Ma furcsa érzés kerítette hatalmába a lányt, magányra vágyott...
Beült a sarokba az ágyra a kedvenc helyére, kezébe vette a gitárját, elővette a pengetőt. Egy egyszerű pengető volt, ő mégis sokra becsülte, talán azért, mert fontos embertől kapta, egy olyan embertől, aki már nincs köztünk, elhagyta az élők világát. A lány sokáig nézte a pengetőt, s azon gondolkozott, hogy az évek során eme kis tárgy segítségével mennyi fájdalmat s bánatot tudott elmondani a zenével. A zenével, ami fél élete, nélküle nem tudna létezni...
Aztán kezébe vette a gitárt, pengetett néhányat rajta, majd egy számot kezdett játszani, címére nem emlékszik, csak arra, hogy ezt a számot életébe először egy rockfeszten hallotta, ahol a zenekar egyik tagjának aznap halt meg az apja, s az ő emlékére játszották el. Gyönyörű szám, teli fájdalommal. Végigjátszotta a számot, s ekkor besütött a napfény, mintha csak örömöt szeretne becsempészni a lány szívébe.
Ha nem akarsz lemaradni:
Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!
Legfrissebb történetek:
2024-11-06
|
Sci-fi
Az ősi idegenek elmélet szerint sok ezer évvel ezelőtt okos földönkívüliek látogattak a bolygóra...
2024-10-26
|
Történetek
fordítás .... Eredeti történet: GESPRÄCHE .... Szerző: MixedPickles .... Literotica; 2015<br...
2024-10-24
|
Novella
Szandra első felnőttfilmjét forgatja.A forgatás jól sikerül partnerével Márkkal kiválóan együtt...
2024-10-22
|
Horror
Mia a 33 éves modell most elmeséli nekünk élete egyedi és egyben legszörnyűbb élményét.
2024-10-18
|
Merengő
Szeveroonyezsszkben hullott a hó, Vasilisa a 20 éves lány teát főzött a szamovárban. Barna,...
Friss hozzászólások
Legnépszerűbb írások:
2010-09-23
|
Egyéb
Barbara, Kedves!<br />
A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Hasonló történetek
De amikor megfordulok egész közel érzem a száját a számhoz, és érzem a forró leheletét, ami átjárja minden porcikámat. Mélyen a szemébe nézek. Ő viszonozza a tekintetem. Érzem, már teljesen hozzám bújt, és az ölelése egyre szorosabb. Szinte már fáj ez az ölelés, mikor hirtelen megcsókol, és eltűnik minden fájdalom, és minden ami csak körülöttünk létezik...
Beküldte: Anonymous ,
2004-05-02 00:00:00
|
Egyéb
Elkezdtünk beszélgetni, kiderült hogy a neve Laci, és hogy 21 éves. Nagyon megtetszett nekem, és úgy éreztem, hogy én is neki. Ahogy beszélgettünk, egyszer csak a keze a lábamon volt, és simogatott, nagyon jól esett, már akkor éreztem, hogy köztünk nem lehet csak egy kaland, ennél több kell nekünk...
Hozzászólások