Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A történet egy fantasy paródia, elsősorban az 1920-30-as évek amerikai fantasy szerzőinek...
fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF MR. HARRINGTON …. Szerző: Ronde …. Literotica...
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Friss hozzászólások
kaliban: Imádom!
2024-05-14 13:59
laci78: szuper, köszi! :) várom, nagyo...
2024-05-14 13:55
Materdoloroza: Nagyon tetszik.
2024-05-14 11:32
Rémpásztor: Köszönöm. Most időben feltöltö...
2024-05-14 11:08
laci78: szokás szerint nagyon jó - rem...
2024-05-14 10:35
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Egyébként

- Szóval szakítottatok.
- Igen de már régebben
- Régebben?
- Három hónapja láttam utoljára. Azt a tegnapelőttit leszámítva.
- Milyen volt látni?
- Furcsa.
- Furcsa?
- Furcsa.
- Miért?
- Egy fénykép volt eddig.
- És most...
- ...megelevenedett.
- De milyen fénykép?
- Hát olyan fénykép. Tudod. Emlékek száza egyetlen bélyegbe sűrítve. Vagy jó, vagy rossz bélyeg. Ő rossz.
- Miért?
- Hát tudod mit csinált.
- Meg..
- …csalt, igen. Hazudott. Hát rossz bélyeg lett. Így az ember inkább elfelejti a szép dolgokat, és csak a rosszakat látja. Lefényképezve.
- Hogy...
- értem? Szóval, ha eszembe jut, akkor egy-két lábon járó rossznak gondolom. Vagy fénykép-rossznak.
- Aha, értem, azt hiszem.
- És tegnap láttam őt. És úgy fokozatosan minden eszembe jutott. A szépek is. A jók is. A rosszak is, persze, de azok most nem annyira.
- Ó..
- Pedig már az egész olyan távolinak tűnt. Mintha nem is velünk történt volna. Nézem azt a szomorú fényképet, de már nem olyan keserű-dühös-szomorú. hanem édes-szomorú. Szép-szomorú. Olyan szürke volt eddig... most színes és gyönyörű. Még soha nem fájt ennyire ránézni.
- Szereted...
- még (?). Hülye vagy? Ezek után, hogy szeretném (?)...
Hasonló történetek
2694
Nem is tudom, ti szeretitek a romantikát?
4171
Jelenleg 13 éves vagyok.
Hozzászólások
További hozzászólások »
nevem:senki ·
Nagyon köszönöm, kedves DREAMER. Erre sem számítottam, de szebb a reggelem, az biztos:-)

nevem:senki ·
Amúgy épp azt nézem, hogy nem is így írtam én ezt meg. Pl nem írtam olyat, hogy egy-két lábon járó. Ez így helytelen. Máshogy írtam a kis- és nagybetűket is. Nem vagyok annyira hülye, hogy ne tudjak egy szöveget rendesen megírni és megformázni, nem kell önkéntes hibajavító. Kurvaéletbe. Na, nem mintha valakit is.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: