Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
laci78: nem semmi továbbra sem! Reméle...
2024-04-23 17:20
CRonaldo: Nagyon jó ez a story! Nekem te...
2024-04-23 12:09
kaliban: Folytasd!
2024-04-22 18:25
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szeretnéd...
2024-04-21 14:04
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Egy szeretünk halála

Képtelenség felfogni annak fájdalmát, aki el vesztette a párját. Az legnagyobb fájdalom, amit ember érezhet, amikor ott fogod a kezét a halálos ágyán és patakokba folyik a könnyed és kiabálsz, hogy ne halj meg és szíved lassan szét esik apró porszemekre.



 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


Vagy amikor kapsz egy telefonhívást és hallod az ember hangján azt a rémisztő érzést, hogy valami nagyon rossz történt a pároddal, amikor megkapod a hírt, hogy meghalt akkor térdre rogysz, és jeges könny hullik a szemedből és mindent fekete fehérben látsz. Járni is alig tudsz, hiányzik a szeretet energia a szívedből, olyan gyengének érzed magad a párod nélkül, mint egy száraz kicsavart fa de a száraz kicsavart fát is újra lehet éleszteni csak sok szeretet energia kell családtagoktól és barátoktól egyaránt.


 


Akkor a száraz kicsavart fa felépülhet újra, gyökeret ereszthet és a falevél sárgás színe zöldre vált és a levek visszaszállnak a fára, mint egy főnixmadár, aki a szeretet hírnöke. Aki viszont egyedül van, annak még nehezebb, mert nincs akire támaszkodjon, mert egyedül van egy korom sötét szobában és zokog és démonok is vele vannak és szívják a fájdalom energiát, akkor emlékekre kell gondolni és a démon elgyengül, de a démon csak akkor pusztul el igazán, ha olyan nőket keresünk akivel jól érezzük magunkat és akkor el porladt szív is szépen lassan felépül.

Hasonló történetek
3715
De amikor megfordulok egész közel érzem a száját a számhoz, és érzem a forró leheletét, ami átjárja minden porcikámat. Mélyen a szemébe nézek. Ő viszonozza a tekintetem. Érzem, már teljesen hozzám bújt, és az ölelése egyre szorosabb. Szinte már fáj ez az ölelés, mikor hirtelen megcsókol, és eltűnik minden fájdalom, és minden ami csak körülöttünk létezik...
4164
- Beszélhetnénk négyszemközt? - kérdezte az orvos.
- Hát persze, természetesen. Egy csendesebb helyre vezetett. Várakozva néztem rá, ugyan mondjon már valamit, de ő nem mondott, hanem kérdezett...

- Mit jelent neked ez a fiú? - meglepődtem, hogy máris letegez. Valami oka lehetett ennek a bizalmaskodásnak, és most nem a korkülönbségre gondoltam, bár az volt bőven. Azért válaszoltam:
- Nekem... nekem mindent. Tudom, ez így elég sablonos, de én tényleg nagyon szeretem......
Hozzászólások
Petur ·
Borzalmas helyesírás! (Csak a címet és az ajánlósort olvastam el.)

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: