Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Rémpásztor: Nagyon szépen köszönök minden...
2024-04-28 00:36
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Egy percnyi csend

Árnyak vették körül, bármerre nézett, mindenhonnan alaktalan rémek közeledtek felé. Szoknyájába bogáncs ragadt, fedetlen bokáját végigkaristolták a vadrózsabokrok tövisei, vére feketén csordogált bársonyos bőrén. A lány hangosan zihált, lábai alatt recsegtek a gallyak és a száraz falevelek.
Egy sötétségbe burkolódzó valami terült el előtte. Lehetett volna egy fatönk, vagy akár egy rém is. Nem volt ideje gondolkodni, lendületet vett és átugrotta. Abban a pillanatban mintha megállt volna az idő. Lepillantott, és rájött, hogy mi fekszik a földön; egy feltépett oldalú szarvastetem, semmibe meredő, halott tekintettel, kiontott belekkel, vérbe fagyva.
Az idő tovább haladt és a lány tompa puffanással földet ért. Lábai elgyengültek, egyszerűen nem bírt felállni. Remegő szívvel feküdt a döglött test mellett, ujjai a nyakában lévő medálra fonódtak. Sárga szemei kidülledtek, zavarodottan kereste a veszély forrását. Egy pillanatra mintha még látott volna egy elsuhanó foltot a bal szeme sarkából, de nem volt benne biztos. Összekuporodott és várt. Szíve őrülten zakatolt, minden izma kontrollálhatatlanul rángatózott, ujjai görcsösen kapaszkodtak az ezüstláncba. A hideg lassan átjárta testét, porcikái bizseregtek a dermesztő fagytól. Tompán érzékelte, hogy recsegő,szakadó hangot hall, mint amilyen hangot a kettéhasított selyem is ad, de nem érdekelte. Csak pihenni akart, hazamenni, megnyugodni, elégetni a fehér menyasszonyi ruháját és elfelejteni ezt a rossz álmot. Elfeledni a szertartást, a kopasz, hájas papot, a vigyorgó koszorúslányokat, az arc nélküli, lélektelen férjét, a menyegzői lakomát, a halott gyermeket a méhében, a hegeket a csuklóján, testvére kötélen himbálódzó alakját, anyja vörösre sírt szemeit, apja üvöltését és...
Az erdőben megnyúltak az árnyak és köd ereszkedett a tájra. A hajnal aranyszínű sugarai a földet pásztázták, nyughatatlanul keresték azt a fehér ruhás lányt, aki kar nélkül, széttépett torokkal feküdt egy fiatal szarvasbika mellett.
Hasonló történetek
16071
Előrenyúlt megragadta a lány karjait. A fiatal lány úgy megijedt, hogy majdnem felsikoltott, de ekkor a férfi a másik kezét arcán végigsimítva előre csúsztatta és apró arcát megmarkolva befogta a lány száját. Egy határozott mozdulattal berántotta a bokorba. A lány szoknyája kicsit lecsúszott és érezte, hogy...
6420
Fejük egyre közelebb került egymáshoz. Az angyal név szerint Cerbeusz kezét Zita arcára tette és megcsókolta a lányt. Csókjuk tiszta volt, fölemelő és szenvedélyes. Érezni lehetett benne a szerelmet. Gyengéden csókolták egymást...
Hozzászólások
További hozzászólások »
RosaRojo ·
Köszönöm a hozzászólásokat! Szerintem a tehetség nem az adott kortól vagy az elolvasott könyvek számától fog kibontakozni, hanem a gyakorlástól :grinning: És habár elmúltam 12, még próbálkozok, hátha idővel javulni fognak a képességeim.
Petur ·
Helyes! Ne szegje kedvedet a kritika! Igazad van, gyakorlat teszi a mestert. Viszont abban egyetértek a korábbi hozzászólókkal, hogy ez az írás így nagyon kevés. Inkább csak egy kép, egy helyzet. Igaz, véres, de a folyamatosan növekvő feszültséghez, az igazi rémülethez azért többet várnánk.

Bánkbán ·
Egypercesnek elsőre nem rossz.
RosaRojo ·
Köszönöm!

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: