Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A történet egy fantasy paródia, elsősorban az 1920-30-as évek amerikai fantasy szerzőinek...
fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF MR. HARRINGTON …. Szerző: Ronde …. Literotica...
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Friss hozzászólások
golyó56: Kár volt megírni.
2024-05-10 17:02
Priap69: Várom a folytatást.
2024-05-02 22:20
laci78: Nem tudom eldönteni, hogy sok...
2024-05-02 16:17
Rémpásztor: Nagyon szépen köszönök minden...
2024-04-28 00:36
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Etika

Furcsa, szeszélyes tavasz volt, nappal meleg, éjszaka fagyos hideg, és a diák a bőröndjére ült le jobb híján. Halálosan fáradt volt, egész nap vonaton ült, a kollégium előcsarnoka pedig jóindulattal sem volt kellemesnek nevezhető: máladozó vakolat és szocialista utánérzésű bútorok mindenhol. Kiábrándító. Az ősöreg padlóra függesztette a tekintetét, jó ideig ott is hagyta, és amikor lépteket hallott, érdektelenül nézett a hangok felé. Magas, vékony nő közeledett, ódivatú szemüvegben, és kartonszoknyában ("itt megállt az idő, nem fejlődik, csak csendben emészti fel magát" - gondolta a diák), mellette sovány szürkeegér titkárnő-féle. A magas nő megált a diák előtt.
- Jó estét kívánok! -állt fel a diák.
- Maga Kőszegi Barnabás?
- Én, igen. - nyilvánvaló volt a válasz: tegnap megbeszélték, hogy ebben az időben találkoznak e múzeum falai között. A diák két hétre utazott a városba, mert egy helyi gimnázium oktatásába nyert betekintést. Ez azt jelentette, hogy kedvére beülhetett bármelyik órára, megfigyelhette a tanítási módszereket és a tanulók viselkedését. Érdekelte a dolog, de e kimerítő nap után felőle fejen állva is énekelhették volna az Ave Maria-t, különösen nem hatott volna rá.
- Diákigazolványát láthatnám?
Furcsa, számon kérő hangnem. Hogynepersze. Lázas kutakodás következett, az igazolványa többnyire olyan helyen volt, ahonnan soha nem lehetett könnyen előbányászni. És most nem találta. Zsebek kifordítva mind, de igazolvány sehol. A vonaton még megvolt...

A topogó nők idegesítették. Gyöngyöző verejték ült ki a homlokára, egy percig elveszettnek érezte magát, ahogyan a barátságtalan légkör szurkálta. Bőröndje forgatagát útvesztőnek látta. Szerencsére kezdte összeszedni magát, nem volt idegeskedő típus.
- Ejj, egy pillanat... ez a sok holmi..
- Nincs?
Barnabás kifújta a levegőt, s mintha egy szörnyű csata szörnyű eredményét hirdette volna be, azt válaszolta:
- Nincs.
A nők összenéztek. A magas nőről sikított, hogy kettőjük akarata valójában egy: az övé. A szürkeegér csak állt ott.
- Ha megtalálta, értesítsen minket. Jó éjt. - sarkon fordultak.
Barnabás gyomra egy pillanatra összerándult. Itt hagyják?
- Elnézést, hova...
- Majd ha megtalálta, értesítjük - és a nő halovány mosolyától (amelyet kicsinyes hatalmának gyümölcse festett az arcára) a diáknak felfordult a gyomra.
*
- Nem kellett volna valahova azért...?
- Nem vagyok szeretetszolgálat.
*
És valóban nem volt szeretetszolgálat.
Hasonló történetek
3837
Hirtelen ágrecsegést hallottak. Felkapták íjaikat, hogy rögtön lőni tudjanak a medvére. De a bokrokból három ló tűnt elő. Az egyiken Nabaha, a másikon Jeny ült a harmadikat meg kötőféken vezették. A két lány teljesen ki volt pirulva. Ruhájuk rendezetlen volt...
3724
De amikor megfordulok egész közel érzem a száját a számhoz, és érzem a forró leheletét, ami átjárja minden porcikámat. Mélyen a szemébe nézek. Ő viszonozza a tekintetem. Érzem, már teljesen hozzám bújt, és az ölelése egyre szorosabb. Szinte már fáj ez az ölelés, mikor hirtelen megcsókol, és eltűnik minden fájdalom, és minden ami csak körülöttünk létezik...
Hozzászólások
További hozzászólások »
gyémánt ·
Ebben az a szomorú, hogy naponta fordul elő. Olyanok, akik elvesznek a napi bürokrácia adta hatalomban, embereknek próbálják nevezni magukat....
nevem:senki ·
Szomorú, de azért vicces is.
Köszönöm, hogy írtál:)

Whym ·
Kicsit lehetett volna talán terjedelmesebb. Fene tudja. Gondolatébresztőnek jó, de nekem így nagyon irányított, egyoldalú.
A eláruhattál volna valamit a nőkről is, a gondolataikról, úgy hogy cselekményben közben nem írsz többet.

:flushed:
nevem:senki ·
Köszönöm a kritikát.
Minden, amit tudatni akartam róluk, az ott van.
Nem életem főművének szántam, hanem unatkoztam negyed órát, és gondoltam, csinálok egy.. gondolatébresztőt?:)
Még egyszer köszönöm.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: