Csak ültem nem törődve semmivel. Már nem számított semmi. Senki nem nézett rám. Ha megláttak, elfordították fejüket.
Arcomon könnycsepp csordul. Térdemet magam alá húzva ülök a földön, és merengek előre. Most nincs senki, aki letörölné könnyeim. Fejemben furcsa gondolatok keverednek.
Lassan felállok. Nem érzem kezem, se bármely testrészem, teljesen átfagyott mindenem. Sötét van, csak a lámpák világítanak. Senki sincs az utcán kihalt és üres. A velem szemben lévő hídhoz sétálok, megfogom a hideg, vas korlátot. Hideg és csúszós. Egy percre becsukom szemem, és látom mindazt, amit itt hagyok. Már senki sem sír értem, senki sem hiányol, és senki sem aggódik. Arcomon a könnycseppek megszaporodtak. Már nincs bennem félelem senki, se bánthat. Itt befejeződik minden.
Kinyitom szemem, és újra a hideg esős utcán állok. Lábam lassan átemelem a korláton, majd a másikat is. Itt állok a peremen, és nézem az alattam lévő soha véget nem érő sötétséget. Itt az út vége.
Hirtelen kiáltást hallok, de már késő. Fejemet jobbra fordítom, és utoljára annak szemébe nézek, ki valaha számított, és kitől legkevésbé vártam volna a hátbatámadást. Szemem a szemébe mélyesztem, hogy tudja mit rontott el, hogy kiolvassa a fájdalmat a szememből. Hirtelen hangosan felkiáltok és ugrok. Az idő lelassult. Érzem a fájdalmat, az elkeseredettséget. Már nincs sok hátra, és mindennek vége.
Hirtelen erős fájdalom járja át testem, majd elsötétül minden.
Már csak fekszem. Fáj minden, ami volt, ami történt.
Szemem újra kinyílik, és ott állok a híd előtt. Fejem jobbra fordítom és látom, hogy ott van. Elengedem a korlátot, és felé nézek. Látja szememben a fájdalmam, a mérhetetlen kínt, majd leborul előttem, és én is mellé. Egymás vállán sírunk.
Hirtelen mintha villám hasított volna belém, és újra egyedül vagyok, ülök a sötétben könnyeimbe burkolózva.
Egyedül vagyok. Nincs csoda, egy hirtelen feltámadt bűntudat. Ez csak egy szikra, egy csendes álom. Már vége nem kell félnem semmitől. Nem félek. Már nem számít senki. Egy utolsó pillantást vetek az utcára, majd végleg lehunyom szemem. Viszlát. soha nem térek vissza erre a szörnyű helyre.
Ha nem akarsz lemaradni:
Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!
Legfrissebb történetek:
2024-11-18
|
Novella
Egy tanárnő igyekszik meggyőzni tanítványát, végül saját csapdájába esik.
2024-11-17
|
Novella
A helyszín Argentína.Miguel és párja Sofia életük versenyére készülnek.Vajon győzelmet vagy...
2024-11-11
|
Egyéb
Carlos mindent kézben tartott... amíg nem találkozott Angelinával…
2024-11-09
|
Merengő
A végtelen univerzumban nehéz megtalálni a körömlakkot, Gininek azonban sikerült. A vörös,...
2024-11-06
|
Sci-fi
Az ősi idegenek elmélet szerint sok ezer évvel ezelőtt okos földönkívüliek látogattak a bolygóra...
Friss hozzászólások
Legnépszerűbb írások:
2010-09-23
|
Egyéb
Barbara, Kedves!<br />
A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Hasonló történetek
Csöngettek!
Kinéztem az ablakon és látom, hogy a fényes nyúlványokkal érkező ismerősöm ott ácsorog az ajtó előtt gúnyos mosollyal a szája szegletén. Mit tehetnék, beengedem és hagyom, hogy megtegye, amiért jött. Az ajtó kinyílik és belép rajta Ő...
Kinéztem az ablakon és látom, hogy a fényes nyúlványokkal érkező ismerősöm ott ácsorog az ajtó előtt gúnyos mosollyal a szája szegletén. Mit tehetnék, beengedem és hagyom, hogy megtegye, amiért jött. Az ajtó kinyílik és belép rajta Ő...
Éhséggel merült álomba ismét.
Képekért könyörgött, útért – bár imája névtelen volt, s valahogy olyan, mint a fel nem adott fenyegető levelek.
Mindaz, ami ébredéskor megmaradt, forró benyomások izzadtsága volt csupán. Képek, melyek eleve a fikció részei. Olvasta tán őket...
Képekért könyörgött, útért – bár imája névtelen volt, s valahogy olyan, mint a fel nem adott fenyegető levelek.
Mindaz, ami ébredéskor megmaradt, forró benyomások izzadtsága volt csupán. Képek, melyek eleve a fikció részei. Olvasta tán őket...
Hozzászólások
Megfenyegetjük a másikat, hogy öngyilkos leszek, ha elhagysz, meg leugrok a hídról, hogy megtudd azt a fájdalmat, hogy mit is érzek, és hogy szenvedj egész életedben emiatt.