Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF MR. HARRINGTON …. Szerző: Ronde …. Literotica...
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Friss hozzászólások
Rémpásztor: Nagyon szépen köszönök minden...
2024-04-28 00:36
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Éljen az Euró

Ezt is megértük, már Szlovákiában is Euróval lehet fizetni. Kíváncsi vagyok, meddig tart, mire a szerencsétlen szlovák kisember rájön ugyanarra, amire az osztrák, német, vagy olasz polgár már régen rá kellett, hogy jöjjön: ami az államnak meg a multiknak jó, az egyszerű embernek nem biztos, hogy az.
A megvilágosodás persze csak azután következett be, hogy az adott ország szavazói fellelkesülve az egyoldalú kampánytól megszavazták az új fizetőeszköz bevezetését. Igen megnyugtatólag hatott az az ígéret, hogy az árak átszámításánál oda fognak figyelni arra, hogy szigorúan a hivatalosan megállapított átszámítási kulcs szerint határozzák meg az Euróban fizetendő árakat, és szigorúan megbüntetik azokat, akik árdrágításra vetemednének ebből az alkalomból. Polgár elhitte, szavazott, pofára esett. Ó nem, az átállásnál még minden rendben ment, az addig 9.90 Schillingbe kerülő osztrák tejet meg is lehetett venni 71 centért, legalább egy darabig. Arról ugyan meg ki tehet, hogy a kereskedelem szép egyetértésben árat emel - ennek már semmi köze az átálláshoz, világos? Maradva a példánál, a tej hip-hop legolcsóbb áron 99 cent lett. Bagatell, nem, hiszen még egy Euró sincs... de ez akkor is 40%-os áremelés, mely egy olyan országban, ahol az éves infláció 2-3% körül mozog példátlan arcátlanság. Természetesen ezernyi példát hozhatnék, de kérem, higgyétek el nekem - Ausztriában élek 1980 óta -, a mindennapi emberek számára az életszínvonal hatalmasat zuhant az Euró bevezetése óta.
Mindezt nem azért írtam le, hogy magamat sajnáltassam, még mindig jobb dolgom van sokaknál, akik az egykori "szocialista" tábor területén élnek. Azért írtam, hogy figyelmeztetésül szánjam a magyarok számára: emberek, nincs jó dolgotok, de majd úgy fogtok rá emlékezni, hogy az volt, ha kis hazánknak is sikerül bevezetni az Eurót!
Hasonló történetek
4239
Elkezdtünk beszélgetni, kiderült hogy a neve Laci, és hogy 21 éves. Nagyon megtetszett nekem, és úgy éreztem, hogy én is neki. Ahogy beszélgettünk, egyszer csak a keze a lábamon volt, és simogatott, nagyon jól esett, már akkor éreztem, hogy köztünk nem lehet csak egy kaland, ennél több kell nekünk...
4145
Jelenleg 13 éves vagyok.
Hozzászólások
További hozzászólások »
Andreas ·
Mindenkinek köszönöm, aki elolvasta, pláne, ha írásra méltatott. A 2X10-ért külön köszönet, uram (hölgyem?), nem vagyok méltó...

Lajha ·
Én speciel nem tartok az EUtól, eurótól, amilyen unióban Magyarország, Szlovágkia, Ausztria meg részben Csehország volt mindig fölbomlott előbb vagy utóbb, szal én nem stresszelem magam ezen, ennek is vége lesz egyszer, kb olyan 50-60 év múlva biztosan, ha előbb nem gondolják úgy h itt az idő egy kis piff-puff dirr-durrnak persze atomrakétákkal, mert az olyan viiiiiicccccééééésXD
No0oB ·
Köszönjük a geopolitikai értékelést.

A Habsburg birodalomról hallottál?

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: