Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A történet egy fantasy paródia, elsősorban az 1920-30-as évek amerikai fantasy szerzőinek...
fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF MR. HARRINGTON …. Szerző: Ronde …. Literotica...
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Friss hozzászólások
golyó56: Kár volt megírni.
2024-05-10 17:02
Priap69: Várom a folytatást.
2024-05-02 22:20
laci78: Nem tudom eldönteni, hogy sok...
2024-05-02 16:17
Rémpásztor: Nagyon szépen köszönök minden...
2024-04-28 00:36
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Fájdalom...

Itt hagytál, már több mint 5 éve. De az űrt, amit magad után hagytál, nem tudom betölteni semmivel. Olyan érzésem van, mintha belőlem is elvittél egy darabkát, minek a helye éget.
A hajdani életvidám fiatal nőből egy komor, csendes, életunt lény lett. Nélküled az élet sivár, szürke és csendes. Hiányzik az arcod, a nevetésed, ujjaid érintésed. Hiába költöztem el egy másik városba, te mégis ott vagy mindenütt. Nincs bennem más csak fájdalom, meddőség minden iránt.

Téged szerettelek a világon a legjobban, bármit megtettem volna érted. Ezt Te tudtad jól, de mégis itt hagytál. Tudom ezért nem te vagy a hibás, a sors akarta, hogy így legyen. De annyira gyűlölöm azt, amit magad után hagytál. A fájdalmat, hiányt, csendet, magányt, szürkeséget, Engem! Nem tudod milyen érzés az, hogy a lelked mélyén egy végtelenbe nyúló üresség van. Hogy a nap minden percében az eszembe jutsz, de nem adhatom ki magamból. Erősnek kell mutatnod magad az embereknek. Ránézel az emberekre egy hamis mosollyal, pedig Te inkább legbelül üvöltenél. Mikor látsz egy boldog családot és bevillan a felismerés, hogy neked már sosem lehet, azzal, aki a mindenséget jelenti a számodra. Mikor kopogtatást hallasz, és a szíved a mai napig nagyot dobban, hogy hátha csak álom volt, de nem, csak a szíved csapott be már megint. Mikor nyári éjszakán, az ablakon befúj egy nyári szellő, és azt érzed, hogy te érintesz meg újra... Iszonyatos érzés. Éjszakánként, még mindig álomba sírom magam, de azt érzem, hogy a könnyeim lassan kiapadnak. Talán már megkaptam a sorstól a számomra kimért boldogságot, és nem vár rám senki más csak a magányos hold... Bocsáss meg...

Ezek voltak az utolsó szavak, amit Jane leírt. Kiejtette a kezéből a tollat. A keze erőtlenül esett le a teste mellé. Szemei lassan lecsukódtak. A szobára ránehezedett a komorság. A csendet csak a fényben megcsillanó vér halk csepegése törte meg, de lassan az is elhalkult. Most már minden csendes lett. A végtelen fájdalom elmúlt örökre.
Hasonló történetek
4168
Jelenleg 13 éves vagyok.
3925
De ha tényleg szeret? Megvár. És megvárom. Megvárjuk egymást, addig a pillanatig, amíg elveszünk egymás tekintetében. És amikor, - mint mikor elalszunk, és ébredünk, hogy a kiesett álmok mikor is jöttek, - megcsókoljuk egymást. Az lesz a szerelem. Mikor csak odahajolok, és egy apró csókot pihegek az ajkaira. Mikor átkarolom, és kiráz a hideg, mikor megremeg a kezem. És nem érdekel, hogy izzad a tenyerem, hogy a hajam kócos, hogy őt is rázza a hideg...
Hozzászólások
További hozzászólások »
EALM ·
Kedves Bogumil!
Valaki azt javasolta, -egy nagyon okos hölgy-, hogy lépjünk fel ellened a saját módszereiddel.
Ezért Évaleköp helyett van Évalekopunk és így tovább.
Jól szórakozunk!

EALM ·
Kedves Bogumil!
Valaki azt javasolta, -egy nagyon okos hölgy-, hogy lépjünk fel ellened a saját módszereiddel.
Ezért Évaleköp helyett van Évalekopunk és így tovább.
Jól szórakozunk!

BOCS, EZ A BOGUMIL, NE FOGLALKOZZ VELE, EGY HSZ-EMET MÁSOLTA IDE.
SZÉP HETET KÍVÁNOK!

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: