Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A történet egy fantasy paródia, elsősorban az 1920-30-as évek amerikai fantasy szerzőinek...
fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF MR. HARRINGTON …. Szerző: Ronde …. Literotica...
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Friss hozzászólások
golyó56: Kár volt megírni.
2024-05-10 17:02
Priap69: Várom a folytatást.
2024-05-02 22:20
laci78: Nem tudom eldönteni, hogy sok...
2024-05-02 16:17
Rémpásztor: Nagyon szépen köszönök minden...
2024-04-28 00:36
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Emberek

Emberek. Furák és furcsák. Mert emberek. Fürkészheted őket - kifürkészhetetlenek. Ilyenek. Kiismerhetetlenek. Csak félelemmel tölthet el, ami a belső énükben lakozik. A tudatalatti kiismerhetetlen valósága és a természetfölötti képességek. Amit úgyis a rossz cél szolgálatába állítanak. Mert ilyenek az emberek. Felnőttek és gyerekek. Csecsemők és öregek.
A bőr színe csak külső különbség. A belső sötétség ugyanaz. Fekete, fehér, barna, sárga... bármi. Ateista, vallásos, zsidó, keresztény... akármi. A lényeg ugyanaz. Az ember.
Ha minden tudás a jó oldalon állna, nem lenne szenvedés, nyomor, megállíthatatlan betegség a világon. De nem így van, mert emberek vagyunk.
Az állatok fölé nem az emel minket, hogy van tudatunk, vagy hogy tudunk beszélni, hanem az, hogy a nálunk sokkal erősebb állatot is el tudjuk pusztítani - és el is pusztítjuk. Mert a fegyver a mi kezünkben van. Amíg ki nem veszi valaki kezünkből ezt a fegyvert. Mert egyszer valaki kiveszi. Egyszer még valaki bosszút áll rajtunk. Vagy végleg elpusztítjuk magunkat. Mert emberek vagyunk.

Emberek vagyunk...?

EMBEREK
MBEREK
BEREK
EREK
REK
EK
K

De egyre kevesebben vagyunk igazi emberek, igaz emberi értékekkel. A fő tulajdonság a kapzsiság, a szerzési vágy.
És ezt is embernek hívják.
Mert ilyen az ember...
Hasonló történetek
4181
- Beszélhetnénk négyszemközt? - kérdezte az orvos.
- Hát persze, természetesen. Egy csendesebb helyre vezetett. Várakozva néztem rá, ugyan mondjon már valamit, de ő nem mondott, hanem kérdezett...

- Mit jelent neked ez a fiú? - meglepődtem, hogy máris letegez. Valami oka lehetett ennek a bizalmaskodásnak, és most nem a korkülönbségre gondoltam, bár az volt bőven. Azért válaszoltam:
- Nekem... nekem mindent. Tudom, ez így elég sablonos, de én tényleg nagyon szeretem......
3723
De amikor megfordulok egész közel érzem a száját a számhoz, és érzem a forró leheletét, ami átjárja minden porcikámat. Mélyen a szemébe nézek. Ő viszonozza a tekintetem. Érzem, már teljesen hozzám bújt, és az ölelése egyre szorosabb. Szinte már fáj ez az ölelés, mikor hirtelen megcsókol, és eltűnik minden fájdalom, és minden ami csak körülöttünk létezik...
Hozzászólások
További hozzászólások »
bisonka.sonka ·
Nagyon teccik a történet, a fogalmazás is, és a tartalom is!Nagyon igazad van!

Szivacs ·
Majdnem igazad van . Biztos is elpusztítjuk magunkat, de elébb túlontúl-népesedünk, kiirtjuk környezetünk.....
Én adok még magunknak, úgy max 200 évet

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: