak így nem felháborodásból puszta kíváncsiságból arra kérem azon olvasóimat akiknek nem tetszik, tetszett az írásom hogy fejtsék ki véleményüket.

Rumcájsz ·
Nincs mondanivalója. Elmegy.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: