Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Egy téli éjszaka

Fekete volt az este, csak a kandalló tüze adott világot nekünk. Az ablakon bevilágított a Hold az erdő tetejéről. Sejtelmes árnyékot vetettettek a fák, idebenn pedig a kanapé és a könyvespolc. Ha egyedül lettem volna a frász jött rám, de a bátyám mellettem olvasott a kanapén. Az égő fa pattogott, meleget adott, odakint farkasok vonyítottak az ég ezüsttányérjára. Felálltam és az ablakhoz sétáltam. Odakint a Hold ezüst sugarai adtak világot, ahogy visszaverődtek a hófehér tájról. Sehol nem láttam mozgást, egy állat sem járt odakint aki élelmet keresne a téli fagyban. A fák megmozdultak, a szél elkezdett fújni, s az egyik fáról lefújta a havat... átrázott a hideg, és arra gondoltam, milyen jó, hogy én itt bent vagyok ahol a kandalló meleget ad. Visszaültem a kanapéra és a kandallóban táncoló lángocskákat figyeltem, ahogy meleget, fényt adnak ebben... ebben... ebben a fagyos téli éjszakában....

Arra ébredtem, hogy fázom. A kandallóban a műsor abbamaradt, márcsak kifáradt artisták parazsa látszott. Rajtam egy régi pokróc volt, valószínűleg elaludtam, bátyám sehol sem volt. Kitakartam magam majd megpiszkáltam a parazsat és fáért nyúltam. Ekkor vettem észre, hogy nincs. Fogtam hát egy polcon lévő viharlámpát és egy gyufával meggyújtottam. Az óra szerint hajnali egy volt. Felvettem egy kabátot, egy csizmát, és elindultam fáért. A félméteres hóban lassan haladtam a farakás felé. A neszek elhallgattak, talán a fényre, vagy a hó csikorgására. Csendes volt minden. Eljutottam a farakásig, fogtam egy ruhát kiterítettem és elkezdtem rá válogatni a fákat. Épp az 5. nagyobb fát tettem mikor megcsikordult mögöttem a hó. Teljesen ledermedtem az ijedtségtől. Ekkor visszatért az élet az éjszakába. A fák ágai nyikorogtak a feltámadó szélben, egy bagoly huhogva átszállt a ház felett. Hátranéztem. Mögöttem nem állt senki. Gyorsan immár válogatás nélkül dobáltam a fákat a ruhára. Összefogtam, felvettem a lámpát, majd amilyen gyorsan tudtam siettem vissza a házban. Az éjszakai neszek erősödtek, és itt-ott megreccsent egy-egy ág is. A szívem hevesen kalapált. Berontottam a házban majd bezártam az ajtót. Lerúgtam a lábamról a csizmát, és ledobtam a kabátot, majd a fát a parázshoz vittem. 10-15 perc hosszú munkával felélesztettem a tüzet, és csak ekkor nyugodtam meg, újra láttam a lángokat táncolni a kandalló színpadán...
Hasonló történetek
10158
Michel a következő hullám tetejéről vette észre a sziklát. Tudta, hogy vége van. A következő pillanatban a hajó pozdorjává tört alatta, ő pedig csuklóin a szétszakadt kötéllel elsüllyedt a hullámokban. Fuldokolni kezdett, de aztán rájött, hogy kap levegőt. - Biztosan valami légbuborékba kerültem - gondolta, de ekkor meglátta ismét a női arcot. Kék szemek, gyönyörű telt ajak, hullámos haj, mely egybefolyt a tengerrel lassan az alakja is kirajzolódott. Tökéletes keblek, lapos has vékony...
4439
Szerelem volt ez az első látásra. Valami olyan, mely mindent elsöpör. Egy hurrikán, mely kitép minden fát, és ledönt minden falat. Ember ilyen erős szerelmet még soha nem érzett, mint én akkor.
Hozzászólások
További hozzászólások »
DREAMER ·
Szép.
Tetszett.
9;9

Luthine ·
köszi:)

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: