Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
CRonaldo: Személyes érintetségem van ezz...
2024-10-04 21:25
Gayadam: Köszi , várjuk izgatottan a fo...
2024-10-04 10:10
Xavierr_00: Szia! :) De jó! Örülök, hogy t...
2024-10-04 10:02
Gayadam: Szia nagyon tetszik a sztorid...
2024-10-04 09:48
Xavierr_00: Köszönöm, hogy megírtad a véle...
2024-10-03 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Ellentétek vonzásban

10 éves barátságuk alatt nem könyörgött ennyit Michaelnek. Miután ötödszörre is térdreborúlt az olvadó hótól lucskos járdán, barátja megadóan, mély sóhaj kíséretében felemeli a kezét.
- Jól van! De most közlöm veled, ha kinyírjátok egymást, amire egyébként mérget vennék, onnantól kezdve a ti ügyetek! Nincs nekem időm temetésekre járni! - Ezzel faképnél hagyja hüledező szőke barátját.
- Én is szeretlek Michael - Morogja a távolodó alak után David, majd vállat vonva belép a sötét lépcsőházba. Nem kapcsol villanyt a félhomály tökéletesen illik marcona hangulatához. Ennek köszönhetően /na meg az alkoholtól bizonytalan járásának/ sikerül halálra rémisztenie egy macskáját kereső anyókát. A nénike felsikolt majd rendőrért kiált, David pedig érte mielőtt lezuhanna a lépcsőn. Eltart egy darabig, amíg sikerül bebizonyítania, hogy ő bizony nem egy szatír, és nem is cukros bácsi, és ne tessék haragudni, és ha tetszik gondolni hát ő segít megkeresni azt a cicát...

A néni tetszik gondolni. Nem telik bele 2 perc, és David a pincében találja magát, de macskát azt nem. Vagy mégis? A hófehér jószág egy jobb napokat is látott régi kanapé mögé húzza meg magát, és nem úgy néz ki, mint akinek szándékában áll előjönni onnan. David kénytelen kisebb erőszakhoz folyamodni. Az állat reagál foggal körömmel természetesen, végtére is macskából van. David a néni karjaiba hajítja a prüszkölő, fujtató állatot ,majd szó szerint elmenekül mielőtt újabb kellemetlenségek érik .Félig elvérezve halad tovább kitűzött célja felé. Közben azon gondolkozik ,hogy a macska karmai semmi ahhoz képest, amilyen sebet egy másik hasonló természettel megáldott vadmacska ejtett ma este a büszkeségén. Lelke egyetlen hatalmas szemétdomb, félő, hogy hamarosan tyúkok kapirgálnak rajta. Szíve csordultig megtelik haraggal, dühe elszántabb nem is lehetne.

Eme sötét tudat nyomában nekitámad a bejárati ajtónak, miszerint zárva van, és neki nincs kulcsa hozzá.. Nincs bezárva. Mire rádöbben, lendületét már nem tudja visszafogni és hason csúszva érkezik a hajlékba. Egy ezredmásoperc alatt összeszedi szanaszéjjel esett végtagjait, majd körülnéz volt e tanúja nem gyengén ciki belépőjének. Mázlija van. Mindössze egy, valaha még virágnak nevezhető ma már csak kóróként tengődő akármi, és néhány bútordarab sápadozik a homályban. Jobb oldalról mégis szűrődik némi fény a lakásban, halk neszek kiséretében, David arra veszi az irányt. És ott van a nő. Az elé táruló látvány egy pillanatra az ajtófélfához szegezi. Michelle háttal áll neki és éppen egy átlátszó folyadékot tölt egy jégkockáktól zsúfolt pohárba. /hát persze... élete második nagy szerelme a vodka! Legalábbis ezt álltja róla. Na de akkor ki lehet az első?.... /Láthatólag fogalma sincs arról, hogy már nem egyedül tartózkodik a lakásban. Rengeteg sok haja nedvességtől csillog, fekete trikó simul karcsú felsőtestére, a nadrág mely szintén fekete nem rejti el arányosan izmos lábait és álomszép fenekét. Michelle felocsúdik mámorából, megperdül a tengelye körül, a kezében szorongatott pohár messze elrepül, majd hatalmas csattanással landol a konyhakövön. Majdnem felsikolt, de aztán nagyon hamar feltérképezi a helyzetet, arcán a rémületet máris a gőg váltja fel. Hangja több mint gúnyos, amikor megszólal. - David, micsoda kedves meglepetés!! Mily boldogság számomra késői látogatásod! Ha tudtam volna, hogy jössz, vacsorát is készítettem volna! Mondjuk bélszint ciános mártásban!!

Folyt. köv.

Hasonló történetek
3838
De amikor megfordulok egész közel érzem a száját a számhoz, és érzem a forró leheletét, ami átjárja minden porcikámat. Mélyen a szemébe nézek. Ő viszonozza a tekintetem. Érzem, már teljesen hozzám bújt, és az ölelése egyre szorosabb. Szinte már fáj ez az ölelés, mikor hirtelen megcsókol, és eltűnik minden fájdalom, és minden ami csak körülöttünk létezik...
4497
Jelenleg 13 éves vagyok.
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erről a történetről?

bemba100 ·
Hello,
How are you today? My name is Penda
I saw your profile on my search for a nice and trusted person so i decided to write to you, I will like you to write and tell me more about yourself direct to my email.( pendabemba) (@) (yahoo.com )
from there i will reply you with more of my details and pictures,
I will be waiting to receive your email,
Have a nice day.
miss Penda

thanks

aaaaa

Helló,
Hogy van ma? A nevem Penda
Láttam a profilt keresni egy szép és megbízható ember, így úgy döntöttem, hogy írok neked, én szeretném, ha írni és mesélj még magadról közvetlenül az e-mail címemet. (Pendabemba) (@) (yahoo.com)
Onnan fog válaszolni neked több az én részletek és képek,
Én is arra vár, hogy megkapja az e-mail,
Have a nice day.
miss Penda

köszönöm

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: