Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF MR. HARRINGTON …. Szerző: Ronde …. Literotica...
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Friss hozzászólások
laci78: Nem tudom eldönteni, hogy sok...
2024-05-02 16:17
Rémpásztor: Nagyon szépen köszönök minden...
2024-04-28 00:36
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Én meg a csajok 5.

Tudom, ez így elég furcsán hangzik. De mit sem változtat a tényen, hogy már nem tetszik Harry. Vagyis… nem vesz engem komolyan, és a vak is látja, hogy nem jövök be neki. Akkor meg minek gürizzek?
Littát szemügyre vette, de oda sem figyelt rá. Mondjuk, ha tekintetbe vesszük azt, hogy Litta tizennégy éves, Harry meg legalább tizenhét.Tudom, hogy nem a kor számít, de akkor is!
Ma is elmegyünk diszkóba? - kérdezi Litta.
- Áh, szerintem ne menjünk... Felesleges - mondom, mert semmi kedvem összefutni Harryvel.
- Én is így gondoltam-bólint Litta - Fárasztó volt a tegnap éjjel. Inkább kölcsönözzünk ki valami jó horrort a videotékából.
A fenébe ezzel a sok horrorral!, gondolom mérgesen magamban – Rendben - vágok egy meglehetősen furcsa mosolyt.


- Mi van itt? - kérdezem, mikor hazaérve megpillantjuk az autókat, amik a házunk előtt parkolnak. Mit keres itt ennyi autó szombat délután?
- Sziasztok! - köszön benn anyu kipirulva - Eljött pár ember. Csapunk egy kis bulit este, jó lesz lányok?
Pár ember? Ez neki pár ember? Még szerencse, hogy nyár van! Így kinn is lehet táncolni.
- Jut eszembe Em - szól Litta -, tegnap délelőtt hol voltál?
- Áh, csak Joval, Natalieval és Angellel közös nyári spanyoloktatásra járok a suliba, minden péntek délelőtt.
- Nyári suli? - fintorog Litta - Nekem elég az, ami évközben van.
Ezzel egyetértek, annak ellenére, hogy szeretem a spanyolt.
- Anyu, csak felnőtteket hívtál? - kérdezem.
- Nem, a barátok gyerekei is eljöttek, nagyjából mindenki veletek egykorú. A nappaliban vannak a többiekkel.
Remek, gondolom, és Littával bemegyünk.
- Sziasztok, én Em vagyok, ő pedig az unokatesóm, Litta - mutatkozom be.
Mindenki végigmustrál bennünket. Szörnyen idegesítő!
Felmegyünk a szobámba (ez már szállóigévé vált nálam!), és valamelyik idióta kitalálja, hogy üvegezzünk.
Észreveszem, hogy egy fiú nagyon bámul engem. Szuper, még ezt is levakarhatom magamról. Mikor kimegyek a WC-be, utánam jön, és úgy csinál, mint aki csak véletlen van arra.
Lent a szülők irtó hangosan nyomatják a zenét. Meglepően modern számok ezek, bár én a rockot jobban szeretem.
Mindegy, egy okkal több, hogy lemenjünk, gondolom, és bemegyek a szobámba, hogy lecsalogassak mindenkit.
Be is válik, mindenki nagyban nyomja, mikor egyszer csak apu (aki a DJ-t próbálja helyettesíteni) felteszi az egyik kedvenc dalom, Hilary Duff-tól a Wake up-ot. Kivételesen tudom, hogy ezt Litta is szereti, így azt javaslom, táncoljunk. A fiú, még mindig nagyon bámul, és időközben azt is megtudtam, hogy Sebastiannak hívják. Szőke haja van, és barna szemei. Olyan szépfiús arca van… Blöeee!
Harry, vagy akár David helyesebb nála!
David, hogy jön ide?, gondolkozom. Na mindegy, márt megint nem tudom, mit beszélek(akarom mondani gondolok)…
Hasonló történetek
3922
De ha tényleg szeret? Megvár. És megvárom. Megvárjuk egymást, addig a pillanatig, amíg elveszünk egymás tekintetében. És amikor, - mint mikor elalszunk, és ébredünk, hogy a kiesett álmok mikor is jöttek, - megcsókoljuk egymást. Az lesz a szerelem. Mikor csak odahajolok, és egy apró csókot pihegek az ajkaira. Mikor átkarolom, és kiráz a hideg, mikor megremeg a kezem. És nem érdekel, hogy izzad a tenyerem, hogy a hajam kócos, hogy őt is rázza a hideg...
5409
Ez a lány az egész életét maga irányította, olyan magabiztosnak tűnt, hogy azt bármelyik férfi elirigyelhette volna. Most mégis éreztem benne valami bizonytalanságot. Egy pillanatra megálltam és éreztem, hogy remeg alattam. Megsejtettem, hogy ez nem csak a szeretkezésünknek szól. Tartott valamitől. Elemeltem a fejem és az arcára néztem. Már csak egy fiatal lány volt, pont olyan, mint bármelyik...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erről a történetről?

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: