A csend harangszava gyengéden rázza föl az ébredők testét, akik elégültek még a kegyelemtől, a vágytól, s hogy a hajnal megkímélte szerelmüket. A pucér nap arany köpületében, öntözve gólyahír illatával, jövendő sorsuk aligha láthatják át. Párák lágy fuvalmában – sejtjeiket itt reszkető sóhaj gyötri – ki nem mondott szavaikkal valóban ők tűnnek az új világ hírnökeinek; mélán tenyészik rajtuk még az élet harmóniája. Némi tűnődés után, amely újra egységbe vonja a hozzájuk idomuló időt, a fiú szavakat suttog, vétkes bodorságait mintegy kinyilatkoztatásnak vélve.
„Ha kútba vetném e felszentelt szerelmet – s a teremtést leleplezném – nem én lennék, akinek megkegyelmez a világ. Dómot építek majd teneked, tükrökből s karcsú falakból, a nyugalom kozmoszáig, csillagvilágok láthatáráig.”
A lány hangja s az óriás szemek fátyolosak, kínzásától a lelkét gyötrő látomásnak. „Megbélyegzett nyájban, de el kell hinnem, élni fogunk. Mi – mindig mi, telítve mindazzal, amit mások nem fogadnának el. Ám téged kivetnek majd, hát menekülni fogsz, s én tudom, lesz majd hová. A kétkedést gúnyolni fogod, tanításaikat, és ama gyarló lángot, amelyben elégtünk, szintúgy. S csak én leszek majd, aki sírni fogok.”
E ponton, hol a szelídség angyalai másokra vetik szemük sugarát, nincsenek szavak már, amik hatni tudnának. Terhek buknak le a vállakról, terhek hullanak helyükre.
És úgy bizony, mire felvillan az acélszürke égbolt, a kakasok kukorékolása Jézus vesztét harsogja, s a nappal borít szemfödőt a szerelmesek poraira.
Ha nem akarsz lemaradni:
Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!
Legfrissebb történetek:
2024-11-23
|
Novella
Egy fiatal férfi randevúra hívja az ismert színésznőt.
2024-11-22
|
Novella
Ebben a rövid történetben egy idős bácsi jelenik meg a kertvárosi kis kocsma ajtajában kutyájával....
2024-11-19
|
Novella
Édesanyja és unokabátyja szexualitásának egy kislányra gyakorolt hatása.
2024-11-18
|
Novella
Egy tanárnő igyekszik meggyőzni tanítványát, végül saját csapdájába esik.
2024-11-17
|
Novella
A helyszín Argentína.Miguel és párja Sofia életük versenyére készülnek.Vajon győzelmet vagy...
Friss hozzászólások
Legnépszerűbb írások:
2010-09-23
|
Egyéb
Barbara, Kedves!<br />
A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Hasonló történetek
A rózsaszín felleg viszont elkerülhetetlen, és manapság egyre több embert talál meg. Ez a rózsaszín felleg persze csak egy tünete a kóros szomorúságnak, vagy inkább kezdete. De ha ennek érzéseit sikerül leküzdeni, a kóros szomorúság már elkerülhető.
Legyőzni azonban nehéz, de vannak rá módszer...
Legyőzni azonban nehéz, de vannak rá módszer...
De amikor megfordulok egész közel érzem a száját a számhoz, és érzem a forró leheletét, ami átjárja minden porcikámat. Mélyen a szemébe nézek. Ő viszonozza a tekintetem. Érzem, már teljesen hozzám bújt, és az ölelése egyre szorosabb. Szinte már fáj ez az ölelés, mikor hirtelen megcsókol, és eltűnik minden fájdalom, és minden ami csak körülöttünk létezik...
Hozzászólások
Leti